näin o asianlaita sanon mä.
Iän myötä viisastuu ja oppii ymmrätään paremmin toisten näkökantoja. Esim huomasin kun mielialalääkekeskusteluissa vielä vuosi sitten jankutin liikaa että minä olen lähinnä oikiassa mutta nykyään pyrkiä ymmärtää muiden näkökantoja.
sitten kun tullaan ilkeyteen tai suoranaiseen pahuuteen niin semmosta en edes haluu ymmärtää.
ja se joka väittää että on puhdas pulmunen , lähinnä täydellinen, nii hänen täytyy valehdella.
mäpä en usko että maapallolla kettään täydellistä ihmistä.
Onko täydellisyyden tavoittelu hyväksi? tietenki jokaisen oma asia miten toimii, en morkkaa mut itte pyrin välttään liiallista täydellisyyden tavoittelua . Oli sitte mikä asia tahansa nii täydellisyyteen pyrkiminen voi minusta olla vaarallinen tie.
viestin lähettäjä Juha pohjola(outolintu-erakko-pohdiskelija-tylsimys)
ei oo täydellistä ihmistä se joka väittää että on täydellinen/hyvä valehtelee!
1
57
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sitä mieltä, että ei täydellisyyttä ole olemassa.
Mitä se on, millaista se on ? Kuka sen määrittää, päättää ?
Joillekin tulee mt-ongelmia pelkästään siitä, kun yrittävät olla täydellisiä, eivätkä onnistu, niin voivat ahdistua tai masentua.
Ja miksi monet ihmiset odottavat, että muiden täytyisi olla jotenkin täydellisiä ? Eihän siinäkään ole mitään järkeä.
Joskus miettinyt, jos täydellisyys olisi olemassa, se olisi jo löydetty, eikä sitä tarvitsisi tavoitella. Monet tavoittelevat, eivätkä edelleenkään löydä/ole löytäneet.
Ihan vaan siksi kun sellaista ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850