Nuori vietnamilaisnainen näyttää mallia miten se tehdään, tuo viidakkoon muuttaminen ja omin käsin selviytyminen. Kivestä ja mudasta valmistuu tulipesäkin asumukseen https://www.youtube.com/watch?v=-RGJfdPwd2M&ab_channel=MsYangSurvival
90 päivässä koti viidakkoon
1
56
Vastaukset
Oltiin Saimaan risteilyllä aimon kanssa, kun jouduttiin syys myrskyyn, laivasta irtosi tulppa ja se upposi. Onneksi haaveri kävi ihan saaren rannassa niin pelastauduttiin käsi pohjaa uimalla sille autiolle saarelle. Kaikki 50 matkustajaa pelastui, mutta meillä ei ollut ruokaa, vettä eikä Vifi eikä kala verkkoa.
Laivan kabteeni määräsi kaikki töihin rakentamaan meille suojaa ja tekemään tulen, osalla oli jo kova nälkäkin ja vaatteet oli märkiä. Aimo istui palmun alla sateensuojassa ja vaati saada puhua kabteenille. Kabteeni tuli kysymään miksei Aimo tee töitä niinkuin muut?
Aimo kaivoi povitaskusta esiin märän kansaneläkelaitoksen asiakirjan, joka todistaa Aimon olevan sairaseläkkeellä ja että hänen ei tarvitse tehdä töitä. Lisäksi aimo sanoi että diapetes kolottaa varpaita ja maksaan sattuu kun ei ole saanut tuntiin viinaa.
Kabteeni sanoi että sitten aimon ei tarvi myöskään syödä eikä tulla rakennettuun majaan lämmittelemään tulen ääreen.
Aimon silmät ne suureni soikeesti "Joutuuko töihin oikeesti?"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824727- 1842043
- 1321742
- 1741363
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161231- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78912