jos sun kaipauksen kohde mäjäyttäis pöytään, et rakastaa sua?
Mitä sanoisit
57
743
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sellaista tule tapahtumaan.
- Anonyymi
Ei tarvi mäjäyttää, kun tiedän sen jo❤️👍
- Anonyymi
Kyllä se tuli selväksi tuossa viime maanantaina. Samoin samoin. Pidähän nyt hauskaa kuitenkin äläkä liikaa ajattele minua 😘
- Anonyymi
Palstaharhoja? Kaikki osoitettu sulle??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaharhoja? Kaikki osoitettu sulle??
Joo tämmöstä tää elämä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tämmöstä tää elämä on
No ei se ole sen kummosempaa täälläkään ☺️
- Anonyymi
Kyllä mä sua rakastan vieläkin vaikka ei olisikaan tarkoitus seurustella tai sitoutua ❤️
Kyl sä varmaan sen tiedät 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä sua rakastan vieläkin vaikka ei olisikaan tarkoitus seurustella tai sitoutua ❤️
Kyl sä varmaan sen tiedät 😘Kyllä me tullaan sitoutumaan, joten nyt voi vielä hetken nauttia mistä nyt nauttiikaan ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl sä varmaan sen tiedät 😘Tiedän ja en tiedä. Kaikki on niin epämääräistä. En usko enää mitään, ennen kuin asiat selvitetään kasvotusten. Välillä mietin, että haluatko että kärsin? En halua ketään toista elämääni ja yksin on tyhmää olla.
- Anonyymi
Siinähä mäjäyttelet omaan pöytään!
- Anonyymi
Olisi ihanaa ja en ainakaan puoleen tuntiin päästäisi irti kertaakaan. Pussailisin, halailisin ja koskisi lähes joka paikkaan 😂
Paitsi, jos hän alkaisi rimpuilemaan, niin kai se olis pakko vähän höllätä 🤭 - Anonyymi
Hämmentyisin. Kukaan ei koskaan ole sanonut sitä ennen.
- Anonyymi
Ei mullekaan oo sanottu. Voisi olla vaikea uskoa mutta uskoisin kyllä lopulta jos olisi tarpeeksi tosissaan ❤️🥹
- Anonyymi
Ollaan sanottu se molemmat.
Ollaan erillään.
Valitettavasti.- Anonyymi
Juu, meillä sama.
- Anonyymi
No mä luulen että kumpikin tietää toisen rakastavan, jollain solutasolla. Vähän nihkeä vuosi ollut meillä mutta ehkä se tästä..
- Anonyymi
Voi olla, et jos sellainen tilanne tulee, niin joudun sen sulle sanomaan, ettei jää kaduttamaan. Nihkeydelle on syynsä, oon vain yrittänyt pysyä järjissäni, vaikka sisällä loimuaa 🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, et jos sellainen tilanne tulee, niin joudun sen sulle sanomaan, ettei jää kaduttamaan. Nihkeydelle on syynsä, oon vain yrittänyt pysyä järjissäni, vaikka sisällä loimuaa 🔥
Jos se tuntuu joutumiselta niin ehkä ei kannata sanoa ollenkaan
- Anonyymi
Epäilisin piilokameraa. 🎥
- Anonyymi
Elämäni muuttuisi onnelliseksi.
- Anonyymi
Sanoisin "Kulta hei, tiedän, rakastan sua myös..."
- Anonyymi
Olisihan se melkoinen paukku! Epäilen kuitenkin että se jää haavekuvaksi. Mutta ajatuksena kuitenkin herkkä hetki, kauniit silmät loistaisivat kirkkaasti ja pideltäisi käsistä kiinni, katseltaisi kauniin rakastavaisesti toisiamme ja hän sanoisi nuo maagiset sanat. Suutelisin hänen ihanaa suutansa hellästi ja halaisin häntä koko loppuelämän.
https://www.youtube.com/watch?v=f22Tc_z8ffA - Anonyymi
Iuh ota se pois pöydältä. 🫣
- Anonyymi
Sanoisin et samoin!❤️
- Anonyymi
❤️
❤️
- Anonyymi
Sanoisin: "Pääsit yllättämään."
- Anonyymi
En sanoisi mitään. Se olisi reiluinta. Saisi vapaasti kuvitella minun ajattelevan tai vastaavan eri asioita ihan sen mukaan mitä kokee olevan itselle tarpeen.
- Anonyymi
Tuo voi sekoittaa toisen mielen.. On julma manipulointi ja sumutuskeino jolla voi murtaa toisen mielenterveyden.
- Anonyymi
Tuollaisessa käytöksessä ei ole mitään "reilua".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan jos sen tekisi ihminen, jonka kanssa en koskaan halua olla missään tekemisissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘 siksi olisi reilua tietenkin koska käyttäytynyt vastaavalla tavalla minua kohti tuossa aiemmin. Kivaa kun aihe herätti keskustelua, niin en tarvitse itse kommentoida tarkemmin.
- Anonyymi
Vois tulla ilonkyyneleitä!
- Anonyymi
Kyllähän siinä suuri lemmenaalto menisi kehon läpi, pöksyt vaihtoon ja mahanpohjaa kutkuttas. Puna nousisi poskille ja sanoisin ujosti hädin tuskin kuuluvasti:"mm minäkin si sinua."
/nainen- Anonyymi
Siis anteeksi mikä nousisi poskille…? … Ai puna, luin ensin jotain muuta. 😅
- Anonyymi
Kysyisin tietenkin että johtuuko se paksusta lompakosta vai muusta paksusta
- Anonyymi
Onko molemmat paksuja?
- Anonyymi
Olispa outo kysymys. Ei mulla ainakaan ole tuollaisista asioista tietoa, hänen suhteensa, eikä liity edes tykkäämiseeni mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olispa outo kysymys. Ei mulla ainakaan ole tuollaisista asioista tietoa, hänen suhteensa, eikä liity edes tykkäämiseeni mitenkään.
Noinhan se juuri on. Toisaalta en edes ihastuisi mieheen, joka vaikuttaa sellaiselta, että voisi kysyä jotain tuollaista.
- Anonyymi
En oikeesti pysty edes kuvittelemaan sitä tilannetta.
- Anonyymi
Pitäs kaivata mu mitä siinä muka voisi tehdä
https://youtube.com/shorts/vkVRUkSGw0Y?si=_JqOASGF3JhdgaQg
Hänestä ketä hetkittäin ikävöin ehkä tiedän/aavistan hänen tunteensa mua kohtaan sitä en ymmärrä/käsitä miksi hän tuntee mitään mua kohtaan eipä siihen ole kyenny yksikään nainen aiemminkaan - Anonyymi
No jotain osviittaa on puolin ja toisin,mutta jos toinen sanoo sen niinkuin päinnaamaa niin voidaan siinä vähän aikaa nikotella.
- Anonyymi
Heh.. 😘🤭
- Anonyymi
Sorry se tuli toi päinpläsiä yhteen,se on nyllä mulle sivuseikka kun sekoittaa miun pään.
- Anonyymi
En usko että tekis niin, mä varmaan sanoisin sen ensin mutta onnen kyyneleet tulis aivan takuulla ja sanoisin ett minäki sinua, haluaisin pitkään ja suukottaisin myös ja mitä nyt siinä sitten.. ❤️🥹
- Anonyymi
Oisin onneni kukkuloilla mutta outo sana tuo mäjäyttää 🤭😂😍❤️
- Anonyymi
Mäjäytä vaan, saat takaisin täysin spontaanin rektion.🤗
- Anonyymi
Jos noin tekisi tummatukkainen minua kymmenen vuotta nuorempi mies, niin olisin hyvin otettu hänen sanoistaan! Keneltäkään muulta en sellaista tunnustusta halua!
- Anonyymi
Hän ei rakasta minua. Rakastaa reaktioita, joita saa minussa aikaiseksi. En tiedä mikä tarkoitus kohtaamisessamme on ollut, mutta yritän pelastaa itseni. Kaikkien kanssa ei kannata olla tekemisissä. Pitää olla samankaltainen. Herkkä, joka varoo satuttamasta.
- Anonyymi
Satuttaminen ei tunnu kenestäkään hyvältä, se on varmaa se. Hiljaisuuskin satuttaa jos kaipaamasi ihminen on hyvin hiljainen. Yhteen tiettyyn henkilöön liittyy monet hiljaiset ohimenot, koska minulla ei ollut mitään sanottavaa hänelle.
- Anonyymi
Minul on uusi ihastus.Voi että mie olen rakastunut näin keväl kun luonto puhkee kukkaan.Voi sitä tunnetta mikä miul on.
- Anonyymi
Nuo teidän trollit tunnistaa kyllä!!
- Anonyymi
Älä muuta virka. Niin olen minäkin.
- Anonyymi
Mä en usko että se tapahtuisi pöydällä, mutta voihan sitä kuvitella.
- Anonyymi
Mäjäyttää kuulostaa siltä kun löisi jollain käsilaukulla 😂
- Anonyymi
Eihän siinä mitään, pitäisi varmaankin keskustella siitä aiheesta?
- Anonyymi
M nainen tässä, ap.
- Anonyymi
Ei ole minuun rakastunut, joten ei tule tapahtumaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418