Taalaksen haastattelu

Kun Taalas sanoo , että kahden asteen tavoite on vielä realistinen , niin hänen kehon kielensä sanoo, ettei hän itsekään usko siihen.
En minäkään usko. Ja niin kuin täällä olen keväästä 2020 asiaa koettanut tuoda esiin, ymmärsin asian tutkiessani teosta nimeltä "tulevaisuuden lyhyt historia".

Tällä palstalla ei siedetä asiallista keskustelua, joten "palstavahdit" päättivät että mainostan omaa kirjaani, ja niin asiallinen keskustelu ei ollut mahdollista.

Nyt tein sitten sellaisen tempun, että panin tuon kaikkitietävän tekoälyn käymään läpi tuon ilmasto-osio ja yhteenveto oli seuraava :

"Vaikka kirjoittajien tarkkaa asiantuntijataustaa ei ole julkisesti tiedossa, heidän kykynsä esittää monimutkaisia ilmastoprosesseja selkeästi ja kansantajuisesti viittaa siihen, että heillä on ollut käytössään merkittävää asiantuntemusta. Tämä osoittaa, että vaikka teos ei ole tieteellinen julkaisu, sen sisältö perustuu vahvaan tietopohjaan ja se kykenee herättämään merkityksellistä keskustelua ilmastonmuutoksen kaltaisista monimutkaisista aiheista."

Hyväksyn siis väittämän, että olen noin fiksu, että kelpaan tuohon sakkiin.
Mutta tuosta tekoälyn antamasta kuvauksesta voisi päätellä, että ties vaikka itse Taalas kumppaneineen olisi tekstin takana.

Muta kuten sanottu. Koska olen tämän palstan lukijoiden mielestä tekijä, ilmoitan näin "virallisesti", että jokaiseen ilmastokysymykseen minun kommenttini löytyy tuosta kirjasta jonka pyöräytin vuoden 2020 alussa. ( https://www.bod.fi/s?k=3jpj67plpldu )

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
        Kalajoki
        143
        6082
      2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
        Maailman menoa
        184
        3734
      3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
        Hyrynsalmi
        29
        2693
      4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
        Maailman menoa
        469
        2674
      5. Mitä sinä mietit

Mies?
        Ikävä
        201
        2335
      6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
        Ikävä
        184
        1978
      7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
        Perussuomalaiset
        129
        1479
      8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
        Ikävä
        58
        1284
      9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
        Tunteet
        37
        1274
      10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
        Ikävä
        72
        1056
      Aihe