Ylivieskas puhuivat että haapavesi liittyy vieskaan...loppuu tappelu kuulemma...
Loppukotulloo
9
194
Vastaukset
- Anonyymi
Nii ...varmaa sitte ku vamio sulkee tehtaan ni eihä tänne jää mittää.....työttömiä kepuja!
- Anonyymi
Valio piti lukia
- Anonyymi
Valio korjaa ja laajentaa muita tehtaita ...täällä ei tee mitään ...onko oikiasti menossa kiinni? Seo muutto eessä..
- Anonyymi
Hyvin täällä pärjää , kun ei liikoja odota.Rauha kun pysyisi ja jonkinlainen terveys, siinä lähtökohdat tulevaan.Ei viitsitä aina olla suupielet alaspäin ,kesäkin kohta kauneimmillaan.
- Anonyymi
Ei saa liittää meitä Ylivieskaan. Ylivieskaset lakkauttais ensitöikseen täältä arvauskeskuksen, kirkon ja siirtäis hiihtäjäpatsaan Ylivieskan kirkontapulin viereen, sekä lopettais täältä niin Kylpyläsaaren, kaupat, kuin keskeisimmän liikenneympyränkin. Ei kiitos. Pidetään Haapavesi itsenäisenä!
- Anonyymi
Terveyskeskus on muuttunut arvauskeskukseksi josta saa pistemäisesti palvelua, siis arvauspisteeksi. Ja kirkkoammehan ei lopeteta niinkauan kuin kävijää riittää! Hiihtäjäkansan patsas saa olla kanssa ja jäädä. Kylpyläsaaren sijainti on ja pysyy - ei siirretä. Kauppoja jää mitä jää, samoin liikenneympyrät minkä aikaa kestävät! Kyllä kiitos, pidetään Haapavesi pystyssä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveyskeskus on muuttunut arvauskeskukseksi josta saa pistemäisesti palvelua, siis arvauspisteeksi. Ja kirkkoammehan ei lopeteta niinkauan kuin kävijää riittää! Hiihtäjäkansan patsas saa olla kanssa ja jäädä. Kylpyläsaaren sijainti on ja pysyy - ei siirretä. Kauppoja jää mitä jää, samoin liikenneympyrät minkä aikaa kestävät! Kyllä kiitos, pidetään Haapavesi pystyssä!
Ei jää mittää ku valio tehas lähtee...hyvä jos kelepaa vieskalle ennää sitte..
- AnonyymiUUSI
Aika lähtiä muualle jossa sotepalvelutki..onnex vuokra kämppä...meinattii ostaa talo onnex ei ostettu täältä....helppo lähtiä!!
- AnonyymiUUSI
Sanoppa muuta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048