Ovatko minikokoisten pöytisten jäähdytysyksiköt häiritsevän äänekkäitä? Esim. tällainen Lenovo. https://www.verkkokauppa.com/fi/product/971405/Lenovo-ThinkCentre-M70q-Tiny-Gen-5-tyoasema-Win-11-Pro-12TD0#list=OZCYkRL0VqwLg7K3L7n6WLtRUE8f11j8sGKcLg26WLRJLFLa8V1LoG03L6WDNLSDOcLalsqnNOUnL67DqLUCm0LYEsNnMNXD80UPaLB82tLUOB9LPpKqLPxR9LovXknC0EjnCUVWLZTHNLGfw2nMNh9L0Zea8JQt28sGrynCUYbLtc5wL92dyLGGmWLZPq28br7KLt0NOnC0W8LUOcvLBge1LrwEw8bnr0LhLP08sRtJnNOkJ8bU2w3
Minipöytätietokone?
9
84
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hiljaisia ovat. Itsellä on testikoneena Lenovo M900, ja prossuna Core i5. Ihan perus työpöytäkäytössä lähes äänetön. Tietty jos alkaa pakkaamaan jotain videota, tai muuta, mikä nostaa suortitinkäytön 100%:iin, niin alkaa pitää ääntä. Tosin sekään ei ole omaan korvaan kovinkaan häiritsevä. Joidenkin kannettavien tuulettimet pitävät pahempaa ääntä.
- AnonyymiUUSI
Aloituksen kone on tehokkaampi, mutta vertaus läppäriin antaa osviittaa laitteen äänekkyydestä. Haluaisin korvata läppärin minikoneella, mutta netistä löytyy ristiriitaista tietoa melutasosta. Se ei saisi häiritä musiikkia, mikä tulee vahvistimeen kytketyistä kaiuttimista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen kone on tehokkaampi, mutta vertaus läppäriin antaa osviittaa laitteen äänekkyydestä. Haluaisin korvata läppärin minikoneella, mutta netistä löytyy ristiriitaista tietoa melutasosta. Se ei saisi häiritä musiikkia, mikä tulee vahvistimeen kytketyistä kaiuttimista.
Tuo oma Lenovo onkin vuodelta 2018 tjsp. Näiden minikoneiden heikko lenkki on äänipuoli. Mikäli äänet aikoo viedä erilliseen vahvistimeen, niin sanoisin, että ulkoinen äänikortti on fiksu investointi. Nämä minipc:t on yleensä tarkoitettu yrityskäyttöön, ja äänille ei tässä käytössä lasketa kovin suurta painoarvoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oma Lenovo onkin vuodelta 2018 tjsp. Näiden minikoneiden heikko lenkki on äänipuoli. Mikäli äänet aikoo viedä erilliseen vahvistimeen, niin sanoisin, että ulkoinen äänikortti on fiksu investointi. Nämä minipc:t on yleensä tarkoitettu yrityskäyttöön, ja äänille ei tässä käytössä lasketa kovin suurta painoarvoa.
Onko ääniosasto huonompi kuin tavallisessa vajaan tonnin läppärissä? Minulla on ulkoinen äänikortti, mutta en ajatellut tarvitsevani sitä miniin.
- AnonyymiUUSI
Heh, Huutaa kuin sireeni!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko ääniosasto huonompi kuin tavallisessa vajaan tonnin läppärissä? Minulla on ulkoinen äänikortti, mutta en ajatellut tarvitsevani sitä miniin.
Ainakin tuossa omassa M900:ssa äänilähdöt ovat aika häiriöherkät. Koneen etupaneelissa olevasta liittimestä ei saanut kovinkaan kummoisia ääniä ulos useamman vuoden ikäisillä AKG Y50 - kuulokkeilla. Vaikea mennä vertaamaan sitä tonnin läppärin äänipuolta vs. Lenovo, kun ei ole voinut kuunnella. Omassa pöytäkoneessani on erillinen Creative SoundBlaster Z -äänikortti, niin ero Lenovon ilmeisesti Realtekin äänipiirin ja Creativen välillä on valtava.
- AnonyymiUUSI
Miksi se pitää olla mini? Iso pönttökone on hiljainen kun on isot tuulettimet pienillä kierroksilla. Eikö kämppään mahdu? Asutko pahvilaatikossa?
- AnonyymiUUSI
Minulla on tehokas ja hiljainen pöytäkone ja läppäri, mutta ajattelin korvata läppärin minillä. Läppärille on käyttöä toisaalla. Periaatteessa pärjään isolla pöytäkoneella, mutta kytkennällisistä syistä ja käytettävyyden kannalta mini tai vastaava olisi hyvä lisä.
- AnonyymiUUSI
Hirviömäinen terrori-isku Brjanskin alueella. Nyt Kiova pelkää kostoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848