En tiedä onko sulla enää mun numeroa, mutta se ei ole salainen. Viimeiset numerot on meidän syntymävuosi. Odottelen yhteydenottoasi tiistai iltaan asti. Soita tai laita viestiä..
Soita mulle, nyt voit soittaa
30
482
Vastaukset
- Anonyymi
38 ja 39?
- Anonyymi
Melko vanhoja 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko vanhoja 🤣🤣🤣
😂😂😂
Olet piilottanut numerosi fonectasta. Se oli siellä vielä muutama päivä sit
- Anonyymi
Juu. Tuli liikaa häiriösoittoja ❤️voi kunpa en ois...
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Tuli liikaa häiriösoittoja ❤️voi kunpa en ois...
Eikää , taidan tietää ketkä on asialla huoh... :,( kamalaa et sulle tehään tollast :c
- Anonyymi
Älkää menkö näihin.
- Anonyymi
Tämä toive tosi on..ap
- Anonyymi
Palstasedän kreikkalainen melodraama sekä espanjalainen telenovela on parasta ikinä. No ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä toive tosi on..ap
Harmi kun en kiukuspäisäni paimentanut sivua 24/7
Niin tämä sun vihje meni ohi tyystin.
Enää ei voi
Sä lähdit tästä maasta ihan toisaalle
Joku sivusta.
- Anonyymi
Älkää menkö näihin.
- Anonyymi
Taas tää pipipää on paikalla onko sillä vapaa vkonloppu hoitolasta vai onko se oikeasti töissä täällä😳
- Anonyymi
eigöhän kaikki oo nähty jo kuultu jo🤣🤣🙂😌🤜
- Anonyymi
Juu wammanaama on paikalla huomattu on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu wammanaama on paikalla huomattu on
Mikä se toinen lärvi sitten on?
- Anonyymi
Mulla ei oo mitää sanottavaa elää
Jos vielä hänet näkisin
Haliruttaisin voimalla enkä
Enkä haluasi irtottaa otetta
Koska tiedän mettäväni ihmisen
pian mailman tuuliin joka oli kerran nii
tärkeä minulle ja sydänmelleni..
❤️🥺😔
Kurkkua kuristaa ja ahdistaa luopua
Mutta jokin minussa tietää
tekoni oikeaksi.. En voi muuta kun mennä
Omaan suuntasni
- Anonyymi
Hah. Mun viimeiset 2 numerot on hänen syntymävuotensa 😂 sivu
- Anonyymi
¨joku niin kun tyttöjen ilahduttamis -jutuss niin joku kuvarnold, swatzernekkegr... jossain pwelikucvassakin kuinj duke nukem
- Anonyymi
Tyttöjä ilahdutat nukettamalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttöjä ilahdutat nukettamalla?
Olen sicci tiedän juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sicci tiedän juu
Onko se laitonta omata tällainen raikas ja eheyttävä pelastuslaitoshuumori, joka auttaa ainakin miehiä jaxamaan?
- Anonyymi
olet Arnold weku aqrwbwjjweu,,,, -nhwwaya kaurerruub ryibwkaab¨¨
- Anonyymi
Niin, jos on joku räntti vielä jälellä, niin vaikka voicemail
- Anonyymi
0700-123123
- Anonyymi
Jokseenkin naurettavaa. Jos täällä joutuu pyytämään yhteydenottoja, niin usko että häntä ei kiinnosta tippaakaan tuntea sinua.
- Anonyymi
Jokseenkin naurettavaa ollut nainen yksisarvinen jo pitkään tämä sinun ryönäinen teinahtava fantasia minkä olet kehitellyt palstaäijän teksteistä. Myös sellainen voimakkaan seksuaalissävytteinen ja inha anomalia. Tervein tee
- Anonyymi
Ei ainakaan ollut minulle tämä, mutta jos oli niin lähetä kirje.
- Anonyymi
J 39 ja T 49
- Anonyymi
ENNEN KUIN TAPAN ITSENI TAPAN SEN JENNIN JA SARIN:
- Anonyymi
Veikkaampa että hautaan ssat odotella mu jos ei sulla elämässäs muutakaan tekemistä ol ni siinähän odottelet olin sitä kuolemaa jo jokusen vuos kymmenen odotellu vie ois reilu seittämän jälel mu eipä ol tällases persereikien maailmassa parempaakaan tekemistä kun koittaa käydä mahdollisimmannmonen hermoon jos edes vähän saisin sitä aikaistettua edes toive siitä kolmannesta maailmansodasta liittyy siihen mua kiinnosta kuinka monta vien mennessäni lähtiessä jos en täältä muuten ennenaikaisesti pois pääse haitaksi jäi vaan varmaan se että kenelläkään muulla ei ole pienintäkään osaamista sen sotkun selvittelyyn minkä MAIDEN johtajat on aikaiseksi saanu et lopputulos on luultavasti se kolmas maailmansota viimeistään kun vanhuuteen kuolen mu onnea jäljellä oleville ei esi-isät suostunu tapojaan muuttaan ei siitä kukaan mui kärsi kun jälkipolvi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1354069- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334