Rajatieto v. 2025 parhaiten nähneet

Anonyymi-ap

Asiallisia kokemuksia:
(tässä ketjussa VAIN Rajatiedon näkijöitä)

TUOREITA KOKEMUKSIA HAETAAN:
Hyviä kokemuksia:

Aada R - näkee pitkälle, osa toteutuu nopeasti
Malla T - näkee kyllä, hieman erikoisia "verhon taa" juttuja, kuitenkin luottonäkijä
Joukossa saattaa olla jokin konkreettinen "elokuussa tulee juhlat". Ei ole mitään hajua 1 kk ennen. Ja niin vain tulee isot juhlat.
Marja T - miellyttävä, jotain vaistoaa, mutta jotenkin jää vajaaksi näkeminen, ehkä tulkitsee liikaa itse
Lenita O - luotettava, vastuullinen, näkee
Sari Marjaana - tämä oli uusi räväkkä tuttavuus, hyvä. Sanoi vastuullisesti, ettei näe aikoja, mutta näki asian ytimeen
Hannele R - tietää enemmän kuin sanoo. On vain harmittavan harvoin linjoilla. Ehkä kerran koko vuonna onnistunut bongaamaan. Näkee selkeästi.
Manta T - näkee hyvin, tykkään ihmisenä.
Tarja S - pidän eniten. En ymmärrä, miksi palstoilla haukutaan, on kuulema jokin huijausfirman toimitusjohtaja. Ei kuluta ihmisten aikaa vaan sanoo suoraan ja näin tapahtuu.

Huonoja kokemuksia:
SK kaikki meni metsään
JR meni metsään, ei kyllä kuluttanut aikaakaan, kun sanoin tyyliin 2 lausetta
IN (näkee, mutta tulkinta oli negatiivinen, jotenkin halusi nähdä tapahtumat minulle negat valossa, en ymmärrä miksi)

6

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

UNOHTUI:

Luottonäkijä (RAJATIETO) Saara R

Ap

• Anonyymi

Jos tarttee noin monille, miten joku edes kerkee, niin mää ajattelen sen niin, ettei ole ainuttakaan hyvää. Miksi pimputtaa kaikille, jos siellä olisi yksi hyvä niin miksi tartteee kaikki kiertää. Onhan toikii tietysti harrastus ja hupi ja muuta siinä ei tasan olekkaan.

• Anonyymi

Ap kommentoi vielä:

Minä tai siskoni/ystävätär on soiteltu noille lähiaikoina, sanotaan viimeisen 2 vuoden aikana. Tässä oli tavoitteena päivittää palstan tietoja. Itse kun olen etsinyt joistakin näkijöistä, niin oli jotain 10-20 v takaisia juttuja, ovat varmaan jo siirtyneet henkimaailmaan osa noista näkijöistäkin. Eli uudempia kokemuksia kaivataan.

• Anonyymi

Mahdollisuuksia ns. rajatietoyhteksiin olen huomannut viimeisten vuosikymmenien aikana. Ymmärrän noiden asioiden vaarallisuuden jos alkaa niillä leikkiin.

Vaikka vanhempani ovat olleet jo vuosia poissa, he ilmestyvät molemmat samassa unessa...ikään kuin tarkistamassa, että poikamulkerolla menee siedettävästi.
      . heitin poikansa.

• Anonyymi
      UUSI

Olen kysynyt Tiina Kalliolta, näkee suuria linjoja ja energioiden muutoksia. Ajallisestikin kylllä jotkut näkemykset ovat osuneet, esim. elokuussa tapaat merkityksellisen uuden ihmisen, mutta itseäni kiinnostaa konkreettinen lopputulema isommissa asioissa ja se jää vähän ilmaan näissä.
      Saara R:lta kysyin vastikään ja näki erittäin positiivisesti ihmissuhdeasiaan vielä vaikea sanoa, miten menee, mutta toivottavasti kertomallaan tavalla.

• Anonyymi
      UUSI

"sokeakin kana joskus jyvän löytää ". Täyttä hakuammuntaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4890
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      190
      2278
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      37
      1908
    4. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1879
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1618
    6. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      75
      1582
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1530
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1421
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      340
      1185
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1136
    Aihe