Kun Taalas sanoo , että kahden asteen tavoite on vielä realistinen , niin hänen kehon kielensä sanoo, ettei hän itsekään usko siihen.
En minäkään usko. Ja niin kuin täällä olen keväästä 2020 asiaa koettanut tuoda esiin, ymmärsin asian tutkiessani teosta nimeltä "tulevaisuuden lyhyt historia".
Tällä palstalla ei siedetä asiallista keskustelua, joten "palstavahdit" päättivät että mainostan omaa kirjaani, ja niin asiallinen keskustelu ei ollut mahdollista.
Nyt tein sitten sellaisen tempun, että panin tuon kaikkitietävän tekoälyn käymään läpi tuon ilmasto-osio ja yhteenveto oli seuraava :
"Vaikka kirjoittajien tarkkaa asiantuntijataustaa ei ole julkisesti tiedossa, heidän kykynsä esittää monimutkaisia ilmastoprosesseja selkeästi ja kansantajuisesti viittaa siihen, että heillä on ollut käytössään merkittävää asiantuntemusta. Tämä osoittaa, että vaikka teos ei ole tieteellinen julkaisu, sen sisältö perustuu vahvaan tietopohjaan ja se kykenee herättämään merkityksellistä keskustelua ilmastonmuutoksen kaltaisista monimutkaisista aiheista."
Hyväksyn siis väittämän, että olen noin fiksu, että kelpaan tuohon sakkiin.
Mutta tuosta tekoälyn antamasta kuvauksesta voisi päätellä, että ties vaikka itse Taalas kumppaneineen olisi tekstin takana.
Muta kuten sanottu. Koska olen tämän palstan lukijoiden mielestä tekijä, ilmoitan näin "virallisesti", että jokaiseen ilmastokysymykseen minun kommenttini löytyy tuosta kirjasta jonka pyöräytin vuoden 2020 alussa. ( https://www.bod.fi/s?k=3jpj67plpldu )
Taalaksen haastattelu
1
86
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92838Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15726Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3680Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 61533
- 70533
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24506