voisin joskus ilahduttaa sinua jollain tekstillä täällä, mutta en tunne sinua niin hyvin, että osaisin. Oikeastaan en tunne lainkaan. En tiedä, ovatko ne asiat, jotka ovat minusta hassuja, hauskoja sinustakin, ja minun on vaikea kuvitella mitään sinua kiinnostavaa sanottavaa. Lohduttaudun kuitenkin ajatuksella, että et sinä kävisi täällä sitä katsomassa.
Mietin usein miten
20
427
Vastaukset
- Anonyymi
Lähetä mieluummin se viesti suoraan puhelimeen, menee varmasti kohteelle. Täällä se menee vain haaskalintujen suuhun.
- Anonyymi
No jos ei keksi fiksua sanottavaa edes tänne kaatopaikalle, niin miten se sitten suoraan toimisi yhtään sen paremmin, päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ei keksi fiksua sanottavaa edes tänne kaatopaikalle, niin miten se sitten suoraan toimisi yhtään sen paremmin, päinvastoin.
Voi laittaa vaikka mitä kuuluu? Ei sen tarvitse rakettitiedettä yhden viestin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi laittaa vaikka mitä kuuluu? Ei sen tarvitse rakettitiedettä yhden viestin olla.
Juuri näin. Pelkkä moi voi riittää, että saa viestittely alkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin jos ei esittele itseään jos ei toisella ole yhteystietoa edes ettäkö voisi tietää edes kuka viestinnlähetti si toki iät ja kaikki että vastaanottaja tietää ettei ole kyseessä alaikäinen monet kun saattaa seksiviestejä alkaan kirjotteleen muutoi riippuu toki henkilöstä kenelle kirjoitat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset saa somessa noita yhden tai kahden sanan viestejä usein ja en usko, että monikaan niihin edes vastaa, sen verran geneerisiä ovat.
Eri asia on, jos tietää varmasti, että tunteet on molemminpuoliset. Sitten vastaa kyllä sama mitä toinen sanoisi.
- Anonyymi
Ettekö tapaa irl? siellä paras tapa ilahduttaa toista.
- Anonyymi
Kyllä. Kohtaillaan,?
Moi.
https://m.youtube.com/watch?v=KMTLfChPzMc&pp=ygUQeW91J3JlIHRoZSBzdG9ybQ== - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kohtaillaan,?
Moi.
https://m.youtube.com/watch?v=KMTLfChPzMc&pp=ygUQeW91J3JlIHRoZSBzdG9ybQ==Tää oli ihan hyvä🩷 tallensin
- Anonyymi
Eipä ny ole mitään sellaisia tekstejä millä mua ilahduttas se on taas haitta mikä seuraa siittä jot ku on totinen ei sillai ole juurikaan asioita joita pitää hauskana toiset asiat naurattaa toki siittä huolimatta toisinaan ja vahingonilo on se varmin ilo jol saa nauraan ihan kenet tahansa toiset vaan ei kehtaa kun sekin on asia josta monikin loukkaantuu
- Anonyymi
Ehkä tekstisi ilahduttavat sellaisenaan. Kirjoittelet vain, mitä mieleen juolahtaa. En minäkään tunne.
Äärimmäisen suloista ja huomaavaista, että ajattelet asiaa kuitenkin. - Anonyymi
Mähän roikun täällä melkein koko ajan. T: kaksoisliekki🔥
- Anonyymi
Liekille suukkoja,tiet kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekille suukkoja,tiet kyllä.
Se on sammunu.
- Anonyymi
Hyvää kesäkuun ekaa huomenta☕️
- Anonyymi
Huomenta 🌞
- Anonyymi
Tykkään rakkausjutuista siis sellaisesta söpöstä ja uskollisesta. Mutta en omi itselleni mitään sellaisia täältä, siksi kun olen niin vaikea, enkä usko että minua kaivataan. Oikeassa elämässä tarvitsisin naisen rakkautta. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Ilahdun kaikista hänen mukavista kirjoituksistaan. Olisi kiva, jos hän käyttäisi jotain tunnistetta, koska täällä menee välillä vähän sekaisin kirjoittajista. Naiselta, maailman söpöimmälle miehelle.
- Anonyymi
Hän ei kirjoita tänne ja minäkin harvoin. Ilahdutamme toisiamme livenä. Mistä anonyymina edes tietäisi varmasti keneltä viesti on. Saati että sattuisi juuri sinä päivänä lukemaan täällä.
- Anonyymi
Ei me olla edes saatu mahdollisuutta oppia tuntemaan toisiamme, mutta olet sentään kaikista maailman ihmisistä hän jonka kanssa saadaan nauraa yhdessä kaikille maailman asioille.
He voivat syyttää itseään jotka IHMIS KORTSUINA tunkivat itsensä meidän väliin just silloin, kun olisi pitänyt antaa tutustua toisiimme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013