yhtään minusta? 🥹
Tykkäätkö enää
43
794
Vastaukset
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Joooooo
- Anonyymi
Hyvä kysyä epämääräisesti ilman tunnisteita. Voi siten vaan valita joukosta sen mieleisen vastauksen ja uskotella itselleen että se on just siltä oikealta.
- Anonyymi
Sama aloitus laitetaan tälle palstalle tasaisin välein. Todella boring…
- Anonyymi
Miehestä… hmm. Alkanut tuntumaan että et ole arvoiseni.
- Anonyymi
Tykkäsin paljon,ehkä vieläkin. Oot niin etäinen nykyään etten tiedä mitä ajatella.
- Anonyymi
kiva homma jos sittrn krdätyänä jotain niin kaupungin kaseja ja niitä hoitaaa
- Anonyymi
Hahhaaa EN!
- Anonyymi
hycä kesätyökin hoitaa kaupungin ksdvrja jkui joku heinännen
- Anonyymi
Joka päivä jne.
- Anonyymi
Miksi näitä tosissaan pitäisi ottaa, kun kuitenkin pettyy irl kaikessa.
- Anonyymi
Jooo, tykkään. Ei se häviä.
- Anonyymi
Mä kunnioitan ihmisiä, jotka tekee päivästä päivään samaa, vaikka se välillä ärsyttäis.
- Anonyymi
Tykkään edelleen tosi paljon yhdestä miehestä. ❤️Hänellä on ”pallo” yhteyden ottamisessa suoraan. 🏐
- Anonyymi
❤️
❤️ - Anonyymi
pallo on kyllä sulla, ota fasessa yhteyttä, kiitos. en minä voi varmasti tietää , kuka sinä olet.
- Anonyymi
En minä enää pallottele. Kysy mua ulos nainen.
- Anonyymi
Suoraan sanottuna vähän pallo hukassa. En tiedä miten suhtautua suhun. Välillä oot kiva,välillä välttelet. Onks se niinku tykkään,inhoon,tykkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoraan sanottuna vähän pallo hukassa. En tiedä miten suhtautua suhun. Välillä oot kiva,välillä välttelet. Onks se niinku tykkään,inhoon,tykkään?
V*tuttaisko vaan jos toinen ei tee asialle mitään
- Anonyymi
Sori täs nyt mietittyäni niin en tykkää. Tasapainoisempi saisit olla etkä tommonen tuuliviiri.
- Anonyymi
Saattaa johtua myös susta asia, eikä toinen ole tuuliviiri. Kommunikoinnin ja avoimuuden tulee olla kaksisuuntaista.
- Anonyymi
Totta kai jos olet m
- Anonyymi
Ei riitä, enemmän 🥹❤️
- Anonyymi
Pian kahdeksan vuotta. Et sä lähde pois.
- Anonyymi
Viime näkemästä vai ? Mieheltä naiselle ?
- Anonyymi
Et sinäkään lähde mun sydämestä vaikka lähditkin silloin pois ❤️😢 Susta tuli tärkeä, tunnut kodilta 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinäkään lähde mun sydämestä vaikka lähditkin silloin pois ❤️😢 Susta tuli tärkeä, tunnut kodilta 🥰
Lähdin hänen luotaan joskus vuosia sitten pois
Sydän oli palasina. Olisin toivonut ainoastaan, että minulla olisi ollut jokin paikka hänen elämässään. Tavallaan ymmärrän mikä hänen tilanteensa oli silloin. Mutta minusta tuntui arvottomalta. Olisi ollut edes joku asema hänen elämässään. En kestänyt sitä kohtelua, kaikki tehtiin hänen ehdoillaan. Mä luulen, että vaikka rakkautta olisikin, niin sydäntä ei enää voi korjata, kun se kerran särkyy.
- Anonyymi
Tykkään M-miehestä!
- Anonyymi
Mäkin tykkään M miehestä.
- Anonyymi
Naisen kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin tykkään M miehestä.
Ja kukas nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukas nainen?
Sama kun sun. Mutta ei ole Ma mies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama kun sun. Mutta ei ole Ma mies.
Eli M nainen 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kirjain?
J -kirjain.
- Anonyymi
Tuskin sinusta. Palstalla ihmiset on erittäin vihamielisiä setiä ja kaivattuni johon aidot tunteet oli ei minulle ole täällä koskaan kirjoittanut
- Anonyymi
Tykkään kyllä hänestä vieläkin, kohdatessa menisi kädet selän taakse ja kengän kärjet yrittäisi osua näkymättömään käpyyn, jos hän hymyilisi.
https://www.youtube.com/watch?v=jvl4QYDOPm4 - Anonyymi
Minusta kenestä? Rakas, mä tykkäät ihan kaikista jotka on mulle hyviä. Ehkä sä oot yks heistä.
- Anonyymi
En tykkää yhdestäkään palstalaisesta, enkä yhdestäkään sellaisesta henkilöstä jonka nimen tiedän!
- AnonyymiUUSI
Kysyykö aloittaja / mies joka oli jo tiennyt minun / naisen tykkäävän ?
Varmistatko vaan?
Mites sinä itse? - AnonyymiUUSI
En tykkää. Se oli ja meni mies.
A-nainen - AnonyymiUUSI
Tykkään vaikka yritän olla niin etten tykkäis. Et halunnut mua niin en jaksa kiduttaa enää itseeni enempää. T. toinen a-nainen
- AnonyymiUUSI
Jos hän olet niin kyllä.
- AnonyymiUUSI
Tykkään S:sta.J.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238