Yrittääkö joku

Anonyymi-ap

Toinenkin kaivattuasi,?

16

503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihme olisi jos ei.

• Anonyymi

Karate potku? Auttaisko se tommosessa tilanteessa?

• Anonyymi

Saa yrittää ihan rauhassa.

• Anonyymi

Mut ei saa❤️

• Anonyymi

Äijä menetti kaiken.

• Anonyymi

Valitettavasti, ja onnistuikin vielä.

• Anonyymi

A-miestä yrittää kaikki

• Anonyymi

Niinkö? No sekin vielä. :((

• Anonyymi

Varmasti, jos eivät minusta tiedä. Tietäjät ei taida uskaltaa

• Anonyymi

Varmastikin moni, rakkausviestejä seksijuttuja ,,,

• Anonyymi

Siltä vähän vaikuttaa. Aina kun olen vuorovaikututuksessa hänen kanssaan, niin tämä nainen ilmestyy paikan päälle tuijottaen minua ja virnuilee. Hyvin epämiellyttävä tilanne. Taitaa olla kielletty ihastus minulle. Viimeksi hänestäkin jäi niin negatiiviset vibat, että taitaa olla entinen ihastus. En aijo jäädä kolmanneksi pyöräksi.

• Anonyymi

Yrittää hän on yrittäjä. Mutta yrittänyttä ei laiteta.

• Anonyymi

Ei varmasti yritä, koska hän joutuu VANKILAAN jos on itsensä meidän väliin mennyt tunkemaan.
      Mies on itse halunnut, että kukaan ei voi tulla meidän väliin ennen, kuin asiat on hoidettu ja me ollaan ehditty olemaan ensin yhdessä.

• Anonyymi

En edes tiennyt, että hän on poliisi jonka kanssa istuin juttelemassa.
        Minä istuin omasta mielestäni miehen kanssa juttelemassa joka on ihminen niin, kuin putkimies, rekka-mies, metsuri, rajavartija, tullimies sekä monet muut ammatit joissa miehet ovat töissä.
        Poliisi on ensimmäinen ja ainut mies jonka kanssa minä EN OLISI SAANUT ISTUNUT JUTTELEMASSA, koska hän oli vapaalla eikä töissä. Jos hän olisi ollut töissä niin minä olisin saanut istua hänen vieressään ja jutella, mutta EN SILLOIN KUN HÄN ON VAPAALLA.

• Anonyymi

Varmasti ainakin ukkonsa yrittää joka ilta selkään. Pääseeki luultavasti ja sehän ottaa päähän.

• Sopiihan sitä yrittää, minkäänlainen manipulaatio,mustaamaalaus tai muu toiminta ei enää erota meitä, Veera ja mä kuulutaan yhteen, siinä ei ole mitään väliä miten muut kokee sen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe