Kaikkensa jotta mä alkaisin uskoa että oon kuvitellut koko homman! Mutta tiiän etten oo 😘🩷
Ne kiusaajat yrittää tosissaan
35
375
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on niin totta, kun vaan voi olla rakas❤️
- Anonyymi
🥹❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘
- Anonyymi
Oot ihana ja niin totta ❤️🤗🌸😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ihana ja niin totta ❤️🤗🌸😘
Niin säkin oot❤️🤗😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin säkin oot❤️🤗😘
Oot mun muru 😚😚😚😚💋 mukavaa lauantaita vaikka onkin vähän kurja sää mut sisimmässä paistaa aurinko ku ajattelen sinua ☺️☀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot mun muru 😚😚😚😚💋 mukavaa lauantaita vaikka onkin vähän kurja sää mut sisimmässä paistaa aurinko ku ajattelen sinua ☺️☀️
Ja samalla sekunnilla alko oikeestikin hieman aurinko näyttäytyä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullekin hyvää lauantaita haniseni. Oot mulle tärkeä🤗😘🥰😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullekin hyvää lauantaita haniseni. Oot mulle tärkeä🤗😘🥰😍
Samoin, kiitos 😍💛
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti olet nolo
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti olet kiusaaja.
- Anonyymi
Jos kaivattu haluaisi näin mulle sanoa niin ei haittaisi jos kokisi näin.. Se olisi hänen ongelmansa.. Ei minun.
/sivuSta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökohtaisesti olet kiusaaja.
Samaa mieltä
- Anonyymi
ehköhän se ole sinä ja kiusaaja kaverisi jotka tässä noloja on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoista se on kun ei ole kavereita joutuu silmätikuks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoista se on kun ei ole kavereita joutuu silmätikuks
Te joudutte kohta poliisien silmätikuiksi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te joudutte kohta poliisien silmätikuiksi!!!
Tiiätkö kun susta ei kukaan tykkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä voit ajatella mitä haluat mutta se ei tosiaan ole mikään totuus, eikä mua myöskään mielipiteesi kiinnosta pätkän vertaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä voit ajatella mitä haluat mutta se ei tosiaan ole mikään totuus, eikä mua myöskään mielipiteesi kiinnosta pätkän vertaa!!
Ja mäpä tiiän useammankin henkilön jotka tykkää musta, onko se sulta jotenkin pois häh??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mäpä tiiän useammankin henkilön jotka tykkää musta, onko se sulta jotenkin pois häh??
Silti saat puukkoa selkään monilta. Aikamoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaivattu haluaisi näin mulle sanoa niin ei haittaisi jos kokisi näin.. Se olisi hänen ongelmansa.. Ei minun.
/sivuStaEt ole S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ollut minä.Minusta ei kukaan tykkää ja tiedätkö minö tykkään juuri siitä.Sinä et kykenis elään sen tiedon kanssa ,minäpä olenkin sinua kovempaa tekoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omin tän, kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti saat puukkoa selkään monilta. Aikamoista.
Aika moni tajunnut jo mikä säkin oot miehiäs ja hyvä niin. Todistajat alkaa olla kohta kasassa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että :(
- Anonyymi
Kannata välittää.
- Anonyymi
Noin mullekin väitettiin äskettäin, mutta sanoin mene tutkittuaan ensin oma pääsi
- Anonyymi
Jos molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä ja tunteita on, kannattaa luottaa silloin niihin. Kun näkee toisen, voi tehdä juttua. Siitä se sitten lähtee tai ei lähde, jos ei ole tarkoituskaan. Voimia!
- Anonyymi
Toikin selviää niinkin yksinkertaisesti kuin puhumalla toisen kanssa. Ihan sama kait sillä mitä täällä ihmiset kirjoittaa. Kun eivät edes tiedä kuka oot.
- Anonyymi
Toinen pitäisi kuitenkin oppia tuntemaan sydämessään. Itse näen, että aika tärkeä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen pitäisi kuitenkin oppia tuntemaan sydämessään. Itse näen, että aika tärkeä juttu.
Täh. Et opi täällä tuntemaan toista mitenkään. Opit tuntemaan toisen vain tutustumalla.
- Anonyymi
Yleensä kiusaajilla joku takaajatus on useimmiten liittyy itsetunnon viemiseen
- Anonyymi
Yleensä kyllä mutta jotkut haluaa tuhota koko suvun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä kyllä mutta jotkut haluaa tuhota koko suvun.
Jotkut kostaa toisten tekoja viattomille osapuolille.
- Anonyymi
Usko vaan siihen. Oon itekin kaivatun kanssa ihan IRL näyttänyt parhaimman mukaan että tykkään hänestä että ei oo jäänyt vaan kirjoitteluks. En vaan oo vieläkään varma että onko kaivattu yhä varattu niin en uskalla kysyä numeroa vaikka näen kyllä että kaivattukin tykkää musta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136