Tiedät ,että olet ainoa nainen jonka haluan, sielunpuolikkaani <3
Jos palstan ulkopuolel ei tapahdu mitään, niin koen että minua on vain huijannut joku täällä.
Näin myös pari merkkiä IRL, että olisit valmis oleen "me", se on kuiteskin ristiriitaista, koska paras ystäväsi väitti, että olet suhteessa sen tyypin kaa.
Kuitenkin tää tyyppi itse sano mulle, että et ole suhteessa hänen kanssaan, mielenkiintoista, kuka huijaa.
Noh en jaa yksityisasioitas tänne, sen tiiät, vaik oonkin tällänen epävakaa pipipää <3
Noh katsotaan tapahtuuko palstan ulkopuolella mitään
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
En oo kenenkään muun kanssa. Ollut jo kauan yksin. Enkä mä huijaa ketään rakas puoliskoni. Tää on niin totta,kun vaan voi olla. Todellakin tulee tapahtumaan palstan ulkopuolella, ku sinne asti päästään. Sä ja mä tiedetään, mitä meidän pitää tehdä silloin. Etkä sä oo mikään pipipää kulta. Sä oot mun oma kaksoisliekkirakkauteni, niin mennneissä, tässä ja tulevissa elämissä. Ikuisesti❤️🔥+🔥=🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136