Yö: Merkki

Anonyymi-ap

https://www.youtube.com/watch?v=xoMj93XqFic
Yö -yhtyeen kappale "Merkki". Kertoo jonkun ihmisen nähneen ennen kuolemaansa valon, joka seurasi ja sitten hävisi. Ilmeisesti tositarina, jonka Jussi Hakulinen on kirjoittanut. Jussi Hakulinen oli psykologisesti "herkkä" ja viisas.

Onko tuosta asiasta/ilmiöstä muilla tietoa? Onko vastaavaa tapahtunut kellekkään muulle?

2

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se oli Mersun merkki! Samanmoinen johtotähti loisti Jessen synnyinmajan päällä. Se on laadun merkki se!

• Anonyymi

No eihän tuo nyt ole mikään yleinen ilmiö, vaan vain Hakulisen muisto lapsuudesta, liittyen yhteen paikkaan ja tiettyihin tapahtumiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1956
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      1943
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      293
      1755
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1258
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1117
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1106
    8. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      22
      1067
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1006
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      36
      970
    Aihe