Psykiatrinen arvaushoito on saanut minulla aikaan sen, että en luota terveydenhoitoon enää ollenkaan.
En luota terveydenhoitoon
12
126
Vastaukset
- Anonyymi
Ihminen saa olla luottamatta, niin pitkään kun ei ole vaaraksi itselleen tai muille.
- Anonyymi
Arvaushoito ei poista sitä, oletko kenellekään vaaraksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvaushoito ei poista sitä, oletko kenellekään vaaraksi.
Jos joskus olen ollut itselleni vaaraksi on ollut psykiatrisissa lääkkeissä, joissa sain itsemurha-ajatuksia.
- Anonyymi
Loppujenlopuksi terveydenhuolto on paternalistinen byrokraattinen rakenne, jossa lääkärit päättää mikä heidän mielestään on kullekin parasta, fyysiselläkin puolella. Mutta sitten kun tarvitsee jonkin reseptilääkkeen, niin joutuu lääkärissä käymään. Valitettavasti me ei eletä Thomas Szaszin ideaaliyhteiskunnassa, jossa kaikkia lääkkeitä saa vapaasti ostaa apteekista. Hänen mielestään jos joku kuolee väärään lääkevalintaan, se on vain evoluutiota.
- Anonyymi
Minä luotan terveydenhoitoon ja psykiatrinen arvaushoito arvelluttaa, kerro tarkemmin miten se on kohdaltasi pettänyt.
- Anonyymi
Entä jos sovittas, että vaan uusilta tyypeiltä kysytään, niin ei tarvii samaa tarinaa vatvoo joka ketjussa?
- Anonyymi
Jos et luota terveydenhuoltoon niin et luota. Asia selvä!
- AnonyymiUUSI
Psykiatrinen hoito on mitä sattuu. Sen tietää jos on kokenut sen. Siihen ei pidäkään luottaa, vaan pyrkiä pois.
- AnonyymiUUSI
Hammaslääkäristäkin pitää pyrkiä pois, vaikka siihen kuinka luottaisi, ja samalla tavalla kuin MT-puolella, niin on olemassa tonneittain ihmisiä jotka perusteettomasti pelkää hammaslääkäriä, heistä harvempi tulee foorumeille valittamaan, ettei hoito olisi luotettavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hammaslääkäristäkin pitää pyrkiä pois, vaikka siihen kuinka luottaisi, ja samalla tavalla kuin MT-puolella, niin on olemassa tonneittain ihmisiä jotka perusteettomasti pelkää hammaslääkäriä, heistä harvempi tulee foorumeille valittamaan, ettei hoito olisi luotettavaa.
Nimenomaan. psykiatrinen hoito on mitä on.
Ei informoitua suostumusta.
Ei kerrota miten vähän lääkkeitä on tutkittu ajallisesti ja määrätään pitemmiksi ajoiksi usein, tai lääke jää vain terveydenhuollon hoitopaikkoja muutellessa päälle.
Kyllä se on ihan hyvä olla tiedostava. Ei tarvi pelätä mutta kun ymmärtää tutkimuksen puutteet psykiatriassa, pystyy suojelemaan itseään harmeilta.
Olisin säästynyt paljolta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. psykiatrinen hoito on mitä on.
Ei informoitua suostumusta.
Ei kerrota miten vähän lääkkeitä on tutkittu ajallisesti ja määrätään pitemmiksi ajoiksi usein, tai lääke jää vain terveydenhuollon hoitopaikkoja muutellessa päälle.
Kyllä se on ihan hyvä olla tiedostava. Ei tarvi pelätä mutta kun ymmärtää tutkimuksen puutteet psykiatriassa, pystyy suojelemaan itseään harmeilta.
Olisin säästynyt paljolta.Itsekin sen mankelin kävin läpi, huonoine ja hyvine kokemuksineen, mutta totuus on se, että psykiatria pelasti minut ja elämäni.
Jos tulisi tarve, niin kyllä siltä puolelta apua hakisin. Ei ole tarvetta ollut enää vuosiin, mutta elämästä ei koskaan voi tietää etukäteen, mitä kaikkea se saattaa tuoda tullessaan.
- AnonyymiUUSI
Avaaja kertoo itse kuinka hänen mielensä on sairas ja jatkuva epäily ja pelko turhista asioista ajaa ihmisen mielen sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171143- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3081013- 781003
- 53991