Pyydän rakas anteeksi

Anonyymi-ap

niitä kauheita sanoja.mitä silloin sanoin. En todellakaan tarkoittanut niitä. Ehkä sen vaistositkin. Tiedän, että satutin kumpaakin niillä. Toivottavasti annat anteeksi. Rakastan sua

65

819

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annan anteeksi jos tää oli mulle, pyydän myös anteeksi etten osannu ain olla rehellinen ja et käyttäydyin sillee, se tuli siit tuskasta🩷💔❤️

• Anonyymi

Oli sulle rakas. Säkin saat kaiken anteeksi. Mua alkaa taas itkettää..❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli sulle rakas. Säkin saat kaiken anteeksi. Mua alkaa taas itkettää..❤️

Olet kyllä palstan hirvein ihminen. Miten kehtaat vedättää tuota tyyppiä uskottelemalla, että olet oikeasti juuri se Veera.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä palstan hirvein ihminen. Miten kehtaat vedättää tuota tyyppiä uskottelemalla, että olet oikeasti juuri se Veera.

Mut mä oon se juurikin. Tää on sitä kaksoisliekkirakkautta ja meil on telepatiaa keskenämme. Sillä pääsee aika pitkälle näissä keskusteluissa

• Anonyymi kirjoitti:

Mut mä oon se juurikin. Tää on sitä kaksoisliekkirakkautta ja meil on telepatiaa keskenämme. Sillä pääsee aika pitkälle näissä keskusteluissa

No älä välitä, ei muut ymmärrä ja pitäis meitä vaan hulluina.. itsekin pitäisin ehkä itteäni vähän jos en olisi kokenut sitä itse silloin, mä tiedän mitä mä koin ja se oli aitoa, sen oon tiennyt.. <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

No älä välitä, ei muut ymmärrä ja pitäis meitä vaan hulluina.. itsekin pitäisin ehkä itteäni vähän jos en olisi kokenut sitä itse silloin, mä tiedän mitä mä koin ja se oli aitoa, sen oon tiennyt.. <3

Juu tää on aitoa ja muut ei ymmärrä tätä❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä löytyy kaikenlaista narsistia ja psykopaattia jotka nauttii muiden kiusaamisesta. Mun mielestä noi pitäis selvittää ja laittaa kunnon bannit päälle eli ei mitään asiaa tänne. Hulluille on omat paikkansa josta vaikka vankila tulee ekana mieleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä löytyy kaikenlaista narsistia ja psykopaattia jotka nauttii muiden kiusaamisesta. Mun mielestä noi pitäis selvittää ja laittaa kunnon bannit päälle eli ei mitään asiaa tänne. Hulluille on omat paikkansa josta vaikka vankila tulee ekana mieleen.

Kyllä modet puuttuisi. Mun Veera on aito🩷😌

• Anonyymi

Rakkaudesta se hevonenkin potkii. (hä?)

• Anonyymi

Enpä oikein usko tähän.

• Anonyymi

Saat anteeksi rakkaani. Mulla on tosi kova ikävä sun luokse. Ei meillä tainnut olla silloin helppoa kummallakaan. En vaan osannut reagoida kuin kauhulla siinä tilanteessa. Ehkä en tuntenut sua vielä riittävästi.

• Anonyymi

Mut koitan nyt alkaa nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia❣️

• Anonyymi

Paljastit todellisen naamas💀🤮

• Anonyymi

🤡🤡🤡🤡🤡🤡

• Anonyymi

Sä oot saanu taas sävärei palstasedän fiktiosta? Kokeilisit joskus kontkretiaa

• Anonyymi

Heh mitä pellejä meillä täällä onkaan. Teitä uunojahan pyöritetään täällä ympäriinsä kuin mitäkin kolmen markan käytettyjä kumibarbaroita. 🤭

• Anonyymi

😂🤣

• Anonyymi

Emmää usko, että pyöritetään. Ihmiset tulee tänne purkamaan tuntojaan, kun ei kohteelleen sitä voi tehdä syystä, tai toisesta. Sulla ei varmasti ole kokemusta, kun tunteet vie? On aika turhauttavaa, kun ei pääse irti, vaikka tietää tilanteen. Ja rakkaus on kaunis tunne, pahempi se on, jos ei mitään tunne. Vaikka olisi sitten yksipuolista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmää usko, että pyöritetään. Ihmiset tulee tänne purkamaan tuntojaan, kun ei kohteelleen sitä voi tehdä syystä, tai toisesta. Sulla ei varmasti ole kokemusta, kun tunteet vie? On aika turhauttavaa, kun ei pääse irti, vaikka tietää tilanteen. Ja rakkaus on kaunis tunne, pahempi se on, jos ei mitään tunne. Vaikka olisi sitten yksipuolista.

Mulla oli vaihe,kun en tuntenut mitään.,pelkkää tasapaksua oli...

• Anonyymi

Erikoinen kielikuva, aloittajaäijä. Sori?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle valehdeltiin tätäkin kautta vuosikausia Se pistää varovaseksi vaikka varmasti atoa ja oikeaa kaipaustakin on paljon.
        Sivuston trollit on nyt innostunu siitä.
        Toivottavasti rauhoittuvat kun minä ja se joka valehteli hävymme pois Suomi24. Kokonaan .
        Eri suuntiin mutta emme jatka kirjoittelua täällä enää ikinä!
        Sivusta

• Anonyymi

en tiedä, haluan vain takastaa ja häm olidi diihrn dopivs rajkkaus, hönen vaetako teuo hetkeenn unohduksrn lisöksi koban intohimon -

• Anonyymi

Toi on ilmeisesti viroa.

• Anonyymi

Salakkielltä tuo on

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on ilmeisesti viroa.

Käy sinäkin vaikka risteilyllä, ei oo pakko mennä maihin jos pelottaa😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salakkielltä tuo on

Minä olen tulkinnut tän aloittajaäijän aka palstasedän kirjoittelun niin, että nousee nokkaan ja asiaa on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh. Tää oli hauska. Kunnon pierut tuli😂🤣🗯️

Yrität aloittajaäijä kovasti kannustaa näitä klikkailemaan linkkejä

• Anonyymi

Ei kiinnosta. Kuole pois.

• Anonyymi

Samat sanat juntti

• Anonyymi

Sinulla on ollut selvästi elämänmyönteinen aamuyö. LMAO. Tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on ollut selvästi elämänmyönteinen aamuyö. LMAO. Tee.

No on ollu... sivusta

• Anonyymi

Anteeksipyynnöt kannattaa aina hoitaa irl.

• Anonyymi

Oisko sul sit paljonki tällasia saatavia ku tilität tätä palstaäijälle?

• Anonyymi

Minun pitää ymmärtää ja antaa anteeksi, koska sinä rakastat minua.
      En minäkään ole saanut sanojani anteeksi.
      Ei hän ollut edes sanonut minulle pahasti eikä tehnyt mitään joka halusi olla myös siellä minun kanssa missä omista sanoista ja teoista otetaan vastuut.

• Anonyymi

Hän joka oli minun kanssa tietää myös, että minä olen sitä mitä että minä EN HYVÄKSY VAAN OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HÄN LOUKKASI MINUA NIIN HÄN TODELLAKIN LOUKKASI MINUA.
        Ei auta vaikka hän, kuinka väittää että hän ei ole loukannut.
        MINÄ OLEN SENTÄÄN HÄN JOKA JOUTUI OTTAMAAN VASTUUN OMISTA SANOISTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän joka oli minun kanssa tietää myös, että minä olen sitä mitä että minä EN HYVÄKSY VAAN OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HÄN LOUKKASI MINUA NIIN HÄN TODELLAKIN LOUKKASI MINUA.

Käsi ison kirjan päällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsi ison kirjan päällä

VOIN VAIKKA ISTUA ISON KIRJAN PÄÄLLÄ JA PITÄÄ SINUA KÄSISTÄ KIINNI SEKÄ VANNOA, ETTÄ ET VARMASTI OLE SANONUT TAI TEHNYT MINULLE MITÄÄN PAHAA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kattopps itseäsi
        Loukkasit paljon pahemmin vallehtelemalla kaikki 11 vuotta et oot jotakin mitä et ole!
        Kummasti kun sulle sanotaan jotain niin meet pitkin seiniä
        Mutta et välitä muista
        Et oo ikinä välittänyt
        Sillä ei pitkälle pötki maailmassa missä pitää miettiä muitakin kun omaa persettä tai munaa.
        Sun onnettomat sosiaaliset taidot joutu tuomiolle ..
        Nyt on kasvun ja muuttumisen paikka .
        Et voi vain jatkaa samaa paskaa ikuisesti
        Kaikille!
        Mer ittees ja muutu.
        Vaikket sä pellenä varmasti siihen pysty.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VOIN VAIKKA ISTUA ISON KIRJAN PÄÄLLÄ JA PITÄÄ SINUA KÄSISTÄ KIINNI SEKÄ VANNOA, ETTÄ ET VARMASTI OLE SANONUT TAI TEHNYT MINULLE MITÄÄN PAHAA.

Ei tarvi huutaa kulta. Uskon sen peinemmälläki volyyymilla😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kattopps itseäsi
        Loukkasit paljon pahemmin vallehtelemalla kaikki 11 vuotta et oot jotakin mitä et ole!
        Kummasti kun sulle sanotaan jotain niin meet pitkin seiniä
        Mutta et välitä muista
        Et oo ikinä välittänyt
        Sillä ei pitkälle pötki maailmassa missä pitää miettiä muitakin kun omaa persettä tai munaa.
        Sun onnettomat sosiaaliset taidot joutu tuomiolle ..
        Nyt on kasvun ja muuttumisen paikka .
        Et voi vain jatkaa samaa paskaa ikuisesti
        Kaikille!
        Mer ittees ja muutu.
        Vaikket sä pellenä varmasti siihen pysty.!

Paskat paljastaa ittensä lyhyemmänkin ajan sisällä. Hyvä niin. Se juna meni jo!

• Anonyymi

Ei se mitään. Niin minäkin rakastan sinua ❤️

• Anonyymi

❤️
        ❤️

• Anonyymi

Minä myös sillä tavoin sinua❤️

• Anonyymi

Pyydä anteeksi häneltä irl. Vai eikö kuulu tapoihisi?

• Anonyymi

Ja taas jatkuu tämä jodlaus palstasedän kautta jollekin jylisten. Ei v.

• Anonyymi

Anteeksi pyydetään aina kasvokkain. Se pitäisi vanhempien opettaa jo lapsuudessa.

• Anonyymi

Ei oo läheskään aina mahdollista pyytää kasvokkain anteeksi jonka vanhempien pitää myöskin opettaa!

• Anonyymi

Jep. Epärehelliset ei. Liian suri ego!

• Anonyymi

Ei meillä kotona puututtu sisarusriitoihin tai opetettu pyytämään anteeksi, vaikka toinen siinä oli iän puolesta alakynnessä. Ei mun sisko ole kyllä koskaan pyytänyt multa aikuisiälläkään anteeksi. Mitään. Ei yhtään mitään.

• Anonyymi

,om' uerotom vstpoyyaa yuyyäk' kpd kpli öip,on'do moom domomrm yso moom bpo pöös ,utluööomrm

• Anonyymi

Pöö

• Anonyymi

Huoleton suora

• Anonyymi

Sanat tulee liian myöhään. Ja muutenkin ne ei merkitse enää yhtään mitään niinku et sinäkään. Hyvästi!

• Anonyymi

Aloittaja: En usko!!!

• Anonyymi

Puhua pitää välillä hiljaa kuunnella vain. Kuinka vain

• Anonyymi

Aloittajan taso on aika paljastava🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

😂🤣

• Anonyymi

Jonninjoutavia lässytyksia🫵🫵

• Anonyymi

Mun pitäs ajatella, mut ku mä en ajattele sua. Tietsä mä en ajattele sua kokoajan. Et kihelmöi. Sä oot mun puoleltani vaan Blaah…

• Anonyymi

En rakasta sua.

• Anonyymi

Huoleton on hevoseton poika

• Anonyymi

En ole kuulunut sun sanovan mitään.

• Anonyymi

Kyllä saisit anteeksi jos olisi sinulta nainen minulle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe