Kohtaan ikäväni sinuun. Pelkään että et halua minua, että joku toinen valtaa ajatuksesi. Rakastuminen oli ihan totta. Kaipaan ihoasi, hyväksyntääsi, ajatuksiasi.
Minulla on sinua ikävä
22
336
Vastaukset
- Anonyymi
sit äkkiä rupeet toimiin jos tommosta pelkäät :)
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Meille. En osaa ajatella muuta kuin katsettani viimeisen kerran kun nähtiin ja se ei tuo hyvää oloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meille. En osaa ajatella muuta kuin katsettani viimeisen kerran kun nähtiin ja se ei tuo hyvää oloa.
Hänen katsettaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin. Olit hyvin hätäinen. Melkein itkit siellä autossa. 🥺en ymmärrä sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen katsettaan
Mitä jos tulkitset väärin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin tulkitsenkin! Tiedän, ettei mikään olisi niin ilman pakkoa muttei se auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi en tulkitse mitään väärin. Haluaisin muistella halia enkä ajatella sitä että olen idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen katsettaan
Mitä se katse sulle sanoi- turbo loverko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen katsettaan
Mä katselin niitä ihania käsivarsia kun hän kääri hihat ylös. Komia ja ihana on. ❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä katselin niitä ihania käsivarsia kun hän kääri hihat ylös. Komia ja ihana on. ❤️🤗
Jännittelikö pikkuisen lihaksiakin, palstasetä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sulle. En ole käärinyt mitään hihoja. Ap
- Anonyymi
Et ole koskettanut ihoani, joten ohi.
N sivusta- Anonyymi
Kosketin sun sielua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosketin sun sielua.
Paljon se painoi oliko tasan 21 grammaa gemmii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosketin sun sielua.
Sormet pois 🎶
- Anonyymi
Voi näitä tunteita! 🪽🔥
- Anonyymi
Näköjään joo taas all over the place gubbe ja
- Anonyymi
Tunnen sen että et sinä halua jotain mikä on sinne päin. Tiedän sen. Mutta voihan se tarkoittaa myös sitä ettet halua minua.
- Anonyymi
En halua mitään sinnepäin vaan haluan koko miehen.. Voi sentään. Ollaanko kumpikin epävarmoja.
/naiselta miehelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua mitään sinnepäin vaan haluan koko miehen.. Voi sentään. Ollaanko kumpikin epävarmoja.
/naiselta miehelleOllaan. En uskalla viestiä sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/naiselta miehelleEt ymmärtänyt mitä tarkoitin. Hän ymmärtää, jos lukee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524528
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253790
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433615Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394