Olin lastenlasten koulun päättäjäisissä. Oli lapsia, mustia, valkoisia ja siltä väliltä. Kaikki mukana suvivirren laulannassa, eikä vastustamisen sanaa, ei edes ilmettä. Hyvä että oli nenäliina käsilaukussa.
Saitko tilaisuuden laulaa suvivirttä
25
170
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin saanut, mutta kun on toi pakollinen aamupäivänukkuminen, niin enhän ehdi mukaan. Kyllä harmittaa!
- Anonyymi
Herätyskellosi sökö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Herätyskellosi sökö?
Aivolääkkeet pakottavat aamupäiväunille uudestaan!
- Anonyymi
Ei kiinnosta pakolliset virrenveisuut pätkääkään.
- Anonyymi
Mutta n**kerit ne on niiiin kiinnostavia, varsinkin musulmaanit!
Aaaaaaaaaaahhhhhh!
Vihervassarien unelma on Stadi täynnä mamuja kiljumassa allahia ja sotkemassa paikkoja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta n**kerit ne on niiiin kiinnostavia, varsinkin musulmaanit!
Aaaaaaaaaaahhhhhh!
Vihervassarien unelma on Stadi täynnä mamuja kiljumassa allahia ja sotkemassa paikkoja.Li, Minja ja kumppanit syrjii suomalaisia ja suomalaisuutta.
- Anonyymi
Sitä on kiva kuulla laulettavan, ja en voi ymmärtää näitä suomalaisia, jotka ovat sen valmiita siivoamaan, nöyristelemällä ahmettien takia.
Selkärangatonta matelua matujen edessä!- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Tarkoitat että pitäisi nöyristellä, onko Matu nöyryyttänyt persua, älä nöyrry.
Persut on nöyryyttä nyt pertikkiä,,siksi katkera on antisemiittinen miekkonen.
- Anonyymi
Luoja, että persu jaksaa propagandaansa. Viha matua kohtaa on kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on nöyryyttä nyt pertikkiä,,siksi katkera on antisemiittinen miekkonen.
Persu ei pysty ketään nöyrryyttämään. PS-puolue nöyrryytti persua pahan kerran
pettämällä sen, mutta persu on niin tyhmä, ettei edes tajua sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu ei pysty ketään nöyrryyttämään. PS-puolue nöyrryytti persua pahan kerran
pettämällä sen, mutta persu on niin tyhmä, ettei edes tajua sitä.Kiva kun näytät fiksuutesi kaikille palstalaisille.
- Anonyymi
Se on hieno päättäjäislaulu, koulu ohi ja loma alkaa.
Pieni ero melodian laulamisessa on suomen-, ja ruotsinkielisillä, mm. sana 'aika' menee eri lailla molemmilla. - Anonyymi
Virret on kamalia.
- Anonyymi
Puna-suvakkien yksniitisyys on suorastaan säälittävää. Pölhöt harjaavat betoniporsaista alkaen, suvivirren kieltämiseen, ettei matu pahastuisi.
- Anonyymi
En ole päässyt enää moneen vuoteen suvivirttä laulamaan kun lapsenlapset ovat jo aikuisia.
- Anonyymi
Tuo on paras ja oikea suhtautuminen lentoon lähteville mielipiteille. Kirjoittaa vain oman mielipiteensä aloitukseen eikä ala jankkaamaan ja vastaamaan sivujuoniin. Kiitos siitä 2025-05-31 21:28:48
- Anonyymi
Vantaan Pähkinärinteen koulussa muutettiin Suvivirren sanoja ja nimeä Suvilauluksi, syynä koulun runsas monikulttuurisuus, mamuoppilaitten runsaus.
Koulu puutui täten suomalaiseen kulttuuriin, lakaisemalla viherpunikkien kiusalliseksi kokemia sanoja , jotka saattaisivat loukata mamuja.
Asia on nostettu voimakkaasti esille persuedustajien toimesta; millä valtuuksilla koulussa toimittu?- AnonyymiUUSI
Olemme kumartajakansaa, ensin kumartelimme ruotsalaisia, sitten venäläisiä ja nyt kumarramme maahanmuuttajia.
- AnonyymiUUSI
Hyvä muistutus turvemaiden hiilipäästöistä tutkijoille. Taas niityt vihannoivat
ja laiho laaksossa,
puut metsän huminoivat
taas lehtiverhossa. Nehän nielee hiiltä, ja talvella ovat jäässä, voi ratiritirallaa - AnonyymiUUSI
Kylläpä Multian yläasteella suvivirsi raikasi upeasti.
- AnonyymiUUSI
Eikä ollut ainoa paikka missä raikasi.
- AnonyymiUUSI
olisi voinut mennä vaikka kuuteen tilaisuuteen, mutta siellä on vaimolle liikaa hälinää. Oltiin kotona. -1947-
Katsoin ylioppilasjuhlat ja päättäjäiset striimattuna omalt a tietsikalta saadun linkin kautta. Sai laulaa tai siis olla laulamatta. Kuuntelin myös kun 5000 oppilasta oli kokoontunut laulamaan suvivirttä. Nuoruusuistoja herättävä virsi.
- AnonyymiUUSI
Kevätjuhlassa olin mutta en laulanut kun en pysty muutenkaan laulamaan, en edes suihkussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003