Kesän kynnyksellä alkaa näkymään luonnon ihmeitä terasseilla. Esimerkiksi siiderivalas on naamioitunut leopardiksi ja makkarankuoriksi laitettu liian tiukat perseverkkarit. Kaljahaukkoja on havaittu miltei ympäri vuoden. Siinä on taas luonnon ihmeitä kerrakseen kesäksi. Olkaapa tarkkoina.
Kesä ja luonnon ihmeet
7
203
Vastaukset
- Anonyymi
Kaljakäki kukkuu taas kevät kiimassa lupailee kuun taivaalta kalja pöhnässä ja jättää kiiman seurauksen yhteiskunnan elätettäväksi. Maa mies peltoon pehmeään kylvää kyntää siementään ja uusi elämän koululainen alkaa orastaa.
- Anonyymi
Ja he kaksi kohtaavat toisensa.
- Anonyymi
Tosiaan alkaa näkymään. Rekkamiehen hymy farkuista vilkkuen ja Olvi lippis takaraivolla yritetään kolmen promille humalassa pärjätä terassin naisarpajaisissa :D
- Anonyymi
Ou Jee Ou Jee
- Anonyymi
Jatkan vielä…..Jaloissa tällä mestarilla on vihreät crocsit ja paitana toimii kevätmarkkinoilta ostettu musta t-paita, jossa edessä lukee ”Isäntä” tai ”Päällikkö” 😅
- Anonyymi
Penan muna on luonnonvoima!
- Anonyymi
Kimuleiden taikasauva❤️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136