aiheutti maston kaatumisen ja naisen kuoleman suvi seuroissa arvaa saavatko vankeutta kriminaali järjestön miehet ja naisen perhe oikeutta
poliisi ja oulun alueen uskovaiset järjestyksen valvojat
73
274
Vastaukset
- Anonyymi
Sun harhainen kuvitelma oikeudesta on yhtä vääristynyt kuin nuo höpinät kriminaalijärjestöstä.
- Anonyymi
älä sinä saatana selitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä sinä saatana selitä
Totuus sattuu, ei selitykset.
- Anonyymi
talmudin mukaan teidät teurastetaan
- Anonyymi
satanisti juutalainen vedä käteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
satanisti juutalainen vedä käteen
jutkukin on ihminen teihin rikollisiin vwrrattuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
talmudin mukaan teidät teurastetaan
jumala tappaa teidät ennemmin tai myöhemmin
- Anonyymi
sitä mä olen varmaan väärässä se oli kososlainen saatana
- Anonyymi
Jos vaan laitat pullonkorkin kiinni tälläkin kertaa ja menet vaikka harjaamaan lattialta roskiasi.
- Anonyymi
koitapa ite kävellä oikeuden eteen selittämään että kuulut rikollis järjestöön ja haluat maksaa rikoksista
- Anonyymi
kyllä kunhan talosi on poltettu ja vaimosi ammuttu silmiesi edessä
- Anonyymi
pientä tarkennusta: mastoa heikennettiin laserlaitteella tarkoituksena , että tulossa ollut myrsky katkaisisi sen estäen seuralähetykset. tekijänä turun seudulta rosengård.
laitteita tuo maahan ainakin mikko kozarowitcky jr..
00- Anonyymi
tässä pieni näyte tälläisestä laitteesta,
https://www.reddit.com/r/videos/comments/12m6d7v/laser_cutting_trees/ - Anonyymi
mainittakoon, että viime kesänä ranuan seuroissa laserlaitteella heikennettiin runkovesiputkea, että se lopulta katkesi.
00 - Anonyymi
eikä heikennetty oulun satanisti rikolliset vehkeili poliisin kanssa mua vastaan joten ne sai jumalan vihan aikaan ja masto kaatui viattoman päälle ja ne jätti huomioimatta maston kiinnitykset ja syyllisiä on lestadiolaiset eikä ne jää koskaan kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä heikennetty oulun satanisti rikolliset vehkeili poliisin kanssa mua vastaan joten ne sai jumalan vihan aikaan ja masto kaatui viattoman päälle ja ne jätti huomioimatta maston kiinnitykset ja syyllisiä on lestadiolaiset eikä ne jää koskaan kiinni
Oulun srk porukka on hakkeroinnu mun puhelimen ja ne seuraa mua jo viime vuonna ja lähetti mun puhelimeen kaikkea häirintä paskaa
- Anonyymi
jatkuva valtaaminen ryllä ja muuta paskaa ja homma meni suviksissa yli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jatkuva valtaaminen ryllä ja muuta paskaa ja homma meni suviksissa yli
murhaa samalla naisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
murhaa samalla naisen
ruukissa on pesä paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ruukissa on pesä paikka
Valkihakalaiset on hakkwroinu mun molemmat kännykät nyt muille on epä selvää onko se lesta porukka vai poliisi asema
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkihakalaiset on hakkwroinu mun molemmat kännykät nyt muille on epä selvää onko se lesta porukka vai poliisi asema
esim villja salinilta tuli kerran kun lähdin oulusta bussilla yli kiiminkiin viesti et vieläkö mä rakastan sitä kuin vittuillakseen vl palstalle kun tyyppiä ei näkynyt muuten koko viikon loppuna oulussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
esim villja salinilta tuli kerran kun lähdin oulusta bussilla yli kiiminkiin viesti et vieläkö mä rakastan sitä kuin vittuillakseen vl palstalle kun tyyppiä ei näkynyt muuten koko viikon loppuna oulussa
Epäillen vahvasti sitä ja sen piika kaveria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäillen vahvasti sitä ja sen piika kaveria
ja se on muutenkin musta maalannut mua oulussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja se on muutenkin musta maalannut mua oulussa
et mikä sen osuus maston kaatamiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et mikä sen osuus maston kaatamiseen
piirit pienet pyörii ja mastot siinä laulaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piirit pienet pyörii ja mastot siinä laulaa
ja niitten pelleily ennen suviksia kun asuin luohualla alko tulla outoja viestejä vl palstalle ja tämä temnoo haipteka kommentti sun muut vittuilu viestit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja niitten pelleily ennen suviksia kun asuin luohualla alko tulla outoja viestejä vl palstalle ja tämä temnoo haipteka kommentti sun muut vittuilu viestit
oikeasti ne aloitti sen jo kun asuin vöyrissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikeasti ne aloitti sen jo kun asuin vöyrissä
ja sitä ennen iissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kehitin satakielen ja ne alko käyttää sitä mua vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitä se on muu porukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitä se on muu porukka
vlihan se olla joku muukin oulun satanisti runkkari porukka
- Anonyymi
Sellainen tyyppi kun mr death löytyykö mun puhelimesta video kun sillä oli mun näytön tallenne päällä ja sillä oli 28 000 seuraajaa ei huomannut et siitä jäi jälki mun puhelimeen et sen kuva ruutu näky siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen tyyppi kun mr death löytyykö mun puhelimesta video kun sillä oli mun näytön tallenne päällä ja sillä oli 28 000 seuraajaa ei huomannut et siitä jäi jälki mun puhelimeen et sen kuva ruutu näky siinä
ja välillä puhelin ottaa kuvakaappauksia kun kuuntelen spotifaita ja siitäkin näytön tallenne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja välillä puhelin ottaa kuvakaappauksia kun kuuntelen spotifaita ja siitäkin näytön tallenne
ne jättää mun puhelimen tiedostoon kuvia kelle soitan etc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja tämä tuli sen jälkeen kun sorosen helena käpälöi mun puhelinta verukkeella et sen lapsi ois heittänyt sen puhelimen vessan pönttöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja tämä tuli sen jälkeen kun sorosen helena käpälöi mun puhelinta verukkeella et sen lapsi ois heittänyt sen puhelimen vessan pönttöön
ja sen jutu siitä et joku salakuuntelee sitä oli niin outoja et yeittikö se saada vain huomion itsestään pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sen jutu siitä et joku salakuuntelee sitä oli niin outoja et yeittikö se saada vain huomion itsestään pois
ja että kun antaa puhelin numeron joku voi kaapata pugelimen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja että kun antaa puhelin numeron joku voi kaapata pugelimen
tai kun olin sen mökillä kun sanoin jotakin rikollisuudesta et ne joutuu vankilaan ja se sano et vihjailenko ja samalla kerralla sen äiti kuoli et oliko sillä vaan joku alibi et sille et ei ollut murha paikalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai kun olin sen mökillä kun sanoin jotakin rikollisuudesta et ne joutuu vankilaan ja se sano et vihjailenko ja samalla kerralla sen äiti kuoli et oliko sillä vaan joku alibi et sille et ei ollut murha paikalla
outoja juttuja
- Anonyymi
ne haki sen ja vei perhe kuntoutukseen sen lapsen takia ja kun se lähti kämpiltä yritti vedota poliisiin et olisin pedo fiili
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne haki sen ja vei perhe kuntoutukseen sen lapsen takia ja kun se lähti kämpiltä yritti vedota poliisiin et olisin pedo fiili
ja toinen tapaus pudasjärven suvisten jälkeen se tuli keskellä yötä laavulle jossa nukuin ja heräsin siihien et näin unta et pimeyden henki liikkuu maan päällä ja se oli tullut autolla niin hiljaa etten kuullut kysy et rakastanko sitä tuli mun päälle ja lähti pois myöhemmin kielsi käyneensä laavulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja toinen tapaus pudasjärven suvisten jälkeen se tuli keskellä yötä laavulle jossa nukuin ja heräsin siihien et näin unta et pimeyden henki liikkuu maan päällä ja se oli tullut autolla niin hiljaa etten kuullut kysy et rakastanko sitä tuli mun päälle ja lähti pois myöhemmin kielsi käyneensä laavulla
ja puhu etten voi todistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja puhu etten voi todistaa
ja alko puhua jostakin köydellä girttämisestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja alko puhua jostakin köydellä girttämisestä
et oliko murha yritys johon heräsin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et oliko murha yritys johon heräsin
toisekseen sano myös sen et mun täytyy kuolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toisekseen sano myös sen et mun täytyy kuolla
en oo ennen tavannut psykopaattia mutta kerta se ensimmäinen sen veli ehdotti sitä muille vaimoksi juotiin kihlajaiskahvit uutena vuonna 2022 myöhemmin selitti et on maannut neekerin kanssa ja odottaa lasta nyt jossakin etelässä tapaamassa lapsensa isää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en oo ennen tavannut psykopaattia mutta kerta se ensimmäinen sen veli ehdotti sitä muille vaimoksi juotiin kihlajaiskahvit uutena vuonna 2022 myöhemmin selitti et on maannut neekerin kanssa ja odottaa lasta nyt jossakin etelässä tapaamassa lapsensa isää
oudointa et psykopaattiin törmää lesta piireissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oudointa et psykopaattiin törmää lesta piireissä
niin pimeää pahuutta en ole ennen tavannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin pimeää pahuutta en ole ennen tavannut
sillä ei ole omaa tuntoa valehtelee kolo ajan ja parannusta ei tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sillä ei ole omaa tuntoa valehtelee kolo ajan ja parannusta ei tee
no lisko ihminen hoivavietti vaaliminen ja parittelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no lisko ihminen hoivavietti vaaliminen ja parittelu
vaaniminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaaniminen
lähimmäisen rakkauden höykällä koetti päästä sänkyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lähimmäisen rakkauden höykällä koetti päästä sänkyyn
lapsen tasolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lapsen tasolla
ei osaa käyttäytyä viime viesti taas yhtä idioottimaista yrittää loukata eli vedota tunteisiin et voisi heijastella sitä kautta itseään tyypillinen psykopaatin käytös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei osaa käyttäytyä viime viesti taas yhtä idioottimaista yrittää loukata eli vedota tunteisiin et voisi heijastella sitä kautta itseään tyypillinen psykopaatin käytös
se vaan et narsistia se ei voita kun narsisti ei kykene osoittamaan empatiaa niin tunteiden heijasteli ei toimi eli narsistinen pesee psykopaatin 100-0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se vaan et narsistia se ei voita kun narsisti ei kykene osoittamaan empatiaa niin tunteiden heijasteli ei toimi eli narsistinen pesee psykopaatin 100-0
narsisti taas ei tunne empatiaa mutta alkaa vihaamaan jos ei saa rakkautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin7n mielen terveys viranomaiset on satanisteja ja poliisit ne sulkee terveen ihmisen hullujen huoneelle vapauden riisto ja tungetaan lääkkeitä täyteen leponexilla ettei pysty evää väräyttämään ja alkaa kuvittelemaan että linnut puhuu joskusielä jokainen lääkäri ja poliisi tapetaan ja suomalaiset kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin7n mielen terveys viranomaiset on satanisteja ja poliisit ne sulkee terveen ihmisen hullujen huoneelle vapauden riisto ja tungetaan lääkkeitä täyteen leponexilla ettei pysty evää väräyttämään ja alkaa kuvittelemaan että linnut puhuu joskusielä jokainen lääkäri ja poliisi tapetaan ja suomalaiset kaikki
tästä suomesta ei piustu kukaan elävänä muualle paitsi helvettiin tai jäte silppuriin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun oli laavulla se tuli käymään siellä mutta kun ajattelin päässäni mitä tunnen häntä kohtaan kohtaan en mitään koska en rakasta häntä siitä tuli vain täydellistä kylmyyttä lähti vaan yhtäkkiä karkuun ku joku olisi ajanut sitä takaa juoksi autolle ja myöhemmin sano et uhkailemalla häntä eli kun psykopaatti eo pääse heijastelee tunteita ja odotat siltä jotakin se lähtee vitun lujaa karkuun
- Anonyymi
eli lakkasin olemasta empaattinen lesta psykopaatti olettaa saavansa rakkautta mutta ei saakkaan sitä lähtee karkuun näillä hoito ihmisillä kaikki perustuu tunteeseen parannusta ne ei tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli lakkasin olemasta empaattinen lesta psykopaatti olettaa saavansa rakkautta mutta ei saakkaan sitä lähtee karkuun näillä hoito ihmisillä kaikki perustuu tunteeseen parannusta ne ei tee
sänkyyn pääseminen on niillä koko ajan mielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sänkyyn pääseminen on niillä koko ajan mielessä
lähimmäisen rakkauden höykällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lähimmäisen rakkauden höykällä
eli raamatussa oli et lopun ajan ihmiset mässäilee rakkaus aterioilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli raamatussa oli et lopun ajan ihmiset mässäilee rakkaus aterioilla
kuten täälläkin netissä suurin osa lesta naisista yrittää päästä sänkyyn ja puheet sen mukaisia pedofiili puheet on näitten psykopaattien aikaan saannoksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuten täälläkin netissä suurin osa lesta naisista yrittää päästä sänkyyn ja puheet sen mukaisia pedofiili puheet on näitten psykopaattien aikaan saannoksia
ryllä käydessä sen huomaa käytös on epä määräistä tunne höttö paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ryllä käydessä sen huomaa käytös on epä määräistä tunne höttö paskaa
miettii et kuka on uskovainen ja kuka terve
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pahin teko minkä ne teki oli mun hammaskaluston tuhoaminen fyysisestä terveydestä puhumattakaan ja oli vitun kauniit hampaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pahin teko minkä ne teki oli mun hammaskaluston tuhoaminen fyysisestä terveydestä puhumattakaan ja oli vitun kauniit hampaat
ai niin pitää ottaa vielä synrilistaan mukaan mun ympäri leikkaus mitä saatanallisia toinen pisteitä ne tekee ihmisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai niin pitää ottaa vielä synrilistaan mukaan mun ympäri leikkaus mitä saatanallisia toinen pisteitä ne tekee ihmisille
toimen
- Anonyymi
koulussa haukutaan leikattu keisari joku päivä se keisari lukee niille tappo käskyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koulussa haukutaan leikattu keisari joku päivä se keisari lukee niille tappo käskyn
yksi näistä pilkkaa josta istu yks päivä hirtettynä puun latvassa mun naapuri haki sen ruumiin puun latvasta se oli mätänemis tilassa ja linnut oli nokkinu sen pahasti luulen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yksi näistä pilkkaa josta istu yks päivä hirtettynä puun latvassa mun naapuri haki sen ruumiin puun latvasta se oli mätänemis tilassa ja linnut oli nokkinu sen pahasti luulen
uskovaisten tuhoaminen näitten perkeleitten elämän tehtävä
- Anonyymi
Nyt voisi jo julistaa tuomion.
https://www.youtube.com/watch?v=Q6VuEXdwzNc
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840