Aika ja olosuhteet ovat olleet minulle suopeat. Maailma on minua hemmotellut, rakastanut ja vihannut, se on antanut minulle parhaintaan ja vähän pahintaankin. Uskon että onni ja epäonni ajautuvat yllemme sattumanvaraisesti kuin pilvet taivaalla. Tämän tietäen, en enää koskaan järkyty huonoista uutisista ja olen miellyttävästi yllättynyt hyvistä. Olimmepa viisaita tai typeriä, kaikkien on taisteltava elämästä. Olen horjuva ja epäjohdonmukainen: toisinaan pikkuasiat suututtavat minua, ja katastrofeihin suhtaudun välinpitämättömästi.
Chaplin oli n. 75v kirjoittaessaan noita muistelmiaan, lahjoitti ihmiskunnalle todella paljon hienoa työllään, taiteellaan.
Sir Charles Chaplin kirjoittaa muistelmiensa loppuosassa:
8
114
Vastaukset
- Anonyymi
Lievästi agnostikko tuntuisi herra olleen, aika moni ajattelee tuolleen luulisin.
- Anonyymi
Pieni suuri mies on monesta ukosta todettu, tämä on yksi joka oikeasti ansaitsee nimityksen...m.o.t.
- Anonyymi
naiuseita kertojalapsivaimoja,
viimeinen kuoliviinaan äijän jälkeen
lapsia vähemmän kuin Elon Muskilla jonka saldoa ei tunneta- Anonyymi
Tietosi on sekoiluja ja hölmöilyjä.
- Anonyymi
chaplin teki viimeisen lapsivaimonsa kanssa 8 lasta ja vaimon isä katkaisi
kaikki suhteet heihin eikä koskaan tavannut lastenlapsiaan- Anonyymi
Mikään lapsivaimo ei ollut Oona, älä puhu roskaa.
- Anonyymi
Kurjuudessa ja rääsyissä Charlie eli poikasena, nousi yhdeksi tunnetuimmaksi ihmiseksi historiassa. Ei ole toista joka olisi tehnyt samaa; kirjoitti, näytteli ja ohjasi filminsä, lisäksi hienon musiikin joihinkin sävelsi, ja huono ei ollut niistä yksikään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110934
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892