MOLLAUKSIA EI KANNATTAISI KOMMENTOIDA

Anonyymi-ap

Näillä palstoilla mollataan yksittäisiä tavallisia ihmisiä, samoin yrittäjiä ynnä yrityksiä hyvinkin räävittömästi.
Viisainta olisi, kun tuollaisiin aloituksiin ei vastattaisi lainkaan, ei kommentoitaisi sanallakaan.
Saisivat jäädä "louskuttamaan" itsekseen, yksin.

12

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on vaan siinä kun aloittaja näkyy täällä vastailevan itselleen monessa morkkausketjussa. Eli tavallaan ruokkii itse itseään pitämään keskusteluketjua yllä.

• Anonyymi

Asian voi pilkkoa osiin, ketjuksi,
        mikä helpottaa lukemista,
        ja se on eri asia kuin lietsoa keskustelua
        provosointimielessä.

• Anonyymi

Mummo sanoi, ettei tänne pitäisi kommentoida mitään anonyyminä. Minä olen vasta 11 vuotias ja kirjoitan ummolta salaa. Mummo jos saa tietää minun chattailevän täällää, niin hän hakee kuulema koivuniemen herran ja antaa mummon kädestä. Muut anonyymit ovat kuulema todellisia luusereita.

• Anonyymi

Jos täällä olisi edes jonkinlainen valvoja joka poistaisi asiattomat. Ei edes sittenkään poista vaikka tuonne ilmoittaa.

• Anonyymi

Kaikki anonyymit chattäilijät ulos, kuten sinut ja minut. Silloin tämä saitti siistiytyisi automaattisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki anonyymit chattäilijät ulos, kuten sinut ja minut. Silloin tämä saitti siistiytyisi automaattisesti.

Nimettömästi tai nimellä voi kirjoitella mitä vain,
        kun ei herjaa tai solvaa tavallisia yksittäisiä ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimettömästi tai nimellä voi kirjoitella mitä vain,
        kun ei herjaa tai solvaa tavallisia yksittäisiä ihmisiä.

Tai yrityksiä.
        Saattaa olla kilpailevan yrityksen toimija joka yrittää saada kilpailijalle huonon maineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai yrityksiä.
        Saattaa olla kilpailevan yrityksen toimija joka yrittää saada kilpailijalle huonon maineen.

No sehän on sitä Kiuruvesihenkeä parhaimmillaan. Puhalletaan yhteen hiileen yms. paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai yrityksiä.

Mahdollisesti ABC:n väki morkkaa tuota venäläistä Lukoil Teboilia, vaikka venäläisyydessä ei ole mitään vikaa. Venäläiset ovat rauhaa rakastavia veljiämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahdollisesti ABC:n väki morkkaa tuota venäläistä Lukoil Teboilia, vaikka venäläisyydessä ei ole mitään vikaa. Venäläiset ovat rauhaa rakastavia veljiämme.

Kun näkee ABC,N tollukat istumassa siellä niin mieleen tulee vanhainkodin tunnelma.
        Teboililla on reipas venäläinen meno ja balalaikka soi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun näkee ABC,N tollukat istumassa siellä niin mieleen tulee vanhainkodin tunnelma.
        Teboililla on reipas venäläinen meno ja balalaikka soi.

Miksi sinä morkkaat ABC:n asiakkaita ja henkilökuntaa. ABC on siisti paikka ja sijainti on upea. Henkilökunta on parhaasta päästä. Tosi ystävällisiä ja palvelualttiita. Palvelevat hymyssä suin tebskan putinistejä jos nämä sattuvat eksymään sivistyksen pariin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän on sitä Kiuruvesihenkeä parhaimmillaan. Puhalletaan yhteen hiileen yms. paskaa.

Pitää varoa, ettei pölähdä tuhkaa silmille...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1449
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1447
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe