kun mun ihan asialliset viestitki poistetaan. Ihmettelen vaan miks...🤔
Onpas outoa,
6
143
Vastaukset
- Anonyymi
Niimpä niin. Yksari o puigois. Sit ihmetellää mikä on kun toinen ei tiedä ja ymmärrä kun ei tule tietoa kun tää vamma naama poistelee ne. Se haluaa jotain.
- Anonyymi
Mun kiusaajat ei halua et meistä tulis pari, siksi ne poistuvat
- Anonyymi
Yrittäny sitä kertoa. Pakko vaan poistua taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäny sitä kertoa. Pakko vaan poistua taas
Mäkin poistun nyt❤️
- Anonyymi
Älä sä niistä välitä jos hän oikeasti sinut haluaa osaa hän itse asian niin järjestää että saa siitä tiedon sulle ja jos ei niin ei lie ollu sun menetys mä taas en tee mitään siksi että olis liian helppoa tai si olis joku väärinkäsitys mikä sotkis kuitenkin ja mä olen kuitee jo tähän ikään sen verran kyyninen etten välttis pidä itseäni hyvänä seurana kenellekään
- Anonyymi
Turha siittä on välittää toiminta härö tai joku poistattelee niitä otat vaan ajatuksen et turha sitä on murehtia ehkä ei ollu tarkoitettu että sitä sillä hetkellä kukaan näkis ja tää on muutenkin kiva paikka vaikka kirjottelisit täällä tarkoituksellisestikin jollekin ni on olemattoman pieni todennäköisyys ettäkö kyseinen henkilö itse kyseistä kirjoitusta löytäisi edes etsimällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126