kun ajattelen sua, and only god and me knows, niin mitä sitten?
Jos mä tunnen hyvää oloo
16
323
Vastaukset
- Anonyymi
No ei kai siinä mitään. Siitä vaan jos haluat sen näin menevän.
- Anonyymi
Sit se on sitä ja se voi jäädä silleen. Ei kai auta muu kuin jatkaa elämäänsä. No regrets! 🪽🫶
- Anonyymi
Sillon kun haluan nauraa, sä oot mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillon kun haluan nauraa, sä oot mielessä.
Naura vaan. Se kun pidentää ikää. 🪽😘
- Anonyymi
Sit se on molemminpuolista❣
- Anonyymi
Tarkoittaako tuo että sua alkaa naurattamaan, kun mietit häntä? Ei kai siinä mitään pahaa ole 🤗
- Anonyymi
Niin se sitten olkoon. Vain hän tietää
- Anonyymi
No hyvä ettei hän tiedä 🤣🤣 kannattaisko kertoa 🤭
- Anonyymi
Me kummatkin tiedetään miten asiamme ovat. Hän tietää minä tiedän ja sinua se harmittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me kummatkin tiedetään miten asiamme ovat. Hän tietää minä tiedän ja sinua se harmittaa
Kerro toki miten?
- Anonyymi
Saat tuntea, minä tunnen lähinnä päänsärkyä, mutta sellaisiahan me naiset olemme jne
- Anonyymi
Naurua. Varmaan sun syytä että oon vähän lesbo.
- Anonyymi
Jos on oikeesti pää kipee sitä ei uskota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurua. Varmaan sun syytä että oon vähän lesbo.
Kun sielunsa silmin sen yhden kaunottaren näkee mekossa, sitä alkaa itse kukin vaihtaa hiippakuntaa 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sielunsa silmin sen yhden kaunottaren näkee mekossa, sitä alkaa itse kukin vaihtaa hiippakuntaa 😍
Minusta ei lespoa saa tekemälläkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136