Minä tuhlaan Sinuun hellyyttä <3
00
Lotta, olenko minä Sinun lähellä ?
27
235
Vastaukset
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Sinä olet ihana <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ihana <3
Kun olisinkin sun mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olisinkin sun mielestä.
onko Sulla fasessa kuva?
00 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko Sulla fasessa kuva?
00Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
ookko Sinä missään sosiaalisessa mediassa
00 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ookko Sinä missään sosiaalisessa mediassa
00En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä olen rasputin :)
https://www.youtube.com/watch?v=vlk8pz3r98g
00Lotta ei nyt voinut olla nauramatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä olen rasputin :)
https://www.youtube.com/watch?v=vlk8pz3r98g
00Tää on vanha, mut hyvä🩷 tallensin
- Anonyymi
Tiiäks, säki oot ihana.
- Anonyymi
haluaisitko tulla suviksiin, saisit olla tällä mökillä yötä?
https://www.nettimokki.com/loppi/luksushuvila-villa-kuitikas/57121/
00- Anonyymi
Wautsi mikä vesistö!
- Anonyymi
Tuntuu epäkohteliaalta olla vastaamatta, mut mun täytyy vähän sulatella tätä asiaa. T. ateisti-Lotta
- Anonyymi
Milloin sinä olet uskovaiseksi alkanut? 😆
- Anonyymi
minä luulen, että olet erehtynyt henkilöstä, minä olen ollut uskovainen jo kauan.
00 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä luulen, että olet erehtynyt henkilöstä, minä olen ollut uskovainen jo kauan.
00Mikäs uskonto se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs uskonto se on?
Tämä on vanhoillislestadiolaisuutta, kylläkin uudempi versio. Tämä usko on kasvanut maailman laajuiseksi, meitä on aktiivit lapset mukaan lukien yli 600 miljoonaa.
00 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on vanhoillislestadiolaisuutta, kylläkin uudempi versio. Tämä usko on kasvanut maailman laajuiseksi, meitä on aktiivit lapset mukaan lukien yli 600 miljoonaa.
00Vanhoillislestoille ei some ole sallittua, joten feikkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhoillislestoille ei some ole sallittua, joten feikkaat.
on se sallittua, muutenkin kuunnellaan omantunnon ääntä kaikissa uskon kysymyksissä.
00 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on se sallittua, muutenkin kuunnellaan omantunnon ääntä kaikissa uskon kysymyksissä.
00Somessa sisältöä on vaikea rajoittaa. Sehän rikkoo Jumalan sanaa vastaa, mitä sieltä tulee. Lestan omatunto taitaa olla venyvä käsite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somessa sisältöä on vaikea rajoittaa. Sehän rikkoo Jumalan sanaa vastaa, mitä sieltä tulee. Lestan omatunto taitaa olla venyvä käsite.
Me olemme maailmassa, mutta ei maailmasta, ei pidä tarttua sllaiseen , joka ei ole uskolle sopivaa.
00 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me olemme maailmassa, mutta ei maailmasta, ei pidä tarttua sllaiseen , joka ei ole uskolle sopivaa.
00Miten rajoitat itseäsi? Haaveilemalla seksistä jonkun muun kuin lestapuolisosi kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten rajoitat itseäsi? Haaveilemalla seksistä jonkun muun kuin lestapuolisosi kanssa?
Ei mulla ole tyttökaveria.
00
- Anonyymi
Hyvää yötä Rasputin. Etähali.
- Anonyymi
kiitos, Sinullekin hali.
00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149