Lähellä hotellia golfkentän rannassa oli hienosti rakennettu pesä vedessä.
Kuulemma paljon munia. Miksi jokainen muna on kadonnut!?
Ei ole rikkoutuneita kuoriakaan. Kuka tai mikä on syynä?
Toivon mukaan ei ihminen. Olisi häirinnyt golfin pelaamista jos poikaset syntyneet?
Olisi rikos jos ihminen syyllinen.
On isokokoinen muna ja en usko varistenkaan vievän kokonaisena.
Kyhmyjoutsen hautoi Aulangolla!
14
163
Vastaukset
- Anonyymi
Häiritsit sitten pesimisrauhaa kun kävit liian lähellä kurkkimassa. Haudonta todennäköisesti keskeytyi.
- Anonyymi
Lenkkeilijöitä ohi ja golfarit lähellä koko ajan..
Emo ei häiriintynyt.
Teki pesän juuri ihmisten lähelle.
Kyse muusta. - Anonyymi
Kysymys kuului että
Kuka tai mikä vei munat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys kuului että
Kuka tai mikä vei munat!Villiminkkihän tuolla rannoilla niillä herkuttelee.
- Anonyymi
Itse haudon muniani, ja kuuntelen Abbaa, kuten viimeiset ... 50 vuotta.
- Anonyymi
Koulussa biolooggian opettaja kertoi, että munista ei hautomatta synny mitään. Olen tässä 50 vuotta odottanut, ja nimi on lapselle ollut aina valmiina maan presidentin mukaan, nyt lapsi saisi nimeksi ... Alexander.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulussa biolooggian opettaja kertoi, että munista ei hautomatta synny mitään. Olen tässä 50 vuotta odottanut, ja nimi on lapselle ollut aina valmiina maan presidentin mukaan, nyt lapsi saisi nimeksi ... Alexander.
Alexin oikea etunimi on Cai-Göran, kelpaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojallesi olisi kyllä sopinut Tarja parhaiten
- Anonyymi
Luulisi että silminnäkijöitä..
Tämä asia ei ole vitsailun aihe.- Anonyymi
Mitä välii huvittavan näköisiä letkukauloja ja läskiankkoja. Joku varmaan pelannu golfii niillä munilla.
- Anonyymi
Laulujoutsenet ohikulkumatkalla ,
- Anonyymi
Koitin tehdä munakasta, mutta niissä olikin jo sikiöt sisällä, eivät kuitenkaan onnistuneet kyhmyjoutsenen sikiöpaistoksetkaan
- Anonyymi
Itse seurasin vastarannalta kun 2 laulujoutsenta hyökkäsivät näiden pesälle,ajoivat pois,reviiri kiista kuten monilla.hetken kuluttua kävelin katsomaan niin pesä oli tyhjä,liekö tiputtaneet veteen.eilen hautoja pariskunta näyttivät olevan katajiston rannoilla joten ne 5 munaa jotka olivat ei tuota tänävuonna poikasia.surullista😪
- AnonyymiUUSI
Eikä ne tuota niitä ensi vuonnakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219