Käräjäoikeus on tuominnut kaksi miestä törkeistä lapsenraiskauksista vankeuteen
VARSINAIS-SUOMEN käräjäoikeus on tuominnut kaksi miestä törkeistä lapsenraiskauksista vuosien vankeuteen.
24-vuotiaat miehet tuomittiin tuomittiin kumpikin kahdesta törkeästä lapsenraiskauksesta 6 vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen.
Tuomituista Safiullah Khanzada on syntynyt vuonna 1998 ja Ahmed Mohamed Farah vuonna 1999.
KÄRÄJÄOIKEUDEN mukaan miehet olivat kahdella eri kerralla olleet sukupuoliyhteydessä 15-vuotiaan lapsen kanssa. Rikokset tapahtuivat heinäkuussa ja elokuussa Turussa ja Ruskossa muutaman päivän välein.
Lapsenraiskauksista vankeutta
13
120
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
Ovat vain yksittäistapauksia sinun mielestä? Ei pidä yleistää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat vain yksittäistapauksia sinun mielestä? Ei pidä yleistää?
Persuissa paljon raiskureita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuissa paljon raiskureita!
Kommentoijalla on todellisuusharha.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoijalla on todellisuusharha.
Vihervasureilla on paljon huumeongelmia.
- Anonyymi
Tekijät ovat uhreja tässä! Rasistisen Suomen vika, kun kotouttaminen on epäonnistunut! Kyseessä on ollut nuorten miesten kulttuurinen itseilmaisu!
- Anonyymi
Suomi on tutkitusti rasistinen, siinä olet oikeassa ja eniten raiskaavat ihan vitivalkoiset "kanta"suomalaiset miehet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on tutkitusti rasistinen, siinä olet oikeassa ja eniten raiskaavat ihan vitivalkoiset "kanta"suomalaiset miehet!
Kommentoija on harrastanut itsetutkiskelua ja päätynyt tähän tutkimustulokseen. Objektiivista tutkiskelua se tulos ei kestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoija on harrastanut itsetutkiskelua ja päätynyt tähän tutkimustulokseen. Objektiivista tutkiskelua se tulos ei kestä.
Liiallinen itsetutkiskelu aiheuttaa nuorilla miehillä usein kyvyttömyyttä seurustelussa ja parisuhteessa.
- AnonyymiUUSI
matti ja Lasse uusilla nimillä?
- AnonyymiUUSI
Kaikki aliapinat olisi hyvä surmata jo ennen tekosiaan.
- AnonyymiUUSI
Älä uhoa beta
- AnonyymiUUSI
Siksi Sdp.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238