Suosittelen käymään uudelleen jonkun lukukurssin jos ei ymmärrä selvää suomen kieltä netissä. Puikkarin sivulla oli poikkeus aukiolot 31.5 suljettu. Silti Joku ilkeää nillittää ettei sinne päässytkään. Kannattaa lukea ensi kerralla vaikka suurennuslasin kanssa netin tekstit. Jos ei sittenkään ymmärrä käynti optikolla voisi auttaa.
Ii-joki on auki. Eiku sinne polskimaan...
Luetun ymmärtämisen taito
5
350
Vastaukset
- Anonyymi
Se on yks ja sama hölö joka valittaa kaikista kaupungin päätöksistä. Sillä ku mahtaa niin vistottaa ettei ite päässy päättäviin elimiin. Eikä tuolla tyylillä pääsekään. Toivotaan.
- Anonyymi
tuolla heikkesellä alkaa karata ja ymmärrys ja mopo käsistä
- Anonyymi
On karannut jo aikoja sitte. Mutta niinhän sitä sanotaan että kukapa sen kissanhännän nostaa jos ei Kissa itse. Voi ku on ikävä Kertun aikoja. Siinä oli nainen paikallaan ja kaikki viihty torilla. Nyt sinne ei uskalla ies mennä tai turpiin tulee.
- Anonyymi
Kyllä yhdistyksen kovat tekijät on lähteneet.Mua huolestuttaa kun kattoo porukkaa,säilyyköhän kassa kunnossa?
- Anonyymi
Elä muuta viserrä. Kukahan on yhdistyksen tilintarkastaja? Ois mukava tietää debetit ja kreditit ko. Kyläyhistykseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014