Aika ja olosuhteet ovat olleet minulle suopeat. Maailma on minua hemmotellut, rakastanut ja vihannut, se on antanut minulle parhaintaan ja vähän pahintaankin. Uskon että onni ja epäonni ajautuvat yllemme sattumanvaraisesti kuin pilvet taivaalla. Tämän tietäen, en enää koskaan järkyty huonoista uutisista ja olen miellyttävästi yllättynyt hyvistä. Olimmepa viisaita tai typeriä, kaikkien on taisteltava elämästä. Olen horjuva ja epäjohdonmukainen: toisinaan pikkuasiat suututtavat minua, ja katastrofeihin suhtaudun välinpitämättömästi.
Chaplin oli n. 75v kirjoittaessaan noita muistelmiaan, lahjoitti ihmiskunnalle todella paljon hienoa työllään, taiteellaan.
Sir Charles Chaplin kirjoittaa muistelmiensa loppuosassa:
8
118
Vastaukset
- Anonyymi
Lievästi agnostikko tuntuisi herra olleen, aika moni ajattelee tuolleen luulisin.
- Anonyymi
Pieni suuri mies on monesta ukosta todettu, tämä on yksi joka oikeasti ansaitsee nimityksen...m.o.t.
- Anonyymi
naiuseita kertojalapsivaimoja,
viimeinen kuoliviinaan äijän jälkeen
lapsia vähemmän kuin Elon Muskilla jonka saldoa ei tunneta- Anonyymi
Tietosi on sekoiluja ja hölmöilyjä.
- Anonyymi
chaplin teki viimeisen lapsivaimonsa kanssa 8 lasta ja vaimon isä katkaisi
kaikki suhteet heihin eikä koskaan tavannut lastenlapsiaan- Anonyymi
Mikään lapsivaimo ei ollut Oona, älä puhu roskaa.
- Anonyymi
Kurjuudessa ja rääsyissä Charlie eli poikasena, nousi yhdeksi tunnetuimmaksi ihmiseksi historiassa. Ei ole toista joka olisi tehnyt samaa; kirjoitti, näytteli ja ohjasi filminsä, lisäksi hienon musiikin joihinkin sävelsi, ja huono ei ollut niistä yksikään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532375Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271592Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt651271Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2021186Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871136- 1051053
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13970vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23928- 68923
Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11913