SANOTAAN VOISIN KERTOA ASIAN SYYSTÄ, ETTÄ VOITAISIIN JULKAISTA JOO.EHKÄ. EI MITÄÄN ERIKOISTA . MITÄ OLEN JA TIEDÄN VARMASTI.. ENSIN TUOLLA JYVÄSKYLÄSSÄ ON ARABEJA LUULLAKSENI ARABEJA JOISTA EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ SUOMELLE ERÄS YSTÄVÄ ON KERTONUT ASIASTA LÖYTÄÄ VARMASTI JOHONKIN VUODEN AIKAA PÄÄ ASIASSA MIEHIÄ JOTKA OVAT IRAKISTA JA PÄÄTYNEET TÄNNEN. JOO VOIN KERTOA MIKSI KAI JOTKUT KUVITTELI KELPAISIVAT JOHONKIN TYÖHÖN JA, KUN VOISIVAT MEISTÄ SUOMALAISISTA PAKKO VAIKKEI MUKAVA MAKSAMAAN MYÖS VEROJA. TUSKIN TÄNNE HALUAA SEN TAKIA , ETTÄ MEILLÄ ON SOSKU JOS EI OLE MUUTA. JOTA KÄYTTÄÄ MYÖS SUOMALAISET PAKOSTA JOTA EI YMMÄRRETÄ TAI EI HALUTA. MUUTEN OTUS JOSTA LUULLAN VIELÄKIN PASKAA SEN TAKIA ON VÄÄRÄÄ IHON VÄRIÄ SOMALI JA OTUKSEN AVIOMIES HYVÄMIES JOKA ON SAANUT PASKAA SYYSTÄ ETTEI OLE IHON VÄRIN MUKAAN MIKÄÄN OIKEA IHMINEN SUOMESSA. KERRON OTUKSEN MIEHESTÄ VÄHÄN EI OLE AINAKAAN LUUSERI ON MYÖS KÄYNYT SOSKUSSA PAKOSTA. JOO ON KÄYTTÄNYT KAIKKI MAHDOLLISUUDET SAADA TYÖTÄ JA OPISKELLA LOPULTA OPISKELI JA ON TYÖTÄ TEHNYT LUULTAVASTI AINAKIN 25.VUOTTA JOS EI ENEMMÄN LÄHIHOITAJANA JA PERKELE MYÖS MAKSANUT KAIKKI VEROT PITÄNYT HUOLEN SIITÄ OTUKSEN ENT SISK. KANSSA MAKSAVAT PROSENTEISSA ENEMMÄN. ASIA PAKOLAISUUS PÄÄSYY MIKSI KERRON NÄMÄ UKRAINAN MIEHET NÄKÖJÄÄN HYVÄKSYTÄÄN TÄÄLÄ ILMAN MITÄÄN PASKAPUHEITA LÖYTYY MYÖS JOUTSASTA. ASIA OVAT LÄHTENEET LIPETTIIN AJOISSA ETTEI OLE KUOLIN SYY LUOTI JOKA TULI SODASSA. JOS SYY ON PELKO KUOLLA SODASSA YMMÄRRÄN JA HYVVÄKSYN SEN PUOKIEUROOPPAA ON SAMALLAISIA VERSIOITA JOO KELPAA ILMAN LISÄYKSIÄ. ASIA NE JOIDEN PITÄISI OLLA MUUALLA EN HYVÄKSY... PERKELE JUMALAUTA SE SAMAT PASKA HOUSUT JA MAAN POLITIKOT JOPA JOTKUT MEIDÄN PÄÄTTÄJÄT KERTOO VOISI NATO JOUKKOJA KÄYTTÄÄ HOMMAAN JOITA VOISI JA KUULUISI OLLA SIELLÄ MISSÄ PITÄISI.. SYY JOS KÄYTETTÄISIIN VOISIN KERTOA YHDEN IHMISEN JONKA ENO OLEN HYVÄ JÄTKÄ PITÄISIKÖ KERTOA JOS JOTAIN MIKSI PALISI ARKUSSA MINKÄ TAKIA. ENSIN KÄYTTÄKÄÄ OMAT JÄTKÄT JOTKA KELPAA JOS EI OLE ENÄÄ JÄLJELLÄ KYSYKÄÄ NATOA. . MIEHET JOTKA ON SODASSA OIKEASTI OVAT SUURIN OSA NÄYTTÄÄ OLEVAN IÄLTÄÄN MINUN IKÄISI MINIMISSÄÄN 61. VUOTTA JA MUUT JOTKA TEKEVÄT OIKEIN OVAT NUOREMPIA OIKEAN IKÄSIÄ. VOI JOTAIN JÄÄDÄ KERTOMATTA.
PAKOLAISUUS. EHKÄ, SYYT JA OMA KÄÄSITYS SAA OLLA ERIMIELTÄ .OK
6
340
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on avomies Iranista jaon mitä kohteliain ja kova tekemään töitä. Ei voi verrata suomalaiseen löppöseen.
- Anonyymi
Onko lääkkeet nyt jääneet ottamati?
- Anonyymi
OTA LÄÄKKEESI JA LOPETA HUUTAMINEN JA SPÄMMÄÄMINEN. Eli voi kaikki järkevät kommentit ja asiat vaikka pitää yhdessä alotuksessa😅
- Anonyymi
Joo jois tuo mitä koko turhaan kertoa teen tiedän käytän sitä kokoa jotka käyttää nimeä. Jotain yritätte sitten. Jos todesta otettavaa keksiä turha olla käyttämättä mahdollisuutta kertoa jostain lääkeisiin viittaavaa ,kun et mitään näytä otan asia jos haluat kertoa jotain totta näe sen verran onko totena sinulle mitä muut luuleadti ovat joltain samalantason idipotilta kuullut. Kuule mitä Kerron jotenkin toituvasti näkyy joku käyttävän lääkitystä ja päänterveyttä jotenkin minusta puhuessa. En viitsi kertoa olen myöntänyt kaiki mitä on totta ja
Myönnän mielenterveys ongelmia kieltänyt joo turhaan oikean version lopulta pärjäisin ilman muutamaa psyykeen hoitoon käytettäviä lääkeitä. Pärjäisin ilman yhtä lääkettä jota otin turhaan syy on varmuuden vuoksi. Jos luulette mikä olen varmuudeksi pyrin näyttäytymään semmoisena mikä luo semmoisena mitä pidätte varmana. Yleensä varmuudeksi semmoisena joka voi luulla olevan varmasti joku pullukka jotei jäisi varmuuden vuoksi toisinaan jos ei mitään voi varmasti kertoa peseydyn sen verran jos haju riittää jätän vähän peseytymisen minimiin outoa varmasti parrankin pidän varmuuden vuoksi lisäksi sen takia välillä sen näköisenä ettei oikein tunnu siisteyteen viittaa. Jos ette mitään tajua oikeaa mikä perustuu jonkun oletuksiin. En viitsi selittää miksi mikä todella olen luultavasti joka voisi muutamia asioita mitä luulen olevan lähellä totuutta. Jos pystyy. Se on siitä selviääkö hengissä maanaina leikkauksesta ei oikein ihme juttu nuorelle terveele ihmiselle jotain päivä kirurgia .jod on jotain totuutena kerrottavaa kerro. Lopuksi olen vuosi jopa itsekin kuullut täyttä paskaa johon riittää näköjään tietää nimi ja on kerran muutaman kerran nähnyt jopa muutan kerran nähnyt ja puhunut. Joo ei nuo teidän mielipiteet joita haluatte minun tietää olen jo kuullut perkele luultavasti ennen kuin osasitte paskoa vaippojen.voisi muutakin kertoa en tuhlaa aikaa voitte jatkaa oman ajattelukyvyn mukaan ja paskan levittämistä varmasti joku tekee muu sinun puolesta. - Anonyymi
Ei minulla ole tarvetta selvittää lääkkeeni
Varmasti jos ei tunnu kuulla jotain mitä ette halua kuula vaikka saatanan totta kukaan ei tunne oikein halua sitä kommentoida ja tuoda asiasta vähän yleisestä käsityksestä. Miksi halusi jotain tehdä suurimman osan kohdalla käykää nyt jos uskallatte vaikka ensin tutkituttamassa omapää ihan varmuudeksi kantaa mihinkään että voitte olla varmasti täysijärkisiä. No ehdotin jotain turhantakia luultavasti melkein kaikkita löytyisi jotain mitä voisi kaikista. Jos luulette että yritän jotain tekeväni merkittävää. Tiedän kaikki mitä tästä olen kertonut eiköhän muutaman päivän varmasti täysin tiesin ettei tästä ainakaan mitään hyötyä ole no voi siitä jos joku tehdä selväksi varmasti jos ei muuten vedetään varmuudeksi turpaan .jos tekee mieli se on jonkun päätös varmistaa luulin onko mitään vastusta missään mielessä. On täällä joku ihan yksi asiallinen Kommentti. Taitaa paras poistua vähäksi aikaa olla tavoitettavissa mahdollisimman paljon. Lisäksi poistun täältä suorastaan pakon edesta syy ettei voi tavata Lisätä vittupäiden määrään muutama lisää. - Anonyymi
en vähään aikaan käytetään entistä pääministeri Juha Sipilää, voitte välillä käyttää jotakin muuta kusitolpana jos en ole käytettävissä. Ajattelin ottaa Irmeliin lähinnä syystä , että kuulen mitä viimmeksi mietitty hyvänä vähän kiinnostaisi. En ole niin hölmö etten tajuaisi voi sille soitaa sillä hyödyllä, että pääse kertomaan jotain asiasta ettei voi käyttää perusteena ettei ole edes puhunut minun kanssa ja on varmasti elossa. jos soitan , ehkä kuuntelee loppuun asti muun vaikutuksen voi omankantanssa esittää jos haluaa ainakin omakannassa. LISÄKSI Varmistan on vielä elossa voi soittaa mitään hyötyä turha odottaa joka olisi minulle jos haluaa , että voivat jo todettua sen asian eteen sen mielenterveys ongelmia välistä jotka olen. ei nykyään rajoita elämääni voi olla tämä on se päivä otan viimeisen kerran ajoka on hyvä mutten aio käyttää koska en tarvitse .nimi Sernalin annos 50.mg. 1.tabletti.käytettävissä orionin tuote. En ota turhan takia lopetan ajoissa ettei sen takia kokea vieroitus oireita. I rmelillä on sen verran jos haluaa käytää väärin toimittaa lievimmillään novaan psykiatriselle en yhtään jos haluaa. siihen en voi vaikuttaa olen pitänyt huolen jos ratkaistaan miksi jouduin olen ottanut huomioon kertonut en ole syystä , että tarvisisin hoitoa vaan olen varmasti siellä sen takia voivat kertoa syyksi jotain mikä ei ole totta ja jos joutuvat kertomaan uskoo jos haluaa jolla on mahdollisuus ainoa syy miksi kertoo on totta on mahdollisuus lopulta käytävät, kun on helppoa. mutta voi joku vähän epäillä sitä syytä. en nyt ole erityisemmin huolissani Irmelin elossa olosta olossa . Olen huolissaani enemmän siitä selviääkö äitini elossa leikkauksesta hengissä yleensä rutiini toimi ja päivä kirurgiaa otan myös huomioon saan soiton jota en halua saada. mahdollista kuolla teoriassa ,ehkä jos asialla on tunari ja ikä . tosiasia kyllä kuolee syy luonnollinen minkä aikaa pysyy elossa ainoa mitä ei voi tietää. Se puhelu voi olla en soita koska mitään hyötyä tuskin on lähinnä lääkäreille tärkeitä näköjään on se ,että voivat vväittää suoraan sanottuna yleisinsana hulluksi varmistaminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012100Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2901899Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3411732Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051584Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht981495- 321281
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671069- 511047
- 581038