Voiko enää ollakaan kauniimpaa laulua kuin perinteinen suvivirsi!
https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-kansanedustajat-laulavat-yhdessa-iki-ihanan-suvivirren/
Suvivirsi on kaunis
37
306
Vastaukset
- Anonyymi
Virren historia ei ole niinkään kaunista luettavaa.
- Anonyymi
Ihmiskunnan historia ei ole kaunista luettavaa
- Anonyymi
Suvivirsi on aito perussuomalainen laulu jota jokaisen lapsukaisen tulee kunnioittaa ja vasta koulun päättyessä. Se on aito tie perussuomalaiseen kunnon tolkun kansalaisuuteen.
- Anonyymi
Se on alun perin ruotsalainen sävel, ihan turhaan koettaa persut omia sitä. Pellwt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on alun perin ruotsalainen sävel, ihan turhaan koettaa persut omia sitä. Pellwt
Niinkuin oli perussuomalaisten vaalilaulu kerran, Kari Tapion "olen suomalainen".
Herätti hilpeyttä kun persut omivat en vaalimainokseen telkkariin. Italialainen käännösiskelmä jossa vain sana italialainen oli korvattu sanalla suomalainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin oli perussuomalaisten vaalilaulu kerran, Kari Tapion "olen suomalainen".
Herätti hilpeyttä kun persut omivat en vaalimainokseen telkkariin. Italialainen käännösiskelmä jossa vain sana italialainen oli korvattu sanalla suomalainen.juuri näin, tolloja koko sakki
- Anonyymi
Ruotsalainen sävellys vain sanoitus suomalainen.
- Anonyymi
Virsi mikä virsi
- Anonyymi
Suvivirren sanoja voitaisiin muuttaa että laulu ei loukkaa ketään. Esimerkiksi.
On ilmastomme rikki, ongelma yhteinen. Niin eikö Suomen kansa, myös uhkaa torjuisi.
Taas virvoitustaan luopi taas lämpö auringon, se luonnon uudistaapi.....
Myös eri sukupuolet, vähemmistöt ja uskonnot lauluun mukaan..- Anonyymi
No ei todellakaan pidä muuttaa
- Anonyymi
Jos joku loukkaantuu niin se on hänen oma asiansa eikä muiden pidä taipua hänen tahtoonsa.Elämässä kaikki ei mene niinkuin sinä haluat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan pidä muuttaa
Suomen perustuslaki määrää että maassa on uskonnonvapaus. Jonkun lahkon mukaisia lauluja saa esittää mutta ei valtion yleisissä kouluissa koska on muitakin lahkoja.
- Anonyymi
Terrorismin tukijat yrittävät omia sen itselleen uusilla sanoilla
- Anonyymi
Virsi alunperin rukous. Elettiin nälkäkuoleman partaalla. (Kirja: Jumalan vihan ruoska)
Apuviljaa tuotiin Ruotsista, mutta se pilaantui ennenkuin pääsi perille.
Ihmiset söivät toisiaan, osa kuoli nälkään perheittäin.
Sitä kesti n. 2vuotta.
Ei saatu vilja ym . Halla vei kaiken ennenkuin pääsi orakselle.
Joten voi laulaa milloin vain! - Anonyymi
Persujen ei ainakaan pitäisi millään muotoa omia suvivirttä, Heidän kaikkea muuta kuin uskonnollisia. He ovat rikostilastojen kärjessä, ovat innoissaan Israelin sodasta jossa hävitetään heikompia.
https://yle.fi/a/3-9642442
Siinä Suvivirren historiaa.- Anonyymi
Minä perussuomalaisten vankkana ja ikuisena äänestäjänä olen myös Israelin kansan puolella. Ei koskaan tule alistua roskaväen kuten vasemmistolaisten ja palestiinalaisten räkytyksen alle. Ja suvivirsi on osa hienoa oikeistolaista perintöä, perussuomalainen kaunis perinne ja laulu.
- Anonyymi
Palestiinan porukka saa syyttää aivan itse itseään tuhosta kun kaivoi aikansa verta nenästä ja lopullinen sikailu oli lokakuussa 2023. Israel näyttää aivan oikein ettei sen kanssa pelleillä.
Jo joutuikin armas aika tuolle ❤️😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palestiinan porukka saa syyttää aivan itse itseään tuhosta kun kaivoi aikansa verta nenästä ja lopullinen sikailu oli lokakuussa 2023. Israel näyttää aivan oikein ettei sen kanssa pelleillä.
Jo joutuikin armas aika tuolle ❤️😁Israel on sillä alueella miehittäjä ja toimii kuin Hitleri aikoinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo joutuikin armas aika tuolle ❤️😁Ihanaa Israel. URAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel on sillä alueella miehittäjä ja toimii kuin Hitleri aikoinaan.
Israel toimii kuten Stalin aikoinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel toimii kuten Stalin aikoinaan.
Palestiinalaisilla on täsmälleen sama tavoite kuin Hitlerillä. Juutalaisten tuhoaminen. Suomessa vasemmisto kannattaa palestiinalaisten tavoitetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palestiinalaisilla on täsmälleen sama tavoite kuin Hitlerillä. Juutalaisten tuhoaminen. Suomessa vasemmisto kannattaa palestiinalaisten tavoitetta.
Israelin valtiota ei olisi tullut perustaa ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelin valtiota ei olisi tullut perustaa ollenkaan.
Se on perustettu ja tunnustettu sivistysvaltio joten get over it.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel on sillä alueella miehittäjä ja toimii kuin Hitleri aikoinaan.
Aikanaan pääministeri Golda Meir sanoi että juutalaisia ei tapeta ilman rangaistusta! Niin pitää ollakin jos muutama komukka ulisee niin mitä väliä, Israel laittaa musut aisoihin tai tappaa ne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on perustettu ja tunnustettu sivistysvaltio joten get over it.
ydinpommi sinne tulisi pudottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ydinpommi sinne tulisi pudottaa.
Tuon sanoi natsi kommunisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä perussuomalaisten vankkana ja ikuisena äänestäjänä olen myös Israelin kansan puolella. Ei koskaan tule alistua roskaväen kuten vasemmistolaisten ja palestiinalaisten räkytyksen alle. Ja suvivirsi on osa hienoa oikeistolaista perintöä, perussuomalainen kaunis perinne ja laulu.
paskat se mitään oikeistoperintöä on, siinä ei ole mitään politiikkaa.
- Anonyymi
Maassa maan tavalla ja meillä lauletaan Suvivirsi, niin kaunis.
- Anonyymi
Luotan perussuomalaisiin kaikissa asioissa.
- Anonyymi
Kiitos niin minäkin. En luota Anderssonin enkä Koskelaan enkä varsinkaan Lindtmanniin! !
- Anonyymi
Kiitos MESTARI
- Anonyymi
Metsurilla ei ole tämänkään asian kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsurilla ei ole tämänkään asian kanssa mitään tekemistä.
Get over it.
- Anonyymi
Niin on naapurin Liisakin.
- Anonyymi
Hyvin tuntuu nämä Persut olevan uskonnollisia. Pitäisi vain muistaa elävässä elämässäkin eikä täällä kirjoitellessa.
Kuitenkin olette rikostilastojen kärjessä ja suurin osa alkoholiongelmaisia.- Anonyymi
Totta persujen edustajilla on eniten rikostuomioita, ovat erinomainen kuva kannattajistaan, vähän väliä on joku edustaja otsikoissa töpeksimisistä.
- Anonyymi
Olin opettajana kymmeniä vuosia. Mikään muu ei kuulu niin sopivasti kevään päättöjuhlaan kuin suvivirsi. Se kuului niin oppilaiden juhlaan kuin opettajien juhlaan. Sen myötä lukuvuosi saatiin päätökseen. Aina se virsi, jos sitä virreksi halutaan kutsua nosti kyyneleet silmiin. Oli tilanteita, jolloin opettajan lapsukaiset lähti , ylemmälle asteelle tai ammatilliseen koulutukseen ja suhde katkesi. Kyllä siinä syntyi kiinne monen vuoden aikana oppilaaseen. Vaikka saattoi olla ongelma lapsukainenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752