Cruiser Nyt ennakkomyynnissä. Täysin uusi Toyota Urban Cruiser Launch Edition 61 kWh esim. 366 € / kk
Elroq 85x 4x4 RS on aika kallis mutta autona varmasti parempi kuin Urbanic Cruiser. Vai mitä?
Sopivilla varusteilla Skoda maksaa 56 840 €
Urban Cruiser vai Skoda Elroq
46
571
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai mielummin Elroq, vaikka maksaakin varusteltuna enemmän, kuin halpis Urban Cruiser. On siinä sentään rahalle vastinetta ja kunnon kokoinen akku 85kW kun Toyotassa vain 61kW, molemmat bruttona. Urban on taajama-auto, kuten nimikin kertoo. Motarilla on akku pian tyhjä.
- Anonyymi
Elroq mielummin
- Anonyymi
Olipa taas vertailu.
TOYOTA EASY OSAMAKSU 347,42 €/kk. Sopimusaika 60 kk. Kilometrit 50 000 km. Käsiraha 20,00 % (7 678,00 €). Suurempi viimeinen osamaksuerä / taattu hyvityshinta 14 968,74 €. Korko 2,99 %. Käsittelymaksu 15,00 €/kk. Perustamiskustannus 399,00 €. Todellinen vuosikorko 4,21 %. Luoton määrä 30 712,00 €. Luoton ja kustannusten yhteismäärä 35 481,76 €. Edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen.- Anonyymi
Tosi halpaa, kun ei laske pääomakuluja!!!
- Anonyymi
Hyvin pitää arvonsa Toyota. Vain 20.000 € laskee auton arvo kun ajaa 50 000Km!
Vain viisi vuotta. - Anonyymi
Noilla kuluilla harkitsisin kolmannenkin kerran auton ostoa velaksi. Mielummin joku tonnin tai lahden pommi alle ja vaikka 500€ kuussa jemmaan, tilille tai osakkeisiin. Viiden vuoden jälkeen on jo kolme kymppiä ja osingot omaa rahaa auton ostoon, eikä välttämättä enää lainaa tarvitsekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin pitää arvonsa Toyota. Vain 20.000 € laskee auton arvo kun ajaa 50 000Km!
Vain viisi vuotta.Unohdit käsirahan 7678 €
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit käsirahan 7678 €
Autolla ajettu vain 50000Km!
Uskomatonta että vielä jää maksettavaa eli velkaa jos omaksi haluaa 15000€! + tietysti vielä korot päälle.
Huh huh. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autolla ajettu vain 50000Km!
Uskomatonta että vielä jää maksettavaa eli velkaa jos omaksi haluaa 15000€! tietysti vielä korot päälle.
Huh huh.Yleensäkkin ongelma kun tulee tuo kilometrimäärä jo vuodessa niin ei ole paljoa markkinoilla vaihtoehtoja millä ne ajelee.
- Anonyymi
Ei kai kukaan osta Suzukin tekemää Toyotaa?
- Anonyymi
Mitä onko Toyotan myynnistä monta Toyotan itse tekemää autoa?
Ei kai Toyotan itse tarvitse mitään suunnitella. Kopio vain muilta kaikkia hyviä keksintöjä ja muuttaa vähän ja myy omina.
Toyota purki Teslan osiin ja vaikuttui: ”Todellinen taideteos”
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/f84dffdb-3666-4b12-a12d-e36defa1eab7 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä onko Toyotan myynnistä monta Toyotan itse tekemää autoa?
Ei kai Toyotan itse tarvitse mitään suunnitella. Kopio vain muilta kaikkia hyviä keksintöjä ja muuttaa vähän ja myy omina.
Toyota purki Teslan osiin ja vaikuttui: ”Todellinen taideteos”
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/f84dffdb-3666-4b12-a12d-e36defa1eab7Voihan sitä noinkin kuvitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä noinkin kuvitella.
Taitaa olla parhaita ne muiden tekemät ”Toyotat”?
- Anonyymi
Samanlaisilla varusteilla ja akuilla nuo molemmat ovat melkein eurolleen saman hintaisia, eli sillä 60 kW akulla karvan alle 40k€. Tarkkaan on mietitty, paljonko Urposta voidaan pyytää hintaa.
- Anonyymi
Niillä "sopivilla varusteilla" ei sitä Urban Cruiseria sitten saakaan.
- Anonyymi
Toyotaan ei ole vielä saanut valittua sellaisia varusteita että olisi liikkeestä mukaan lähtenyt.
- Anonyymi
Enyaq 45 750,00€
RAV4 Plug-in Hybrid 49 185,56 €
Saa siinä miettiä.
Millä ihmeellä nämä saa myydyksi yhtään mitään kun jos tällaisia tulee markkinoille?
https://tekniikanmaailma.fi/xiaomi-su7-on-ollut-menestys-kiinassa-ja-nyt-se-sai-rinnalleen-jarkalemaisen-yu7-katumaasturin/- Anonyymi
On kovat lupaukset.
Kiihdytysaika on vain 3,2 sekuntia ja huippunopeus 253 km/h (muilla 240 km/h). Ajoakun energiasisältö on vähän suurempi 101,7 kWh, jolla toimintamatkaksi ilmoitetaan 770 kilometriä.
Latausteho on hurja (vaikka sitä ei ilmoiteta), sillä energiatason nosto 10–80 prosenttia vie aikaa vain 12 minuuttia. Varttitunnissa saa ajoakkuun riittävästi virtaa yli 600 kilometrin ajoon.
Ei voi kuin ihmetellä miten joku ei osta tästä seuraavaa autoa.
Nyt kyllä pitää laittaa kyseinen auto seurantaan.
Saa nähdä jos vaikka innostuu kaupoille.
Todella huimat varusteet ja ominaisuudet minun mielestä.
YU7:ssä on edessä päällekkäiset kaksoistukivarret ja takana viisilinkkinen pyöräntuenta ilmajousituksella. Sen voi säätää viiteen jäykkyyteen, ja maavaran voi kasvattaa yli 22 senttiin. Iskunvaimennusta säädetään jatkuvasti, ja jarruina on nelimäntäiset Brembot. Kuljettajan apuna on todella kattava järjestelmä, jossa on muun muassa 11 kameraa ja 12 ultraäänitutkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kovat lupaukset.
Kiihdytysaika on vain 3,2 sekuntia ja huippunopeus 253 km/h (muilla 240 km/h). Ajoakun energiasisältö on vähän suurempi 101,7 kWh, jolla toimintamatkaksi ilmoitetaan 770 kilometriä.
Latausteho on hurja (vaikka sitä ei ilmoiteta), sillä energiatason nosto 10–80 prosenttia vie aikaa vain 12 minuuttia. Varttitunnissa saa ajoakkuun riittävästi virtaa yli 600 kilometrin ajoon.
Ei voi kuin ihmetellä miten joku ei osta tästä seuraavaa autoa.
Nyt kyllä pitää laittaa kyseinen auto seurantaan.
Saa nähdä jos vaikka innostuu kaupoille.
Todella huimat varusteet ja ominaisuudet minun mielestä.
YU7:ssä on edessä päällekkäiset kaksoistukivarret ja takana viisilinkkinen pyöräntuenta ilmajousituksella. Sen voi säätää viiteen jäykkyyteen, ja maavaran voi kasvattaa yli 22 senttiin. Iskunvaimennusta säädetään jatkuvasti, ja jarruina on nelimäntäiset Brembot. Kuljettajan apuna on todella kattava järjestelmä, jossa on muun muassa 11 kameraa ja 12 ultraäänitutkaa.Diktaattorin temu kippo, ei se siitä täällä mainostamalla muuksi muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diktaattorin temu kippo, ei se siitä täällä mainostamalla muuksi muutu.
Ihan sama mitä sinä täällä höpiset.
Samoja juttuja ei löydy muista myynnissä olevista autoista.
Ei Tojosta eikä Skodasta. 12minuutin lataus 10-80% ja vartissa 600Km lisää rangea.
Hyvistä osista tehty ja hintakin varsin kohtuullinen.
Takuu ainoa kysymysmerkki. Brembon jarrut pitäisi olla aivan huippuluokkaa.
Mukavampaa autoa saa ehkä hakea koska siinä on ilma-alusta.
Myös alustan rakenne vaikuttaa todella hyvältä. Koeajolla sen toiminta toki selvii.
Kiinnostava uutuus. Se ettei Toyota tai Skoda pärjää millään missään tälle tulokkaalle ei ole sen vika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mitä sinä täällä höpiset.
Samoja juttuja ei löydy muista myynnissä olevista autoista.
Ei Tojosta eikä Skodasta. 12minuutin lataus 10-80% ja vartissa 600Km lisää rangea.
Hyvistä osista tehty ja hintakin varsin kohtuullinen.
Takuu ainoa kysymysmerkki. Brembon jarrut pitäisi olla aivan huippuluokkaa.
Mukavampaa autoa saa ehkä hakea koska siinä on ilma-alusta.
Myös alustan rakenne vaikuttaa todella hyvältä. Koeajolla sen toiminta toki selvii.
Kiinnostava uutuus. Se ettei Toyota tai Skoda pärjää millään missään tälle tulokkaalle ei ole sen vika.Ihan sama mitä höpiset. Temu kippo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mitä höpiset. Temu kippo!
Intiassa valmistettu Toyota Urban Cruiser on varmasti luotettava!
Miten se pärjää ajo-ominaisuuksilla?
Skodasta oltiin TM talvitestissä tätä mieltä.
”Škoda on ehkä vertailun hienoin auto ajaa”
Talvitestin mukaan Škoda-kuljettaja saapuu lataustauolle leveästi hymyillen. ”Elroq on erinomainen auto”, autotoimittaja Lauri Ahtiainen kirjoittaa.
Katsotaan miten uutuus pärjää testissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kovat lupaukset.
Kiihdytysaika on vain 3,2 sekuntia ja huippunopeus 253 km/h (muilla 240 km/h). Ajoakun energiasisältö on vähän suurempi 101,7 kWh, jolla toimintamatkaksi ilmoitetaan 770 kilometriä.
Latausteho on hurja (vaikka sitä ei ilmoiteta), sillä energiatason nosto 10–80 prosenttia vie aikaa vain 12 minuuttia. Varttitunnissa saa ajoakkuun riittävästi virtaa yli 600 kilometrin ajoon.
Ei voi kuin ihmetellä miten joku ei osta tästä seuraavaa autoa.
Nyt kyllä pitää laittaa kyseinen auto seurantaan.
Saa nähdä jos vaikka innostuu kaupoille.
Todella huimat varusteet ja ominaisuudet minun mielestä.
YU7:ssä on edessä päällekkäiset kaksoistukivarret ja takana viisilinkkinen pyöräntuenta ilmajousituksella. Sen voi säätää viiteen jäykkyyteen, ja maavaran voi kasvattaa yli 22 senttiin. Iskunvaimennusta säädetään jatkuvasti, ja jarruina on nelimäntäiset Brembot. Kuljettajan apuna on todella kattava järjestelmä, jossa on muun muassa 11 kameraa ja 12 ultraäänitutkaa.Jollain kiihtyvyydellä ei ole paskankaan väliä normiautoilijalle eikä varsinkaan huippunopeudella. Useimmat eivät ikinä aja yli 120 km/h autollaan. Ei kertaakaan elämässään.
Minua kiinnostaa enemmän auton luotettavuus ja käytettävyys. Tähän asti kiinalaiset ovat tuottaneet lähinnä heikkolaatuista paskaa tehtaistaan. Varsinkin kiinalaisten autojen softa on perseestä.
Ja mihin helvettiin autoilijat tarvitsee tuota määrää kameroita ja tutkia? Pelkkä peruutuskamera riittää useimmille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain kiihtyvyydellä ei ole paskankaan väliä normiautoilijalle eikä varsinkaan huippunopeudella. Useimmat eivät ikinä aja yli 120 km/h autollaan. Ei kertaakaan elämässään.
Minua kiinnostaa enemmän auton luotettavuus ja käytettävyys. Tähän asti kiinalaiset ovat tuottaneet lähinnä heikkolaatuista paskaa tehtaistaan. Varsinkin kiinalaisten autojen softa on perseestä.
Ja mihin helvettiin autoilijat tarvitsee tuota määrää kameroita ja tutkia? Pelkkä peruutuskamera riittää useimmille.Heh, tojotakuskit eivät ainoina uskalla ajaa 120 km/h ja siksi ovat aina tientukkeita.
- Anonyymi
Miksi motarilla pitäisi ajaa suurinta sallittua nopeutta jos ei ole kiire mihinkään?
- Anonyymi
Miksi sitten mahdat mennä sinne vasemmalle kaistalle jos ajat alinopeutta?
- Anonyymi
Motarit on yleensä niin tylsiä teitä, ettei niille viitsi jäädä asumaan. 130+ mittariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Motarit on yleensä niin tylsiä teitä, ettei niille viitsi jäädä asumaan. 130 mittariin.
Kyllä oot kova jätkä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oot kova jätkä!
Pysyy liikenteen mukana eikä ole muiden jaloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Motarit on yleensä niin tylsiä teitä, ettei niille viitsi jäädä asumaan. 130 mittariin.
Mulla 150+
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten mahdat mennä sinne vasemmalle kaistalle jos ajat alinopeutta?
Vapaus on ajaa myös vasemmalla kaistalla motarilla. Itse aina -20 km/h rajoituksesta ja vasemmalla, kiva kerätä jonoa taakse. Nautin.
- Anonyymi
Ei hitto näitä juttuja!
https://moottori.fi/uutinen/koeistuttu-toyota-urban-cruiser-on-susi-lampaan-vaatteissa-tai-siis-suzuki-toyotan-vaatteissa/ - Anonyymi
Xiaomi YU7 on melko huima peli kun ajattelee.
https://www.youtube.com/watch?v=QPaihE2JMK8
Ei vaikuta ihan Kiinalaiselta halpikselta.- Anonyymi
Mutta on kuitenkin kiinalainen halppis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta on kuitenkin kiinalainen halppis.
Uskon heti sen halpikseksi, kun Toyota tekee paremman auton.
Huom ominaisuuksiltaan paremman. Eli parempi kiihtyvyys, nopeampi lataus ja laadukkaammat ja paremmin toimivat osat kuten jarrut näytöt ja kamerat ym.
Laadukkaamman tuntuisen sisustuksen paremmat ajo-ominaisuudet ja niin hyvän ajovakauden hallinnan ettei se tunnu puuttuvan ajamiseen vaan avustaa ajajaa hallitsemaan autoa. Ei kai liikaa vaadittu?
- Anonyymi
Toyota oppii ehkä tekee joskus yhtä hyvii autoja kuin Tesla.
- Anonyymi
Melkoinen kysyntä kun hintaluokka huomioidaan.
https://www.youtube.com/watch?v=a3e3-osCNjc
Miten mikään perinteinen autofirma voi kilpailla? - Anonyymi
Ei mitään kruiseria tai elrakkia. Dacia se olla pitää.
- Anonyymi
Olemme toki kateellisia jos ostat Dacian
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme toki kateellisia jos ostat Dacian
Dacia on patempi kuin skooda elronk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dacia on patempi kuin skooda elronk.
Ajettavuus on sitten Dacian valttikortti!
”Škoda on ehkä vertailun hienoin auto ajaa”
Talvitestin mukaan Škoda-kuljettaja saapuu lataustauolle leveästi hymyillen. ”Elroq on erinomainen auto”, autotoimittaja Lauri Ahtiainen kirjoittaa.
”Škodan ohjaus on vertailun parhaita. Herkällä, mutta tomerasti palauttavalla ohjauksella auto kulkee hieman uraisellakin maantiellä suoraan kuin ajatus.” ”Alusta on herkän eloisa, mutta hyvin vaimennettu.”
”Škodan ajoavustimet eivät hyökkäile tahattomasti päälle, ja mukautuva vakionopeudensäädin pitää talvikelilläkin riittävän välimatkan edellä ajavaan. Arvosana on vahva yhdeksikkö, ja kympistäkin keskusteltiin.”
Škodan pikalataus saa arvioksi erinomaisen. Korkean tehon lisäksi käytettävyyttä parantaa kätevä akun esilämmitys.
Summa summarum: Škoda Elroq sijoittuu talvitestin kolmoseksi. Voiton vie Porsche, mutta ”Porsche häviää ajettavuudessa Škodalle”, Tekniikan Maailma arvioi.
- Anonyymi
Toyota Urbon Cruiser on Urpon valinta.
- Anonyymi
Dscia pesee nuo molemmat 10-0. Siksi DACIA!
- Anonyymi
Elroq 85x 4x4 RS
Kokonaishinta
57 540 €
WLTP yhdistetty kulutus16,6 kWh/100 km
On siinä hintaa. Toiset vanteen ja renkaat tais vielä puuttua. - Anonyymi
Urpo kruiseri on nolo. Sopisi ministeri Petteri Urpolle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902