Sunnuntaipäivään? Miehille kysymys mikä on pisin aika ilman seksiä naisen kanssa???
Mitäpä kuuluu
18
311
Vastaukset
- Anonyymi
Lasketaanko mielikuvitus seksi palstatyttöystävän kanssa?
- Anonyymi
🤣😂
- Anonyymi
Sun kohdalla varmaan täytyy laskea muuten joutunet oleen loppuikäs kenties ilman jos et huoraan tyydy
- Anonyymi
Nyt on lauantai.
- Anonyymi
En edes huomannut tuota virhettä.!😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes huomannut tuota virhettä.!😂
Työttömälle jokainen päivä on sunnuntai?
- Anonyymi
Pojan kysyivät ukiltaan saunaillassa, että milloinkas ukki on viimeksi ollut naisen kanssa silleen?
Ukki vastasi, saattoi olla yhensäntoistaviisikymmentä, suurin piirtein. Johon pojat, että ompa aikaa.
Ukki siihem, että paljonkas se kello nyt on?
Eikö ole muuta pohdittavaa? Maailma olisi paljon parempi, kun naiset pitäisivät huolen miestensä seksuaalisista tarpeista, evätkä yrittäisi hallita ja hyväksi käyttää pillullaan, spermaa pursuvia miehiään. Miehetkin olisivat rauhallisempia, voisivat keskittyä työhönsä ihmiskunnan hyväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojan kysyivät ukiltaan saunaillassa, että milloinkas ukki on viimeksi ollut naisen kanssa silleen?
Ukki vastasi, saattoi olla yhensäntoistaviisikymmentä, suurin piirtein. Johon pojat, että ompa aikaa.
Ukki siihem, että paljonkas se kello nyt on?
Eikö ole muuta pohdittavaa? Maailma olisi paljon parempi, kun naiset pitäisivät huolen miestensä seksuaalisista tarpeista, evätkä yrittäisi hallita ja hyväksi käyttää pillullaan, spermaa pursuvia miehiään. Miehetkin olisivat rauhallisempia, voisivat keskittyä työhönsä ihmiskunnan hyväksi.Parisuhteessa pihtailu, sillä hallitseminen on perseestä ja aivan varmasti tuhoisaa psrisuhteelle harrasti pihtailua kumpi puoli hyväänsä.
Parempi erota heti, kun selittämätön, epäoikeudenmulainen pihtailu ja mökötys alkaa.
- Anonyymi
Jaa eipä sitä olis tarvinnu olla päivääkään ilmannseksiä näi poikamiehenä koskaan jos ois toiminu samalla tavalla kui muut et ei käsittele asioita ennen kun seuraavan panonsa ehtii ja ny si taas muuten vaan helpompi ol yksin ensimmäinen valituksen aihe olis kuitenkin ettei tulot ole riittävän hyvät ni osaa itsekin pysyä sellaisista naisista kaukana seuraavaksi valittais kuitenkin ettei siivous kiinnosta seuraavaksi ettei osaa kokata ja kohta se jo si oliskin ihan sama tekeekö mitään vaiko eikö niin mikään ei olis hyvä ni ei vaan huvita semmottin en ole nää ymmärtän et mitenkä se on mun ongelma jos ei toinen osaa keskittyä kun siihen miten jollain toisella menee muka somen mukaan vois nää auttaa oman elämän sujumiseen kun opettelis elämään omaa elämäänsä eikä haihattelis mahdottomia mä en ole koskaan haihatellu mahdottomia mitä pienempi todennäköisyys onnistua sitä varmemmin mä olen yrittäny toki si taas on sellaisia mahdottomuuksia joihin tarvii jo olla yliluonnollinen et niiltä osin en ole ihan varma kuinka sellaiset saa toteutumaan tehty toteutettua ei ainakaan kukaan pysty todistaan ettäkö olisi mahdollista
- Anonyymi
Outo kysymys. Maailmassa on paljon koko ikänsä selibaatissa olevia miehiä, tahallaan tai tahtomattaan ja sitten näiden välimuoto, eli se missä haluaa olla vain sen oikean kanssa missään semmoisissa tekemisissä.
- Anonyymi
Ihanan terve vastaus.
sivu
- Anonyymi
Hyvää lauantaita. Ja miehet todellakaan ei mieti paljon ketä panevat. Riittää, että on reikä, olkoon puussa tai veneen tapin paikalla.
- Anonyymi
Jos sillä veneen pohjalla olis tunteet, ni ei tiiä mihin sitä joutuis.
- Anonyymi
Ei se kyllä mitä olen jutellut miehien kanssa, useimmilla noin mene. Missäköhän sinäkin näitä potentiaalisia kumppaneita tapaat?
- Anonyymi
Vuodesta toiseen ilman. Mutta ei silti ihan ilman.
- Anonyymi
20 vuotta.
- Anonyymi
Lottokin tulee vasta huomenna
- Anonyymi
Vuosia. Seuraava kysymys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298