Toinenkin kaivattuasi,?
Yrittääkö joku
16
503
Vastaukset
- Anonyymi
Ihme olisi jos ei.
- Anonyymi
Karate potku? Auttaisko se tommosessa tilanteessa?
- Anonyymi
Saa yrittää ihan rauhassa.
- Anonyymi
Mut ei saa❤️
- Anonyymi
Äijä menetti kaiken.
- Anonyymi
Valitettavasti, ja onnistuikin vielä.
- Anonyymi
A-miestä yrittää kaikki
- Anonyymi
Niinkö? No sekin vielä. :((
- Anonyymi
Varmasti, jos eivät minusta tiedä. Tietäjät ei taida uskaltaa
- Anonyymi
Varmastikin moni, rakkausviestejä seksijuttuja ,,,
- Anonyymi
Siltä vähän vaikuttaa. Aina kun olen vuorovaikututuksessa hänen kanssaan, niin tämä nainen ilmestyy paikan päälle tuijottaen minua ja virnuilee. Hyvin epämiellyttävä tilanne. Taitaa olla kielletty ihastus minulle. Viimeksi hänestäkin jäi niin negatiiviset vibat, että taitaa olla entinen ihastus. En aijo jäädä kolmanneksi pyöräksi.
- Anonyymi
Yrittää hän on yrittäjä. Mutta yrittänyttä ei laiteta.
- Anonyymi
Ei varmasti yritä, koska hän joutuu VANKILAAN jos on itsensä meidän väliin mennyt tunkemaan.
Mies on itse halunnut, että kukaan ei voi tulla meidän väliin ennen, kuin asiat on hoidettu ja me ollaan ehditty olemaan ensin yhdessä.- Anonyymi
En edes tiennyt, että hän on poliisi jonka kanssa istuin juttelemassa.
Minä istuin omasta mielestäni miehen kanssa juttelemassa joka on ihminen niin, kuin putkimies, rekka-mies, metsuri, rajavartija, tullimies sekä monet muut ammatit joissa miehet ovat töissä.
Poliisi on ensimmäinen ja ainut mies jonka kanssa minä EN OLISI SAANUT ISTUNUT JUTTELEMASSA, koska hän oli vapaalla eikä töissä. Jos hän olisi ollut töissä niin minä olisin saanut istua hänen vieressään ja jutella, mutta EN SILLOIN KUN HÄN ON VAPAALLA.
- Anonyymi
Varmasti ainakin ukkonsa yrittää joka ilta selkään. Pääseeki luultavasti ja sehän ottaa päähän.
Sopiihan sitä yrittää, minkäänlainen manipulaatio,mustaamaalaus tai muu toiminta ei enää erota meitä, Veera ja mä kuulutaan yhteen, siinä ei ole mitään väliä miten muut kokee sen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238