Tojoleirissä jo vatsassa kiertää ja paukuttaa.
Huomenna on taas kuukautistilaston aika
7
98
Vastaukset
- Anonyymi
kyl muaki nii harmitaa ku vw jää joka kuukausi
- Anonyymi
Vai oliko se kuitenkin niin, että Toyota jää joka kuukausi enemmän jälkeen?
😁
- Anonyymi
Missäpäin maailmaa tuollainen tojoleiri on? Asutaanko siellä teltoissa vai miten.
- Anonyymi
Kuukautiset kertoo hedelmällisyydestä. Steriliteetti on ikävä juttu.
Tyypillinen Tesla-kuski on valkoihoinen mies, joka ei asu lasten kanssa. Sitten vakuutellaan, että se ei välttämättä tarkoita, että Tesla-kuskit olisivat hedelmättömiä. Kuitenkaan ei todisteta, etteikö niin olisi. Minä en vakuuttele sellaista. Olen nähnyt Tesloja, joissa on sisällä yksi aikuinen tai kaksi aikuista. Kertaakaan en ole nähnyt Suomessa Teslaa, jossa olisi kyydissä lapsia.
Periaatteessa voin astua Toyota-merkkiseen taksiin, periaatteessa en Tesla-merkkiseen. Toivottavasti en joudu käytännön tilanteeseen, jossa tarjotaan kyytiä Teslalla.- Anonyymi
Harvoin pappa-Tojoissakaan on lapsia. Lasten vanhemmat sentään rakastavat vielä lapsiaan.
- Anonyymi
Mistä päin kuljet? Oletko metsien mies, vai sokea?
- Anonyymi
Veikkaus 5/2025:
1. Toyota Yaris Cross
2. Skoda Enyaq
3. Nissan Qashqai
4. VW id4
5. Volvo XC60
6. Toyota Yaris
7. Volvo EX30
8. Toyota Corolla
9. Kia Ceed
10. Skoda Octavia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673