Mattia Binotto myöntää että F1 moottorin kehittäminen onkin osoittautunut hiukan hankalaksi ja epäilee että Audi ei ole alussa kilpailukykyinen. Moottorisääntöjä helpotettiin radikaalisti, että VAG saatiin F1:siin ja nyt tämä! Koko MGU-H poistettiin heidän takiaan.
No toisaalta, Hondallakin oli aluksi ongelmia kun uskoivat liikaa McLarenia, mutta nyt on sitten tullut Red Bullilla neljä peräkkäistä mestaruutta.
Mitä hiiskattia Audi!?
Anonyymi-ap
4
51
Vastaukset
- Anonyymi
Red Bullin mestaruudet ei tulleet parhaan moottorin vaan parhaan kuskin avulla. Mersulla on ollut kaiken aikaa parempi auto kuin Red Bullilla ja nyt on McLarenilla nopein auto. Audi tuskin saa tehtyä voittaja-autoa.
- AnonyymiUUSI
Onko Hamilton niin paljon huonompi kuin Verstappen?
- AnonyymiUUSI
Ilmor teki Mersulle hyvän moottorin heti uusien sääntöjen alusta, mutta muut tulivat takaa vähintään rinnalle ellei ohi. Ja sittenhän ne moottorit jäädytettiinkin.
- AnonyymiUUSI
Kyllä Red Bullilla paras auto oli. Sen takasi suunnitelijavelho. Enää hän ei suunnittele heille voittaja-autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838