Mainoksessa kimalainen helposti lentää yhtä nopeasti kuin skoda kulkee maatapitkin.
Skoda ei pärjää edes kimalaiselle
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Minä menin aamulla kabiiniin ja istahrin. Notta ristus oli ampijainen tehnynnä pesäkkeen kattohon.
- Anonyymi
On se kiva kun sadut vielä kiinnostaa. Minä tykkään Liisa Ihmemaasta ja Lumikista ja seitsemästä kääpiöstä.
- Anonyymi
Juu punikki ja 7 pientä käppänä on hyvä satu.
- Anonyymi
Vuonna 1932 julkistettu tarina kertoo, että 13-vuotias Pavlik Morozov oli ilmiantanut oman isänsä viljan piilottamisesta kulakkien kanssa, minkä takia tämä joutui vankilaan ja hänet ammuttiin myöhemmin. Vihastuneiden sukulaisten väitettiin surmanneen Pavlikin. Pavlikista tehtiin määrätietoisella kampanjoinnilla esimerkillinen nuorukainen, joka oli asettanut neuvostomaan edun oman etunsa edelle. Hänen tarinastaan tehtiin elämäkertoja, näytelmiä, patsaita, sinfoninen runo, ooppera sekä vaille ensi-iltaa jäänyt ja sittemmin kadonnut elokuva (Sergei Eisensteinin Bežinin niityt). Pavlikin tarinalla vaikutettiin neuvostoliittolaisiin lapsiin ja innostettiin heitä ilmiantamaan vanhempansa.
Myöhempi tutkimus on kyseenalaistanut koko tarinan todenperäisyyden, ja varmuudella tiedetään, ettei Pavlik ollut pioneeri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673