Otinpa yhden kuvan itsestäni sua aatellen.Näytänkö sen sulle koskaan, ei voi tietää...
Sua ajatellen
14
239
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisit minun rakas mieheni niin haluaisin tietysti nähdä!❤️😘
- Anonyymi
Yllättäen oon ap on nainen,sorry.
- Anonyymi
Ja toivottavasti pääset näyttämään sen vielä. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättäen oon ap on nainen,sorry.
Höh, ehdin jo kuvitella 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toivottavasti pääset näyttämään sen vielä. ❤️
Saas nähdä, riippuu miehestä, viitsinkö näyttää.On sen verran intiimi kuvakulma, että ei ihan heppoisin perustein tule näkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, ehdin jo kuvitella 😅
Wamma naama. Mene muualle lebaghoilemaan. Olet täällä ihan tarpeeksi kiusannut naisia ja miehiä. Sekasin olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wamma naama. Mene muualle lebaghoilemaan. Olet täällä ihan tarpeeksi kiusannut naisia ja miehiä. Sekasin olet
Sulla ilmeisesti joku ongelma.Anna ihmisten rauhassa kirjoitella ja yritä selvitä siitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ilmeisesti joku ongelma.Anna ihmisten rauhassa kirjoitella ja yritä selvitä siitä!
Lopeta yksäri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saas nähdä, riippuu miehestä, viitsinkö näyttää.On sen verran intiimi kuvakulma, että ei ihan heppoisin perustein tule näkemään.
Keksi lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinusta ole luonnossa mitään tekemään. Kenen kuvia edes muokkailet. Oletko tekoälyllä muuttanut äänesikin. Kun hermostut sun ääni on hirveä.🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinusta ole luonnossa mitään tekemään. Kenen kuvia edes muokkailet. Oletko tekoälyllä muuttanut äänesikin. Kun hermostut sun ääni on hirveä.🤭
Voi sua....
- Anonyymi
Taas alkoi "kuvilla" kertoilu ja manipulointi. Helppoa kauraa.
- Anonyymi
Aivan sama mitä mieltä oot,ei vois vähempää kiinnostaa!
- Anonyymi
Räävittömät majavakuvat ovat tylsiä, ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126