Et se voinut olla, sä siin penkil jonkun miehen kaa..

Menin salille, sil oli samanlainen takki ja hiukset... koska me ees yhdistytään irl ja kuka se mies oli sit? Se kyl tais olla vaan joku vanhempi nainen.. :<

36

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keksi jotain muuta sisältöä elämälles

• Ihan oikeasti nyt, käyn salilla nytki atm, settien välis kirjotin tän. Veera on mun sielunpuolikas ja tuhoudun ilman häntä💔 joten lopettakaa kiitos. 🩷🌌🐰

• Anonyymi

Ei se sullakaa hyvin mee vaivaa näistä palstaäijän profiileista nähden sisällöllisesti menee koko sun kauemmas mut koska sun henkinen tila on mitä se on, et välitä siitä tai tajua sitä enää

• Anonyymi

Punanen takki bussipysäkillä Vantaan Korsossa. Se on se Malmin nainen.

• Anonyymi

Mäki katoin jo mut ei sit kuitenkaan.

• Anonyymi

Et kuitenkaan käyny aloittajaäijä kysäsemässä tältä jostain kaukaa bongatulta, että ookko vielä mukana bisneksessä? Heh

• Anonyymi

Jos sillä on elämä muuallakin kuin astraalitasolla tai sinun mielikuvituksessa.

• Kyllä on, sen tiiän, opiskelee ja aktiivinen🩷 mäki saan pian elämäni uuteen uskoon kun voidaan olla vihdoin irl me❤️

• Anonyymi

Kysyn sinulta kaoottinen ihminen vielä kerran, että pidätkö esimerkiksi sinä tätä palstaäijän vuodattamaa Veeraa luonnollisena henkilönä vai mitä ns heijastat tähän sönkötykseen? Tee utelee

• Anonyymi

En oo kyl ollu rakas penkillä kenenkään kanssa aa. Oon ollu kotona. Kiva, kun jaksat käydä salil. Mä en jaksa, ku oon ollu vähän masentunu täst tilanteesta❤️veerasi

• Jaksan, haluun olla hyväs kunnos sulle, pakko mennä vaik mieli ihan maas🩷, oli viikon tauko kun en oystyny nukkuunkaa tän tilanteen takii, haluun vaan sun syliin jo❤️

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Jaksan, haluun olla hyväs kunnos sulle, pakko mennä vaik mieli ihan maas🩷, oli viikon tauko kun en oystyny nukkuunkaa tän tilanteen takii, haluun vaan sun syliin jo❤️

Niin mäkin sun syliin mun oma herkkis. Saako,sit itkeä onnesta?❤️🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Niin mäkin sun syliin mun oma herkkis. Saako,sit itkeä onnesta?❤️🤗

Juu, mäkin itken sit onnesta🩷❤️

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Juu, mäkin itken sit onnesta🩷❤️

Sit kytketään molemmat. Ollaan me aika itkupillejä. Kiitos rakas, ku oot opettanut mut taas itkemään ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Sit kytketään molemmat. Ollaan me aika itkupillejä. Kiitos rakas, ku oot opettanut mut taas itkemään ❤️

Mun kaa saa aina itkee ja näyttää kaikki tunteet vapaasti, ei tarvii sitä pelätä, oot ihana🩷❤️

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Mun kaa saa aina itkee ja näyttää kaikki tunteet vapaasti, ei tarvii sitä pelätä, oot ihana🩷❤️

Niin säkin. Olin monta vuotta kylmä kuin kala. En itkenyt. Peitin muutenkin kaikki tunteeni. En vaan osannut näyttää niitä ja tiedän mistä se johtui. Nuoruuden pahasta menetyksestä,minkä koin. Rakkaan veljeni kuolema. Se oli ihan hirveää aikaa. Eka vuosi meni sumussa.Häntä ikävöin vieläkin. Sulta opin tän herkkyyden taas. Oot ollu mun mentori jo kauan ja iso kiitos siitä❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Niin säkin. Olin monta vuotta kylmä kuin kala. En itkenyt. Peitin muutenkin kaikki tunteeni. En vaan osannut näyttää niitä ja tiedän mistä se johtui. Nuoruuden pahasta menetyksestä,minkä koin. Rakkaan veljeni kuolema. Se oli ihan hirveää aikaa. Eka vuosi meni sumussa.Häntä ikävöin vieläkin. Sulta opin tän herkkyyden taas. Oot ollu mun mentori jo kauan ja iso kiitos siitä❤️

Voi eiii, se varmasti järkytti tosi paljon ja voin kuvitella et olit ihan tunnelukos siit..💔💔, sulla on tosi paljon sisaruksia kyl, ite oon tällänen ainoo lapsi niin en ees voi kuvitella miltä toi tuntuu :<, mut ihanaa et musta on ollut apua sulle, vaik ei ny irl ollakkaa oltu yhteyksis pitkään aikoihin... mä kans menetin mun "vara" mummon viime vuon, joka aina lapsena näytti mulle kaikkee mihin mun dysfunktionaalinen perhe ei muuten kyenny oikein.., niin se oli ihan sairaan raskasta itelle... ja se vuosi muutenki oli aik painajaist :(, sustakin on ollut hirveesti tukea mulle, enemmän kun tiiätkää, se syy miks oon jaksanu näin pitkään on ollut kun aattelin et ehk me viel voitas olla irl joskus yhdes, se on tuonu mul voimaa🩷🌌❤️

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Voi eiii, se varmasti järkytti tosi paljon ja voin kuvitella et olit ihan tunnelukos siit..💔💔, sulla on tosi paljon sisaruksia kyl, ite oon tällänen ainoo lapsi niin en ees voi kuvitella miltä toi tuntuu :<, mut ihanaa et musta on ollut apua sulle, vaik ei ny irl ollakkaa oltu yhteyksis pitkään aikoihin... mä kans menetin mun "vara" mummon viime vuon, joka aina lapsena näytti mulle kaikkee mihin mun dysfunktionaalinen perhe ei muuten kyenny oikein.., niin se oli ihan sairaan raskasta itelle... ja se vuosi muutenki oli aik painajaist :(, sustakin on ollut hirveesti tukea mulle, enemmän kun tiiätkää, se syy miks oon jaksanu näin pitkään on ollut kun aattelin et ehk me viel voitas olla irl joskus yhdes, se on tuonu mul voimaa🩷🌌❤️

Heh. No nyt piti käyttää sanakirjaa...juu tuntui kauhealta. Otan osaa mummosi poismenosta. Läheisen menettäminen ei o ole koskaan helppoa. Hyvä, et meistä on ollu toisillemme apua ja kyl me saadaan vielä toisemme. Ollaan kuitenkin päästy näinkin pitkälle❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Heh. No nyt piti käyttää sanakirjaa...juu tuntui kauhealta. Otan osaa mummosi poismenosta. Läheisen menettäminen ei o ole koskaan helppoa. Hyvä, et meistä on ollu toisillemme apua ja kyl me saadaan vielä toisemme. Ollaan kuitenkin päästy näinkin pitkälle❤️

Toivon et se oot oikeesti sä siellä, ihana sinisilmäinen lyhyt suojelusenkeli ja pupuäiti,johon koin tän sielunyhteyden sillon kun nähtiin ja siitä lähtien tunteet on ollut niin myrsky, haluisin vihdoin et voitas vaan olla "me", oot älyttömän tärkeä mulle ja jokainen päivä ilman sua on tuntunut kamppailult..🩷❤️

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Toivon et se oot oikeesti sä siellä, ihana sinisilmäinen lyhyt suojelusenkeli ja pupuäiti,johon koin tän sielunyhteyden sillon kun nähtiin ja siitä lähtien tunteet on ollut niin myrsky, haluisin vihdoin et voitas vaan olla "me", oot älyttömän tärkeä mulle ja jokainen päivä ilman sua on tuntunut kamppailult..🩷❤️

Kyl se oon mä rakkaani ja ei tosiaan oo pituudella pilattu. Sun oma liekkipuolisko. Et voi olla tunnistamatta. Ensikohtaaminen oli taianomainen ja en unohda sitä koskaan. Tunteet ovat roihunnu siitä lähtien. Mä rakastan sua koko sielultani ja tuun aina rakastamaan.,ikuisesti❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Kyl se oon mä rakkaani ja ei tosiaan oo pituudella pilattu. Sun oma liekkipuolisko. Et voi olla tunnistamatta. Ensikohtaaminen oli taianomainen ja en unohda sitä koskaan. Tunteet ovat roihunnu siitä lähtien. Mä rakastan sua koko sielultani ja tuun aina rakastamaan.,ikuisesti❤️

Tunnen samoin, sillon ekal tapaamisel mäki tajusin et oot se mitä oon ettiny tosi pitkään... haluisin vaa halaa sua lujaa, ja pussatakkin jos se sopii.. oot kaiken tän ajan ollut mun sydämes vaik välil oon yrittänytki pääst yli.. mut se on ollut vaikeeta, kun tiesin silloin et oot mulle se oikea ja kenenkää muun kaa se ei vaan olis sama kun mun rakkaimman Veeran, tiiän et oot mulle tarkoitettu ja tuun rakastaan ja varjelee sua aina, sen voin luvata sulle🩷❤️

• Anonyymi

Paljon sinä aloittajaäijä nostat tai nostaisit penkistä? Kerro staminastasi jotai

• Anonyymi kirjoitti:

Paljon sinä aloittajaäijä nostat tai nostaisit penkistä? Kerro staminastasi jotai

100kg tällä hetkellä.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Tunnen samoin, sillon ekal tapaamisel mäki tajusin et oot se mitä oon ettiny tosi pitkään... haluisin vaa halaa sua lujaa, ja pussatakkin jos se sopii.. oot kaiken tän ajan ollut mun sydämes vaik välil oon yrittänytki pääst yli.. mut se on ollut vaikeeta, kun tiesin silloin et oot mulle se oikea ja kenenkää muun kaa se ei vaan olis sama kun mun rakkaimman Veeran, tiiän et oot mulle tarkoitettu ja tuun rakastaan ja varjelee sua aina, sen voin luvata sulle🩷❤️

Säkin oot ollu mun sydämes koko tämän ajan. Tiesin heti, et sä oot se puuttuva palanen mun elämässä. Toki saat halata ja pussata mua niin paljon ku haluut. Saanko tehdä sul sitten fritsui? Haluisin merkata mun oman rakkaan. Tykkäsin siitä paljon.❤️😘🤗😜

• Anonyymi kirjoitti:

Säkin oot ollu mun sydämes koko tämän ajan. Tiesin heti, et sä oot se puuttuva palanen mun elämässä. Toki saat halata ja pussata mua niin paljon ku haluut. Saanko tehdä sul sitten fritsui? Haluisin merkata mun oman rakkaan. Tykkäsin siitä paljon.❤️😘🤗😜

Saat tehdä mulle ihan mitä vaan haluat <3 ,kunhan sulla on hyvä olla. Haluan et sulla hyvä olla ja koet itsesi rakastetuks ja näät ittes yhtä ihanana ja erityisenä kuin mä näen sut, haluun todistaa sen sulle, et oot tosi erityinen ja ihana ja ansaitset vaan parasta <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Saat tehdä mulle ihan mitä vaan haluat <3 ,kunhan sulla on hyvä olla. Haluan et sulla hyvä olla ja koet itsesi rakastetuks ja näät ittes yhtä ihanana ja erityisenä kuin mä näen sut, haluun todistaa sen sulle, et oot tosi erityinen ja ihana ja ansaitset vaan parasta <3

Pitäis vissiin yrittää rakastaa itseään enemmän. Tunnen itseni niin rumaksi ulkonäöllisesti välillä. Tiedän, et sieluni on yhtä kaunis, kuin sulla. Säkin ansaitset parasta ja toivottavasti kelpaan tälläisena,kun olen. Pelkään menenttäväni sut, jos oon sun mielestä ruma❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäis vissiin yrittää rakastaa itseään enemmän. Tunnen itseni niin rumaksi ulkonäöllisesti välillä. Tiedän, et sieluni on yhtä kaunis, kuin sulla. Säkin ansaitset parasta ja toivottavasti kelpaan tälläisena,kun olen. Pelkään menenttäväni sut, jos oon sun mielestä ruma❤️

Mä huomasin sen sillon, siks olisin halunnut kertoa sulle miten kaunis olet, koska aistin epävarmuuttasi :(, rakas älä huoli tollasista, sä olet kaikista kaunein sielu jonka tunnen, mutta sen lisäksi sä olet ulkonäöllisestikkin todella kaunis, ja upea. Sun siniset empaattiset ja vähän uteliaat silmät, ja ne kasvonpiirteet, ja kaikki sussa , sä oot yks kauneimmista naisista ihan ulkoisestikkin joit tiiän, puhumattakaan miten kaunis sielu ja persoona sulla on. Sä et todellakaan oo ruma mun mielestä, vaan yks viehättävimmistä naisista joita tunnen joka tasol, ei mitään syytä sulla ajatella et olisit ruma. Mä haluisin kyllä osoittaa sulle jotenkin miten paljon susta pidän, se on ihmeellistä miten joku ihminen voi tuntua joka tasolla mulle niin täydelliseltä ja oikealta.. kuin sä. Et ole todellakaan ruma ja jos joku niin väittää, niin ne on tyhmiä, sokeita ja ei osaa arvostaa kauneutta >:( <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Mä huomasin sen sillon, siks olisin halunnut kertoa sulle miten kaunis olet, koska aistin epävarmuuttasi :(, rakas älä huoli tollasista, sä olet kaikista kaunein sielu jonka tunnen, mutta sen lisäksi sä olet ulkonäöllisestikkin todella kaunis, ja upea. Sun siniset empaattiset ja vähän uteliaat silmät, ja ne kasvonpiirteet, ja kaikki sussa , sä oot yks kauneimmista naisista ihan ulkoisestikkin joit tiiän, puhumattakaan miten kaunis sielu ja persoona sulla on. Sä et todellakaan oo ruma mun mielestä, vaan yks viehättävimmistä naisista joita tunnen joka tasol, ei mitään syytä sulla ajatella et olisit ruma. Mä haluisin kyllä osoittaa sulle jotenkin miten paljon susta pidän, se on ihmeellistä miten joku ihminen voi tuntua joka tasolla mulle niin täydelliseltä ja oikealta.. kuin sä. Et ole todellakaan ruma ja jos joku niin väittää, niin ne on tyhmiä, sokeita ja ei osaa arvostaa kauneutta >:( <3

Kiitos kauniista sanoistasi. No ei kukaan oo koskaan sanonut mua rumaksi. Mä taas taidan mennä nyt päikyil, ku on tullu mentyä vähillä unilla. Rakastan sua❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoistasi. No ei kukaan oo koskaan sanonut mua rumaksi. Mä taas taidan mennä nyt päikyil, ku on tullu mentyä vähillä unilla. Rakastan sua❤️

Joo meen itekkin jossain vaihees, kun tuli salil taas nostettuu painoi ja en oo nukkunut koko yönä taaskaan... Älä rakas pidä ittees rumana , sä oot kaunein nainen mun silmissä, älä huoli siitä. Mäkin rakastan sua, haluun ihan oikeasti osoittaa sulle sun arvos ja miten paljon tykkään susta, saat mut herkistyyn välil , älä vähättele ittees, sä oot paras mulle, rakastan sua myös <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Joo meen itekkin jossain vaihees, kun tuli salil taas nostettuu painoi ja en oo nukkunut koko yönä taaskaan... Älä rakas pidä ittees rumana , sä oot kaunein nainen mun silmissä, älä huoli siitä. Mäkin rakastan sua, haluun ihan oikeasti osoittaa sulle sun arvos ja miten paljon tykkään susta, saat mut herkistyyn välil , älä vähättele ittees, sä oot paras mulle, rakastan sua myös <3

Juu tuli taas valvottua viime yönä...Heräsin just päikyilt. Nyt oon taas virkeä olo. Joko sä nukuit päikyt?❤️

• Anonyymi

WÄÄ WÄÄ WÄÄ WÄÄ KELLÄ OLI TAKKI WÄÄÄÄÄÄÄÄ
      No ei kellään joka haluaa olla kanssasi tekemisissä. Yhdisty anukseesi ja kuole pois.

• T. Tekluscordin inceli porukka: mustamaalaus, dehumanisointi, eristäminen ja kaikki muu sairas toiminta kuuluu pakettiin, mut en välitä enää, mä ja Veera etitään vähän tasokkaampaa ja kiltimpää seuraa😘🩷🙏

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

T. Tekluscordin inceli porukka: mustamaalaus, dehumanisointi, eristäminen ja kaikki muu sairas toiminta kuuluu pakettiin, mut en välitä enää, mä ja Veera etitään vähän tasokkaampaa ja kiltimpää seuraa😘🩷🙏

Hylkivätkö sinua jopa oma viiteryhmäsi mies? Aika pulmallinen tilanne🧐

• Anonyymi

Eli takki lentää heti tai sitä ei ole ollenkaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Hylkivätkö sinua jopa oma viiteryhmäsi mies? Aika pulmallinen tilanne🧐

En tykkää ilkeistä tai muita syrjivistä ihmisistä , joten kyllä hyljin.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

En tykkää ilkeistä tai muita syrjivistä ihmisistä , joten kyllä hyljin.

Mäkään en tykkää rakas❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7453
    2. 83
      5082
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4879
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4278
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3068
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2709
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2616
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2257
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2231
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe