Luonne tosin on yhtä tärkeä.
00
Etsin uskovaista 18-25 vuotiasta missitasoista naista
20
178
Vastaukset
- Anonyymi
Olen uskovainen, mutta mulla on ollut paljon miehiä, kun olen niin kaunis.
- Anonyymi
mulle riittää yksi kerrallaan.
00
- Anonyymi
Hiukan ehkä sairasta.. 🤣 Sori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama Rasputin raaputtaa täällä edelleen .
Eli liekö Palsta-sedän provoja for ever 😅
- Anonyymi
Eikö meinaa löytyä tämän kautta?
- Anonyymi
täältä ei ehkä kunnollista löydy...
00 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täältä ei ehkä kunnollista löydy...
00Asemointi palstalle on juurtunut joten kyllä täältä varmaan jotain löydät joskus 👍 vaatii ehkä muutakin kuin palstailua.... lillasti
- Anonyymi
kuulun kirkkoon mutta en käy seuroissa.
- Anonyymi
kirkon piirissä on syntynyt herätyksen seurauksena nuorisoliike.............. he kyllä kelpaavat.
00
- Anonyymi
Täällä olisi yksi uskovainen jenkki.
- Anonyymi
moi, voit laittaa fasessa viestiä :)
00
- Anonyymi
Mitä jos aloittaja liittyisi johonkin seurahakusaitille. Eikö uskovaisille ole omansa.
- Anonyymi
Luonne on tärkeä,tottakai.
Mutta minkälaista luonnetta odotat puoliskolta?- Anonyymi
ennen kaikkea luotettava ja rehellinen, muita piirteitä ainakin iloinen, ahkera ja energinen.
00 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ennen kaikkea luotettava ja rehellinen, muita piirteitä ainakin iloinen, ahkera ja energinen.
00Miksi kaltaisesi vanha gubbe saisi nuoren missinaisen? Mitå sulla on tarjota muuta kun raihnasuus ja rajottunut maailmankuva ja kivikautinen sosiaalinen ympäristö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaltaisesi vanha gubbe saisi nuoren missinaisen? Mitå sulla on tarjota muuta kun raihnasuus ja rajottunut maailmankuva ja kivikautinen sosiaalinen ympäristö?
tämä sulle roikkujalle ;)
https://www.youtube.com/watch?v=CPtif_15xyo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaltaisesi vanha gubbe saisi nuoren missinaisen? Mitå sulla on tarjota muuta kun raihnasuus ja rajottunut maailmankuva ja kivikautinen sosiaalinen ympäristö?
Olen yrittänyt kysyä samaa tuolta aloittajalta. Ei näe tarpeelliseksi kertoa mitä itsellään on tarjota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt kysyä samaa tuolta aloittajalta. Ei näe tarpeelliseksi kertoa mitä itsellään on tarjota.
Sehän on itse casanova. You know the lover.
- Anonyymi
Huuhaa trollipappa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146