Onko normaalia kurkkia lehti keräilypönttöihin ja tonkia niitä yökaudet ja kuljetella niitä lehtiä ympäri kyliä.
Mikä on normaalia ja mikä epänormaalia
Anonyymi-ap
7
191
Vastaukset
- Anonyymi
Siikajokinen asialla etsii varmaan mällipaperia🌈💦💦😬
- Anonyymi
Koski vain pauhaa,saamatta rauhaa!!
- Anonyymi
Onko kritiikitön Cepun palvominen normaalia?
- AnonyymiUUSI
Höpsis taas!
- Anonyymi
Voi vitsi, sieltähän taannoin kömpi yks eläjä ylös, ilmeisesti isä odotti fillarin sarvissa tuloksia.
Sinne ei uskalla laittaa hävitykseen henkilökohtaisia papereita, ne on kohta naulattu kyläyhteisön tolppiin.
Oudoksi on mennyt Pyhäjärven elämöinti. - Anonyymi
Tämä pirun parivaljakko tonkii koko kylän kierrätypöntöt. Varovainen saa olla ettei omiin roskiin jää mtn hlötietoja.
- AnonyymiUUSI
Totta, osaakohan ne lukea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126