Kyllä oli siistiä kaupungilla ja ympäristöissä. Ei olleet nuoret pahemmin juhlineet.
Sunnuntaiaamu
10
389
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan aamusta ainakin joku kännisten keski-ikäisten porukka möykkäsi keskustassa.
- Anonyymi
Ai pyöräilyn 7 jälkeen silloin ei ainakaan ollut mitään missään.
- Anonyymi
Nuorten häätäminen aloitettiin 90 luvulla pois keskustasta ja hyvin on onnistuttu
- Anonyymi
Kyllä ja Loimaan päättäjät juoksevat Turussa kaupoilla niin tekee saman Loimaan keskustan yrityksille-Hienoa
- Anonyymi
Itse asun Tampereen seudulla ja ajan tosi usein Loimaalle ostoksille. Joskus ostoksia teen vaan 20 eurolla, toisinaan 200 eurolla, mutta Loimaalle vien joka pennin. Ostan vaatteita, elektroniikkaa, kodin tavaroita. Erityisen hyvä on mielestäni Loimaan kauppakeskittymä, jossa on Lidl, Jysk ja Tokmanni. Paluumatkalla kierrän Prisman ja Citymarketin. Todella väljää asioida, ei lainkaan tungosta kuten esimerkiksi Pirkkalan Citymarketissa ja todella puhdas ilma hengittää. Olen joskus vitsaillutkin, että muutan eläkkeellä Loimaalle ja kauppamatka lyhenee paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asun Tampereen seudulla ja ajan tosi usein Loimaalle ostoksille. Joskus ostoksia teen vaan 20 eurolla, toisinaan 200 eurolla, mutta Loimaalle vien joka pennin. Ostan vaatteita, elektroniikkaa, kodin tavaroita. Erityisen hyvä on mielestäni Loimaan kauppakeskittymä, jossa on Lidl, Jysk ja Tokmanni. Paluumatkalla kierrän Prisman ja Citymarketin. Todella väljää asioida, ei lainkaan tungosta kuten esimerkiksi Pirkkalan Citymarketissa ja todella puhdas ilma hengittää. Olen joskus vitsaillutkin, että muutan eläkkeellä Loimaalle ja kauppamatka lyhenee paljon!
No ei luulis et joku ajaa Tampereelta Loimaalle ostoksille. Tampereella on vaikka mitä
- Anonyymi
Tänään tosin täälläkin on ollut elämää, kun lentopalloväki on saapunut, olipa jännän näköistä kun valtavasti nuoria katukuvassa näkyi ja loimaalaisittain oikein sakeaan ruuhkaankin saattoi hetkeksi jumittua!
- Anonyymi
Kyllä sais nuoret juhlia ja mellastaa sivistyneesti. Elämää. Kaikki eläkeläiset on hiljaa ja vetää tulpat korviinsa. Nuorten on tulevaisuus ja Loimaa tarvitsee elinvoimaa.
- Anonyymi
No joo. Tää on taas näitä, mutta enpä lähde huutoon mukaan. Todellisuudessa elinvoiman muodostaa työikäiset aikuistet ja työpaikat, eli toimiva ja kestävä talousrakenne. Nuoriso huutaa aikansa, kunnes järkiintyvät, perustavat perheen ja alkavat maksaa sitä loputonta asuntolainaa. Näin on ollut ja näin on aina oleva.
- Anonyymi
Siistiä näkyy olevan tuo powerin porukkakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208