Olen ollut uskollinen Tuliketun käyttäjä mutta nykyään enempi väsynyt sen "turvallisuuteen". Päivitti itsensä ja nyt estää "kaiken" päivityksen jälkeen. Verkkopankkiin ei pääse, Hotmailiinkin vain pakosti tunkemalla, jne. Katselin asetuksia mutta en minä enää jaksa kun kaikki tehdään niin "turvalliseksi".
Opera saa kaiken käytön nyt.
Mozilla Firefox estää "kaiken" päivityksen jälkeen.
Anonyymi-ap
3
146
Vastaukset
- Anonyymi
MIKSI TAAS SEPITÄT SATUJASI!
- Anonyymi
Ei minun koneellani mitään tuollaista tapahtunut. Kaikki pyörii kuten ennenkin.
- Anonyymi
Se olikin kirjanmerkki joka ei enää päivityksen jälkeen toiminut. Tuli "tekninen vika..." ilmoitus. kun meni ihan näppäilemällä osoitteen, niin pääsi kirjautimiseen. t: alkuperäinen ongelman kohdannut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935357
- 564161
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282128Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011