poliisi ja oulun alueen uskovaiset järjestyksen valvojat

Anonyymi-ap

aiheutti maston kaatumisen ja naisen kuoleman suvi seuroissa arvaa saavatko vankeutta kriminaali järjestön miehet ja naisen perhe oikeutta

73

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun harhainen kuvitelma oikeudesta on yhtä vääristynyt kuin nuo höpinät kriminaalijärjestöstä.

• Anonyymi

älä sinä saatana selitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älä sinä saatana selitä

Totuus sattuu, ei selitykset.

• Anonyymi

talmudin mukaan teidät teurastetaan

• Anonyymi

satanisti juutalainen vedä käteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

satanisti juutalainen vedä käteen

jutkukin on ihminen teihin rikollisiin vwrrattuna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

talmudin mukaan teidät teurastetaan

jumala tappaa teidät ennemmin tai myöhemmin

• Anonyymi

sitä mä olen varmaan väärässä se oli kososlainen saatana

• Anonyymi

Jos vaan laitat pullonkorkin kiinni tälläkin kertaa ja menet vaikka harjaamaan lattialta roskiasi.

• Anonyymi

koitapa ite kävellä oikeuden eteen selittämään että kuulut rikollis järjestöön ja haluat maksaa rikoksista

• Anonyymi

kyllä kunhan talosi on poltettu ja vaimosi ammuttu silmiesi edessä

• Anonyymi

pientä tarkennusta: mastoa heikennettiin laserlaitteella tarkoituksena , että tulossa ollut myrsky katkaisisi sen estäen seuralähetykset. tekijänä turun seudulta rosengård.
      laitteita tuo maahan ainakin mikko kozarowitcky jr..

00

• Anonyymi

• Anonyymi

mainittakoon, että viime kesänä ranuan seuroissa laserlaitteella heikennettiin runkovesiputkea, että se lopulta katkesi.

00

• Anonyymi

eikä heikennetty oulun satanisti rikolliset vehkeili poliisin kanssa mua vastaan joten ne sai jumalan vihan aikaan ja masto kaatui viattoman päälle ja ne jätti huomioimatta maston kiinnitykset ja syyllisiä on lestadiolaiset eikä ne jää koskaan kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikä heikennetty oulun satanisti rikolliset vehkeili poliisin kanssa mua vastaan joten ne sai jumalan vihan aikaan ja masto kaatui viattoman päälle ja ne jätti huomioimatta maston kiinnitykset ja syyllisiä on lestadiolaiset eikä ne jää koskaan kiinni

Oulun srk porukka on hakkeroinnu mun puhelimen ja ne seuraa mua jo viime vuonna ja lähetti mun puhelimeen kaikkea häirintä paskaa

• Anonyymi

jatkuva valtaaminen ryllä ja muuta paskaa ja homma meni suviksissa yli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkuva valtaaminen ryllä ja muuta paskaa ja homma meni suviksissa yli

murhaa samalla naisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

murhaa samalla naisen

ruukissa on pesä paikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ruukissa on pesä paikka

Valkihakalaiset on hakkwroinu mun molemmat kännykät nyt muille on epä selvää onko se lesta porukka vai poliisi asema

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valkihakalaiset on hakkwroinu mun molemmat kännykät nyt muille on epä selvää onko se lesta porukka vai poliisi asema

esim villja salinilta tuli kerran kun lähdin oulusta bussilla yli kiiminkiin viesti et vieläkö mä rakastan sitä kuin vittuillakseen vl palstalle kun tyyppiä ei näkynyt muuten koko viikon loppuna oulussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

esim villja salinilta tuli kerran kun lähdin oulusta bussilla yli kiiminkiin viesti et vieläkö mä rakastan sitä kuin vittuillakseen vl palstalle kun tyyppiä ei näkynyt muuten koko viikon loppuna oulussa

Epäillen vahvasti sitä ja sen piika kaveria

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäillen vahvasti sitä ja sen piika kaveria

ja se on muutenkin musta maalannut mua oulussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja se on muutenkin musta maalannut mua oulussa

et mikä sen osuus maston kaatamiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et mikä sen osuus maston kaatamiseen

piirit pienet pyörii ja mastot siinä laulaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

piirit pienet pyörii ja mastot siinä laulaa

ja niitten pelleily ennen suviksia kun asuin luohualla alko tulla outoja viestejä vl palstalle ja tämä temnoo haipteka kommentti sun muut vittuilu viestit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja niitten pelleily ennen suviksia kun asuin luohualla alko tulla outoja viestejä vl palstalle ja tämä temnoo haipteka kommentti sun muut vittuilu viestit

oikeasti ne aloitti sen jo kun asuin vöyrissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oikeasti ne aloitti sen jo kun asuin vöyrissä

ja sitä ennen iissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kehitin satakielen ja ne alko käyttää sitä mua vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai sitä se on muu porukka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai sitä se on muu porukka

vlihan se olla joku muukin oulun satanisti runkkari porukka

• Anonyymi

Sellainen tyyppi kun mr death löytyykö mun puhelimesta video kun sillä oli mun näytön tallenne päällä ja sillä oli 28 000 seuraajaa ei huomannut et siitä jäi jälki mun puhelimeen et sen kuva ruutu näky siinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen tyyppi kun mr death löytyykö mun puhelimesta video kun sillä oli mun näytön tallenne päällä ja sillä oli 28 000 seuraajaa ei huomannut et siitä jäi jälki mun puhelimeen et sen kuva ruutu näky siinä

ja välillä puhelin ottaa kuvakaappauksia kun kuuntelen spotifaita ja siitäkin näytön tallenne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja välillä puhelin ottaa kuvakaappauksia kun kuuntelen spotifaita ja siitäkin näytön tallenne

ne jättää mun puhelimen tiedostoon kuvia kelle soitan etc

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja tämä tuli sen jälkeen kun sorosen helena käpälöi mun puhelinta verukkeella et sen lapsi ois heittänyt sen puhelimen vessan pönttöön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja tämä tuli sen jälkeen kun sorosen helena käpälöi mun puhelinta verukkeella et sen lapsi ois heittänyt sen puhelimen vessan pönttöön

ja sen jutu siitä et joku salakuuntelee sitä oli niin outoja et yeittikö se saada vain huomion itsestään pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja sen jutu siitä et joku salakuuntelee sitä oli niin outoja et yeittikö se saada vain huomion itsestään pois

ja että kun antaa puhelin numeron joku voi kaapata pugelimen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja että kun antaa puhelin numeron joku voi kaapata pugelimen

tai kun olin sen mökillä kun sanoin jotakin rikollisuudesta et ne joutuu vankilaan ja se sano et vihjailenko ja samalla kerralla sen äiti kuoli et oliko sillä vaan joku alibi et sille et ei ollut murha paikalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai kun olin sen mökillä kun sanoin jotakin rikollisuudesta et ne joutuu vankilaan ja se sano et vihjailenko ja samalla kerralla sen äiti kuoli et oliko sillä vaan joku alibi et sille et ei ollut murha paikalla

outoja juttuja

• Anonyymi

ne haki sen ja vei perhe kuntoutukseen sen lapsen takia ja kun se lähti kämpiltä yritti vedota poliisiin et olisin pedo fiili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ne haki sen ja vei perhe kuntoutukseen sen lapsen takia ja kun se lähti kämpiltä yritti vedota poliisiin et olisin pedo fiili

ja toinen tapaus pudasjärven suvisten jälkeen se tuli keskellä yötä laavulle jossa nukuin ja heräsin siihien et näin unta et pimeyden henki liikkuu maan päällä ja se oli tullut autolla niin hiljaa etten kuullut kysy et rakastanko sitä tuli mun päälle ja lähti pois myöhemmin kielsi käyneensä laavulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja toinen tapaus pudasjärven suvisten jälkeen se tuli keskellä yötä laavulle jossa nukuin ja heräsin siihien et näin unta et pimeyden henki liikkuu maan päällä ja se oli tullut autolla niin hiljaa etten kuullut kysy et rakastanko sitä tuli mun päälle ja lähti pois myöhemmin kielsi käyneensä laavulla

ja puhu etten voi todistaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja puhu etten voi todistaa

ja alko puhua jostakin köydellä girttämisestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja alko puhua jostakin köydellä girttämisestä

et oliko murha yritys johon heräsin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et oliko murha yritys johon heräsin

toisekseen sano myös sen et mun täytyy kuolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toisekseen sano myös sen et mun täytyy kuolla

en oo ennen tavannut psykopaattia mutta kerta se ensimmäinen sen veli ehdotti sitä muille vaimoksi juotiin kihlajaiskahvit uutena vuonna 2022 myöhemmin selitti et on maannut neekerin kanssa ja odottaa lasta nyt jossakin etelässä tapaamassa lapsensa isää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en oo ennen tavannut psykopaattia mutta kerta se ensimmäinen sen veli ehdotti sitä muille vaimoksi juotiin kihlajaiskahvit uutena vuonna 2022 myöhemmin selitti et on maannut neekerin kanssa ja odottaa lasta nyt jossakin etelässä tapaamassa lapsensa isää

oudointa et psykopaattiin törmää lesta piireissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oudointa et psykopaattiin törmää lesta piireissä

niin pimeää pahuutta en ole ennen tavannut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin pimeää pahuutta en ole ennen tavannut

sillä ei ole omaa tuntoa valehtelee kolo ajan ja parannusta ei tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sillä ei ole omaa tuntoa valehtelee kolo ajan ja parannusta ei tee

no lisko ihminen hoivavietti vaaliminen ja parittelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no lisko ihminen hoivavietti vaaliminen ja parittelu

vaaniminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vaaniminen

lähimmäisen rakkauden höykällä koetti päästä sänkyyn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lähimmäisen rakkauden höykällä koetti päästä sänkyyn

lapsen tasolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lapsen tasolla

ei osaa käyttäytyä viime viesti taas yhtä idioottimaista yrittää loukata eli vedota tunteisiin et voisi heijastella sitä kautta itseään tyypillinen psykopaatin käytös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei osaa käyttäytyä viime viesti taas yhtä idioottimaista yrittää loukata eli vedota tunteisiin et voisi heijastella sitä kautta itseään tyypillinen psykopaatin käytös

se vaan et narsistia se ei voita kun narsisti ei kykene osoittamaan empatiaa niin tunteiden heijasteli ei toimi eli narsistinen pesee psykopaatin 100-0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se vaan et narsistia se ei voita kun narsisti ei kykene osoittamaan empatiaa niin tunteiden heijasteli ei toimi eli narsistinen pesee psykopaatin 100-0

narsisti taas ei tunne empatiaa mutta alkaa vihaamaan jos ei saa rakkautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin7n mielen terveys viranomaiset on satanisteja ja poliisit ne sulkee terveen ihmisen hullujen huoneelle vapauden riisto ja tungetaan lääkkeitä täyteen leponexilla ettei pysty evää väräyttämään ja alkaa kuvittelemaan että linnut puhuu joskusielä jokainen lääkäri ja poliisi tapetaan ja suomalaiset kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin7n mielen terveys viranomaiset on satanisteja ja poliisit ne sulkee terveen ihmisen hullujen huoneelle vapauden riisto ja tungetaan lääkkeitä täyteen leponexilla ettei pysty evää väräyttämään ja alkaa kuvittelemaan että linnut puhuu joskusielä jokainen lääkäri ja poliisi tapetaan ja suomalaiset kaikki

tästä suomesta ei piustu kukaan elävänä muualle paitsi helvettiin tai jäte silppuriin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun oli laavulla se tuli käymään siellä mutta kun ajattelin päässäni mitä tunnen häntä kohtaan kohtaan en mitään koska en rakasta häntä siitä tuli vain täydellistä kylmyyttä lähti vaan yhtäkkiä karkuun ku joku olisi ajanut sitä takaa juoksi autolle ja myöhemmin sano et uhkailemalla häntä eli kun psykopaatti eo pääse heijastelee tunteita ja odotat siltä jotakin se lähtee vitun lujaa karkuun

• Anonyymi

eli lakkasin olemasta empaattinen lesta psykopaatti olettaa saavansa rakkautta mutta ei saakkaan sitä lähtee karkuun näillä hoito ihmisillä kaikki perustuu tunteeseen parannusta ne ei tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli lakkasin olemasta empaattinen lesta psykopaatti olettaa saavansa rakkautta mutta ei saakkaan sitä lähtee karkuun näillä hoito ihmisillä kaikki perustuu tunteeseen parannusta ne ei tee

sänkyyn pääseminen on niillä koko ajan mielessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sänkyyn pääseminen on niillä koko ajan mielessä

lähimmäisen rakkauden höykällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lähimmäisen rakkauden höykällä

eli raamatussa oli et lopun ajan ihmiset mässäilee rakkaus aterioilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli raamatussa oli et lopun ajan ihmiset mässäilee rakkaus aterioilla

kuten täälläkin netissä suurin osa lesta naisista yrittää päästä sänkyyn ja puheet sen mukaisia pedofiili puheet on näitten psykopaattien aikaan saannoksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuten täälläkin netissä suurin osa lesta naisista yrittää päästä sänkyyn ja puheet sen mukaisia pedofiili puheet on näitten psykopaattien aikaan saannoksia

ryllä käydessä sen huomaa käytös on epä määräistä tunne höttö paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ryllä käydessä sen huomaa käytös on epä määräistä tunne höttö paskaa

miettii et kuka on uskovainen ja kuka terve

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pahin teko minkä ne teki oli mun hammaskaluston tuhoaminen fyysisestä terveydestä puhumattakaan ja oli vitun kauniit hampaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pahin teko minkä ne teki oli mun hammaskaluston tuhoaminen fyysisestä terveydestä puhumattakaan ja oli vitun kauniit hampaat

ai niin pitää ottaa vielä synrilistaan mukaan mun ympäri leikkaus mitä saatanallisia toinen pisteitä ne tekee ihmisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ai niin pitää ottaa vielä synrilistaan mukaan mun ympäri leikkaus mitä saatanallisia toinen pisteitä ne tekee ihmisille

toimen

• Anonyymi

koulussa haukutaan leikattu keisari joku päivä se keisari lukee niille tappo käskyn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koulussa haukutaan leikattu keisari joku päivä se keisari lukee niille tappo käskyn

yksi näistä pilkkaa josta istu yks päivä hirtettynä puun latvassa mun naapuri haki sen ruumiin puun latvasta se oli mätänemis tilassa ja linnut oli nokkinu sen pahasti luulen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yksi näistä pilkkaa josta istu yks päivä hirtettynä puun latvassa mun naapuri haki sen ruumiin puun latvasta se oli mätänemis tilassa ja linnut oli nokkinu sen pahasti luulen

uskovaisten tuhoaminen näitten perkeleitten elämän tehtävä

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe