Paljaalla lippis impropaatur juhla 12 iitä
Päättäläisbileet Reunatie 13
33
367
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsin läpi luokalta olen n 64 v mies
- Anonyymi
Mulla keskiarvo kansakoulussa 4,1 sain laulusta 5-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla keskiarvo kansakoulussa 4,1 sain laulusta 5-
Mie sain Kuoran kyläkoulussa laulusta 4+ ku nuolin harmonikka opea kikulista
- Anonyymi
12 L. Än oppilaat vain reunatieellä.
- Anonyymi
Lyyra persijeessä paljaalla, Pirkaolut Muskotista juosten
- Anonyymi
Jossain Suomessa vanhemmat vaatii korvauksia koululta ansionmenetyksistä, koska ope jätti lapsen luokalle. Olisko ennemmin kannattanut opiskella niin että ei jää luokalle? Tämä on tätä nykyvanhemmuutta.
- Anonyymi
Mitä ansioita meinaa yleensä saada jos ei pääse koukusta läpi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ansioita meinaa yleensä saada jos ei pääse koukusta läpi?
Sugardäddy maksaa Lieskassa ksi käessä homorillille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sugardäddy maksaa Lieskassa ksi käessä homorillille.
OOn pannu Reunatiellä humalassa paljaalla pimua pinppiin
- Anonyymi
Spermalentää Reunatiellä inpropaatur lippikseen tulee vaalee lippis Tinatähteen juomaan toisten tuoppeja Bonus.sätkä käryy 9 euroa
- Anonyymi
Reunatien lapset menee amiskaan ja vuoden jälkeen ero ja viina vie
- Anonyymi
Olen amis auton masentaja amisviikset ai kasva sain hullun paperit 4-
- Anonyymi
Työttömän laulu irvin hoilaa Reunatiellä alioppilailla lippis vinossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen amis auton masentaja amisviikset ai kasva sain hullun paperit 4-
Amispepari oppeli Reunatiellä 13 E9 euroa amispoppi viikset ei kasva työtön kuntoutuu
- Anonyymi
Reunatien ylioppilaat kuvassa, valpas toimittaja kuvasi
https://aijaa.com/uREOGb- Anonyymi
Hienoa, erittäin hienoa.entäs jos annan kuvauksenne Reunatien kenttäoikeeteen Reunatien leikkikentälle 13?
- Anonyymi
Reunatie 13 alioppilasjuhlissa kissa kin letää parvekkeelta alas ja enää 8 henkeä paljaana.
- Anonyymi
صَلَاة ٱلْجُمُعَة صَلَاة ٱلْجُمُعَة صَلَاة ٱلْجُمُعَة صَلَاة ٱلْجُمُعَة صَلَاة ٱلْجُمُعَة
- Anonyymi
= ponpin ponilla alioppilas alushousut jalassa kuntoutumaan urheilukato5 paljaalla reunatielle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
= ponpin ponilla alioppilas alushousut jalassa kuntoutumaan urheilukato5 paljaalla reunatielle
Kuumat Perunat tulee Reunatielle keikalle hoilaa 4miinus alioppilaille Pirkka humalassa paljaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuumat Perunat tulee Reunatielle keikalle hoilaa 4miinus alioppilaille Pirkka humalassa paljaalla
9 euroa parvekeliput ruostepolkupyörällä Kaarisillalla opastus puhallustesti 3.2%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jone Nikula ja Paskana yhtye tulevat keikalle Reunatielle ennakkoon alioppilaille Kake Randelikin vetää sooloo kuntoutujalippis päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jone Nikula ja Paskana yhtye tulevat keikalle Reunatielle ennakkoon alioppilaille Kake Randelikin vetää sooloo kuntoutujalippis päässä
Hynyläkin hymyilee humalalla ilmaikonsertissa Reunatie 13 E 9 euroa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9 euroa parvekeliput ruostepolkupyörällä Kaarisillalla opastus puhallustesti 3.2%
Sperma lentää kaaressa jo Kaarisillalla Jopo 4H kerholaisilla ku Jore vetää niitä turpii ja viskoo jokeen ku ei maksa alioppilasmaxua paljaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuumaa spermaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuumaa spermaa
Kuummassa spermassa ei siittiöt elä, ammuksistasi siis puuttuu ruuti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuummassa spermassa ei siittiöt elä, ammuksistasi siis puuttuu ruuti.
Tuhkamuna! 😆
- Anonyymi
sain pinppii lippisjuhlissa Reunatie 13 e urolla 9
- Anonyymi
Tomppa tulee juhliin Suora lähetys 4-kanavalla
- Anonyymi
Mälli lentää alioppipaiden kertausharjoituksessa Reunatiellä paljaalla pinppiin
- Anonyymi
Munaa pinppiin ja paljaallla Reunatiellä
- Anonyymi
Hyvät pileet oli reunatiellä! Nyt ollaan menossa taksilla saunamaailmaan! Kaikki pojat sinne nyt
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262020Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888