Huvittava mut oot höpö, söpö ja seksikäs muun muassa ja ihanin ikinä missään, oon onnekas kun kohtasin sut tässä elämässä, mun lenpi ihminen 🤗🔥🤩😘
Et oo kulta
38
622
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana viesti!
- Anonyymi
Kiitos. 😌
💨💨🫳👔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. 😌
💨💨🫳👔Et oo aloittaja, ihmeellisesti vastasit puolestani. T. Ap
- Anonyymi
Kiitos ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo aloittaja, ihmeellisesti vastasit puolestani. T. Ap
Kuule täällä näitä sekaantujia riittää . Pilaavat toisten elämän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule täällä näitä sekaantujia riittää . Pilaavat toisten elämän
Näillä emojeillako pilaavat? Oletkohan liian syvällä tässä palstaäijän emojitodellisuudessa
- Anonyymi
Hyvä jos sulla on kulta
Mullei oo sellaista eikä koskaan
Ollu kun kaikki mitä rakastin oli valhe!
Sattuu helvetisti elää .
Mä en halua elää!
Ja se on valehtelian vika täysin . - Anonyymi
No onneks jollain edes menee hyvin. Mä en voi sanoa että mulla pyyhkis hyvin. Oh my gosh 🪽🔥
- Anonyymi
Aina voi löytää jonkun samanhenkisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ehkä ei enään koskaan koska tästä kaivatusta en pääse vapaaksi edes sadassa vuodessa. 🪽🔥
- Anonyymi
Ei mee täälläkään kovin hyvin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ehkä ei enään koskaan koska tästä kaivatusta en pääse vapaaksi edes sadassa vuodessa. 🪽🔥
Sä oot lukittu muhun❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaäijän emojikerhosta ihan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa palstaäijä kuiten kokeilit jonkun poppamiehen jeesiä?
- Anonyymi
Säkin oot komee, ku mikä. Mä oon sun oma❤️😘🤗🥰😍
- Anonyymi
Oon nainen
- Anonyymi
Sä olet pelkkä provo. Laitat näitä vamma naamoja kaikille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa prono ite oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nää palstaäijän itselleen kyhäämät upliftaavat bumberstickerit loukkaa sua koska ajattelet sen nostavan useamman mieltä? Vai mikä on tämän tiedottelun ydin? Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nää palstaäijän itselleen kyhäämät upliftaavat bumberstickerit loukkaa sua koska ajattelet sen nostavan useamman mieltä? Vai mikä on tämän tiedottelun ydin? Tee
Sulla on kyllä kova toi huomiontarve.
Avaudu nyt ihmeessä sinäkin kun ihan selvästi odotat jotakin täältä!
- Anonyymi
Voi olla että olit ja voi olla että et ollu riippuu kuinka pitkän tähtäimen suunnitelmia sulla on hänen kanssaan ei riitä että sä olet kiinnostunut hänestä hänenkin pitää olla kiinnostunut sinusta eikä sekään vielä riitä kummankin pitää osaltaan osallistua suhteen hoitoon noin nii kui lähtökohtaisesti jos suunnitelmiisi kuuluu kestävä parisuhde
- Anonyymi
Onneksi olit sinä kaikista maailman ihmistä joka ei halunnut hajottaa minua vaan olla kaikista maailman ihmisistä hän joka moni väitti olevansa.
🥰😘🥰♥️- Anonyymi
❤️
❤️ - Anonyymi
Tell me more about this s*it paps, i hear you
- Anonyymi
Voi rakas, niin mä oon... ❤️😘🤗😍💛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas, niin mä oon... ❤️😘🤗😍💛
Onneksi me ollaan sentään yhdessä kaikkea, mutta jos ei olla yhdessä niin toinen meistä menettää voimansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi me ollaan sentään yhdessä kaikkea, mutta jos ei olla yhdessä niin toinen meistä menettää voimansa.
Tai molemmat, se olisi kamalaa 😢😢 ei ole muuta vaihtoehtoa ku alkaa olla yhdessä ❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai molemmat, se olisi kamalaa 😢😢 ei ole muuta vaihtoehtoa ku alkaa olla yhdessä ❤️🤗
😂👍😞🥱♥️
- Anonyymi
Paras puoli mussa on se et kyllä mä hyväksyn vaiks oisit miten mielenvikanen. :) En mä sua tuomitse jos et oo ihan hirviö. Hirviöil on sitäpaitsi myös sydän. :) Oon pohjimmiltaan kiltti ja alistuva ja siks joudun aina hyville kujille. Ihmiset on melko sairaita psykopaatteja just nää hyvissä viroissa olevat jokka luulee olevansa ties mitä ni hehän on ’pahimpia’. Ja toki voin heittää mm yliopiston käyneet bussin alle kun ei se ihmisarvoa paranna. :)
-yksinäine virnuilijaviiru- Anonyymi
Sulla oli jäbä yks jobi/ pyörittää jotain vtun paperei eikä sekää luonannu vai
- Anonyymi
Onhan mä kyllä aika mielenvikainen🤭 mutten silti mitenkään vaarallinen, kiltti minäkin ☺️ hän on kyllä korkeakoulun käynyt, minä taas en ole mutta oon samaa mieltä ettei koulutuksella ole ihmisarvon kanssa mitään tekemistä. Tykkäisin hänestä vaikkei olisi käynyt mitään kouluja ❤️ Olen kyllä silti iloinen ja ylpeä siitä mitä kaikkea hän on saavuttanut, hän voi olla itse myös ylpeä itsestään, oot paras 😘💪✨🤗
- Anonyymi
Terve... smmmkko!
- Anonyymi
Höpö ja söpö, jos näi viä viivan alla koetaan
- Anonyymi
No sympathy for Pippi
- Anonyymi
vtuttaa et piti sua ees ikinä koskaan aatella xp
- Anonyymi
😂😂😜
- Anonyymi
Ja enää et ajattele vai 🤭😁
- Anonyymi
Niin siis saa naamalle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850