... niin maataloustuetkin loppuvat.....
Kuka ehtii ensin?
Kannattaa lopettaa syöminen....
10
104
Vastaukset
- Anonyymi
Tuottamattomat viljelijät voivat näyttää esimerkkiä..
Ilman tukia ei edes leipää omassa pöydässä- Anonyymi
Tuottamattomia viljelijöitä ei ole, joten käännä vain se kaunatutkasi jonnekin muualle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuottamattomia viljelijöitä ei ole, joten käännä vain se kaunatutkasi jonnekin muualle.
Vai ei ole? Sinulla on tosiaankin se kuuluisa tynnyri jossa elät...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei ole? Sinulla on tosiaankin se kuuluisa tynnyri jossa elät...
Anna esimerkki viljelijästä joka ei tuota mitään.
- Anonyymi
Maataloustuet voisi heti lopettaa, kun alettaisiin myymään tätä väitetysti maailman parasta ja puhtainta ruokaa ulkomaille. Erään tiedon mukaan vuonna 2021 maailmassa oli yli 50 miljoonaa miljonääriä eli hinnan ei pitäisi olla ongelma. Nyt pitäisi välittömästi alkaa selvittämään vientimahdollisuuksia ja sen jälkeen pystyttää markkinointia, jossa vedottaisiin asiaan liittyviin tutkimustuloksiin... niitähän täytyy olla, kun tällaisia väitteitä esitetään... eikö... siis joohan, ihan oikeasti, niitähän on...?
- Anonyymi
Ruokavienti on hallitusohjelmassa. Tavoitteena on kaksinkertaistaa vienti. Lisätuet tähän on jo olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokavienti on hallitusohjelmassa. Tavoitteena on kaksinkertaistaa vienti. Lisätuet tähän on jo olemassa.
Ihan oikein, ei ruokaa viedä ilman kunnollista korvausta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maailman parasta ja puhtainta ruokaa on Jopa helppoa myydä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maailman parasta ja puhtainta ruokaa on Jopa helppoa myydä!
Kyllä varmaan näin on. Siihen ei luulisi tarvittavan veronmaksajan rahaakaan.
Nyt vain on kyettävä osoittamaan maailmalla, että kyseessä tosiaan on maailman parasta ja puhtainta ruokaa. Se ei ole itsestäänselvyys maailmalla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaan näin on. Siihen ei luulisi tarvittavan veronmaksajan rahaakaan.
Nyt vain on kyettävä osoittamaan maailmalla, että kyseessä tosiaan on maailman parasta ja puhtainta ruokaa. Se ei ole itsestäänselvyys maailmalla.Veronmaksajat ilolla maksavat vienti ponnisteluista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146