Ulkopaikkakuntalaisena tulin Liperiin ja etsin yhtä yritystä. Ajoin S-marketin pihaan ja katsoin että autollleen oli tulossa joku keski-ikäinen mies.
Sanoin hänelle suunnilleen tähän tapaan "hei, anteeksi kun häiritsen mutta osaatteko sanoa missä on yritys nimeltä se ja se"
Vastauksena sain hömistyneen katseen ja yhden sanan. Se sana oli "ei"
Normaalisti ihminen vastaisi että valitettavasti en tiedä tai, että kyllä, yritys löytyy kun ajat tuota tietä jne.
Karjalassa tuntuu olevan aika omituista väkeä. Kateellista ja kieroja ja kovia juoruamaan ja tunkemaan nokka muiden asiohin, Ja todella itsetunnotonta.
Eka kokemus Liperistä oli vastaus "ei"
7
106
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä ei sotkeuvuta toisten töille.
- Anonyymi
mitäs sotkeutumista se on jos neuvoo paikan kun kuitenkin tiesi. oli niin paikallisen oloinen. ja karjalasshan ollaan aina nokka muiden asioissa.
- Anonyymi
"Siellä ei sotkeuvuta toisten töille."
juuri mitään muuta ei p-karjalassa tehdäkkään kun aina nokka muiden asioissa. täysin taantunutta väkeä
- Anonyymi
Mies oli varmaan lomalainen eteläsuomesta.
- Anonyymi
oli työvaatteet päällä. paikallinen oli
- Anonyymi
Voi olla Joensuulainen jos auto oli peruutettu parkkiruutuun?
- AnonyymiUUSI
Taidat keksiä koko jutun ja toisekseen liperi on alueena niin iso että en minäkään kaikkia firmoja täällä tiedä. Kun olet niin fiksu sieltä etelästä niin olisit katsonut sitä älypuhelinta ja sieltä Google maps
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318