Rajatieto v. 2025 parhaiten nähneet

Anonyymi-ap

Asiallisia kokemuksia:
(tässä ketjussa VAIN Rajatiedon näkijöitä)

TUOREITA KOKEMUKSIA HAETAAN:
Hyviä kokemuksia:

Aada R - näkee pitkälle, osa toteutuu nopeasti
Malla T - näkee kyllä, hieman erikoisia "verhon taa" juttuja, kuitenkin luottonäkijä
Joukossa saattaa olla jokin konkreettinen "elokuussa tulee juhlat". Ei ole mitään hajua 1 kk ennen. Ja niin vain tulee isot juhlat.
Marja T - miellyttävä, jotain vaistoaa, mutta jotenkin jää vajaaksi näkeminen, ehkä tulkitsee liikaa itse
Lenita O - luotettava, vastuullinen, näkee
Sari Marjaana - tämä oli uusi räväkkä tuttavuus, hyvä. Sanoi vastuullisesti, ettei näe aikoja, mutta näki asian ytimeen
Hannele R - tietää enemmän kuin sanoo. On vain harmittavan harvoin linjoilla. Ehkä kerran koko vuonna onnistunut bongaamaan. Näkee selkeästi.
Manta T - näkee hyvin, tykkään ihmisenä.
Tarja S - pidän eniten. En ymmärrä, miksi palstoilla haukutaan, on kuulema jokin huijausfirman toimitusjohtaja. Ei kuluta ihmisten aikaa vaan sanoo suoraan ja näin tapahtuu.

Huonoja kokemuksia:
SK kaikki meni metsään
JR meni metsään, ei kyllä kuluttanut aikaakaan, kun sanoin tyyliin 2 lausetta
IN (näkee, mutta tulkinta oli negatiivinen, jotenkin halusi nähdä tapahtumat minulle negat valossa, en ymmärrä miksi)

10

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

UNOHTUI:

Luottonäkijä (RAJATIETO) Saara R

Ap

• Anonyymi

Jos tarttee noin monille, miten joku edes kerkee, niin mää ajattelen sen niin, ettei ole ainuttakaan hyvää. Miksi pimputtaa kaikille, jos siellä olisi yksi hyvä niin miksi tartteee kaikki kiertää. Onhan toikii tietysti harrastus ja hupi ja muuta siinä ei tasan olekkaan.

• Anonyymi

Ap kommentoi vielä:

Minä tai siskoni/ystävätär on soiteltu noille lähiaikoina, sanotaan viimeisen 2 vuoden aikana. Tässä oli tavoitteena päivittää palstan tietoja. Itse kun olen etsinyt joistakin näkijöistä, niin oli jotain 10-20 v takaisia juttuja, ovat varmaan jo siirtyneet henkimaailmaan osa noista näkijöistäkin. Eli uudempia kokemuksia kaivataan.

• Anonyymi

Mahdollisuuksia ns. rajatietoyhteksiin olen huomannut viimeisten vuosikymmenien aikana. Ymmärrän noiden asioiden vaarallisuuden jos alkaa niillä leikkiin.

Vaikka vanhempani ovat olleet jo vuosia poissa, he ilmestyvät molemmat samassa unessa...ikään kuin tarkistamassa, että poikamulkerolla menee siedettävästi.
      . heitin poikansa.

• Anonyymi

Olen kysynyt Tiina Kalliolta, näkee suuria linjoja ja energioiden muutoksia. Ajallisestikin kylllä jotkut näkemykset ovat osuneet, esim. elokuussa tapaat merkityksellisen uuden ihmisen, mutta itseäni kiinnostaa konkreettinen lopputulema isommissa asioissa ja se jää vähän ilmaan näissä.
      Saara R:lta kysyin vastikään ja näki erittäin positiivisesti ihmissuhdeasiaan vielä vaikea sanoa, miten menee, mutta toivottavasti kertomallaan tavalla.

• Anonyymi

"sokeakin kana joskus jyvän löytää ". Täyttä hakuammuntaa.

• Anonyymi

Minulle on nähnyt lähiajalle Aada tänä keväänä työhön liityvän asian. Tapahtui 2 viikon kuluttua, suuri helpotus työssä ja sitä edeltävän ratkaisun. Soitin v 2016 kun hän teki toisella nimellä. Silloin näki suuremman rahasumman, toteutui 5 vuoden päästä.
      Näki silloin asian joka ei vielä ole toteutunut, mutta näki sen kysymättä aivan samoin nyt, lähes 10 v päästä. Hän itselle ollut siis hyvä.

• Anonyymi

"kun hän teki toisella nimellä" ja soittoja kymmenille eri *ennustajille
      Tooooosi vakuuttavaa.

• Anonyymi

Aada R on ilmeisesti joidenkin mukaan joku legendaarinen Leena Palo. LP oli niin nimekäs ennustaja, että firma päätyi pistää nimellä rahoiksi vaikka alkuperäinen lähti muualle.

• Anonyymi

Just joot!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      92
      1939
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1771
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      307
      1575
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      1455
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      89
      1040
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe