Onko parisuhteen syntyminen live-rakastumisen pohjalta varattu parhaimmistolle?

Anonyymi-ap

Kauniille rohkeille ja rikkaille? Samalla kun loput saa tyytyä nettideittailuun? Onko rakastuminen palavasti IRL hyvinvoiva kerman ja eliitin luksusta ja etuoikeutta?

21

241

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuttu löysi oman mirkkunsa täältä, chatin puolelta. He ovat aitopariskunta, jotka näyttävät toisiltaan jne.

• Anonyymi

Kuin veli ja sisko 🤢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin veli ja sisko 🤢

Sisko on 100+ ja minä vain alle 65 kg.

• Anonyymi

Musta on kyse vaan siitä, et miten sä näet asiat ja ketä sä haluat silittää ja miksi. Jos se joidenkin etuoikeus niin niiden rohkeiden ja aitojen, jotka tuntee kipinän.

• Anonyymi

Ei ole varattu kauniille rohkeille ja rikkaille

• Anonyymi

En ymmärrä lainkaan mistä moinen ajatus tulee. Minusta IRL on kaikkien tavoitettavissa ja netti on enemmän eliittipuuhaa.

• Anonyymi

Netti on vara venttiili, monesti laiskoille ja huijareille sopivaa riistaa löytyy

• Anonyymi

Jos on rahaa, pystyy hankkimaan hyviä harrastuksia, joiden kautta voi tavata elämänsä rakkauden paremmista piireistä.

On rakastuminen kerman ja eliitin luksusta. Eliitti haluaa seurustella eliitin kanssa ja kosiskeluun on varaa tuhlata resursseja toisin kuin tavalliset pulliaiset tyytyvät käytännöllisiin ratkaisuihin rakkausrintamalla.

• Anonyymi

Tuosta ei ollut kyse, ei ainakaan noin sanonut AP. Muutenkaan, suuret tasoerot käytöksessä, älyssä, rahassa jne ei sovi yhteen. Hyvä käytös ja äly kompensoi tehokkaasti varallisuuserot. Hyvä ulkonäkö on molemmin puolin tietenkin plussaa, sano mitä sanot. Olen tavannut hyvin ikäviä kauniita ihmisiä ja todella kivoja vähemmän kauniita, eli ulkonäkö on plussaa mutta sen varaan ei voi rakentaa.

• Anonyymi

ON, todellakin on just näin kun sanoit.

Tuota olen nähnyt itse lähipiirissä ja näen itse joka päivä omalta kohdaltani. Täydelliset ihmiset vaan kohtaa lenkkipolulla ja menevät naimisiin ja saavat lapsia ja menestyvät elämässään suuresti muutenkin. Muut ovat roskasakkia joka pitää lakasta pois katukuvasta, sinne nettideittisivuille kymmeniksi vuosiksi pölyttymään. Näin se vaan on.

• Anonyymi

Hei mutta netistä voi löytää sen amerikkalaisen upseerin joka on juuri palaamassa komennukselta ja haluaisi juuri sinun apua ja ystävyyttä.

• Anonyymi

Olet tosi oraakkeli, kun lenkkipolulla tiedät kuka on täydellinen ja mitä he suunnittelevat.... tietenkin tuo sun juttu oli Provo,

• Mä en tohon täydellisyyteen usko. Se on sillon sellasta muovista elämää. Joo mä tiedän parin löytyminen on haastavaa. Mutta pitää olla jalat maassa. Vähän miettiä miten yhteiskunta toimii, miten tuotteet tulee kauppaan. Ei elää missään ruusunpunaisissa kuvitelmissa. Ymmärtää, ettei se leipä siihen tipu, vaan että se leivotaan ja jyvät jauhetaan myllyssä ja kuinka vilja korjataan. Samoin sähkö, ei se tuu pistorasiasta vaan voimalasta. Nää on ihan yleissivistykseen kuuluvia asioita. Ihmisen kanssa joka ei mistään mitään tiedä. On hyvin vaikee keskustella. Vaikka olisi kuinka hyvä omalla kapeella osaamisalueellaan.

Mutta joo. Moni elää kulissiliitossa ja ikuisesti unelmien prinssistä/prinsessasta uneksien. Jalat irti maasta, ympäröivästä maailmasta mitään ymmärtämättä.

• Anonyymi

Jos haluat uskoa noin niin sitten on. Minä lähdin Aasian kierroksella ja muutaman maan jälkeen löytyi se oikea. Hyviä juttuja oli parikin. 30 vuotta oltu yhteydessä ja vaimo on edelleen kaunis kuin karamelli

• Anonyymi

Liverakastuminen on tavallisten, rumien ja köyhien juttu. Netustä on ihan turhaa hakea seuraa, jos ei ole missimalli ja pysty esittelemään kallista elämäntapaa. Kaikki muut jäävät netissä kokonaan huomiotta. IRL voi sen sijaan tehdä vaikutuksen muullakin kuin pintakiillolla. 🙂

• Anonyymi

Niin muuten ihminen joka kirjoittaa " IRL " on automaattisesti pois listalta.

• Anonyymi

Niih, että tiedätte.

• Pariutumisen todennäköisyyttä heikentää suuri ikä sekä heikko sukupuoli.

• Anonyymi

Montako kertaa ap on pyytänyt kaunotarta hetekalle kanssaan? Jos ei koskaan pyydä, ei koskaan saa.

• Anonyymi

On se. Luonnonvalinta. Surkemmait jää rannalle ruikuttaa.

• Mutta se ympäristö on siinä tärkeässä roolissa, enkä tarkoita tässä ympäristön suojelua, vaikka se sekin siihenbtavallaan liittyy. Oisko ympäristön olosuhteet parempi sana.

Kaikki täällä olevat käyttäjät muistakaa tämä. Niin ei sureta enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3854
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2458
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1497
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe