Suosittelen käymään uudelleen jonkun lukukurssin jos ei ymmärrä selvää suomen kieltä netissä. Puikkarin sivulla oli poikkeus aukiolot 31.5 suljettu. Silti Joku ilkeää nillittää ettei sinne päässytkään. Kannattaa lukea ensi kerralla vaikka suurennuslasin kanssa netin tekstit. Jos ei sittenkään ymmärrä käynti optikolla voisi auttaa.
Ii-joki on auki. Eiku sinne polskimaan...
Luetun ymmärtämisen taito
Anonyymi-ap
3
131
Vastaukset
- Anonyymi
Se on yks ja sama hölö joka valittaa kaikista kaupungin päätöksistä. Sillä ku mahtaa niin vistottaa ettei ite päässy päättäviin elimiin. Eikä tuolla tyylillä pääsekään. Toivotaan.
- Anonyymi
tuolla heikkesellä alkaa karata ja ymmärrys ja mopo käsistä
- Anonyymi
On karannut jo aikoja sitte. Mutta niinhän sitä sanotaan että kukapa sen kissanhännän nostaa jos ei Kissa itse. Voi ku on ikävä Kertun aikoja. Siinä oli nainen paikallaan ja kaikki viihty torilla. Nyt sinne ei uskalla ies mennä tai turpiin tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136