Mutta ei nyt noin kauas olisi tarvinnut lähteä todistaakseen pointin, tai antaakseen takas miten sen nyt ottaa
Tiesin että rakastat minua, samoin
18
340
Vastaukset
- Anonyymi
No jaa....
- Anonyymi
No niii
- Anonyymi
Kyllä, jos vain olet...
- Anonyymi
Olen juuri se joka siellä päässä ja sydämessä sykkii..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juuri se joka siellä päässä ja sydämessä sykkii..
Kyllä täällä sykkii molemmis päis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana!
Samoin kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
Niin menit onneks.
- Anonyymi
DO DII :)
- Anonyymi
Mistä tiesit..,
- Anonyymi
Kaverinsa laulo jo aikoja sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverinsa laulo jo aikoja sitten
Voi kaveri sentään
- Anonyymi
Katotaan kumpi nukkuu ensyönä.
- Anonyymi
Mä meinasin ainakin..
- Anonyymi
Olisko aika ottaa se kuuluisa järki käteen ja tajuta ettei oikein onnaa ajatuskulkusi vai oletko vain niin yksinkertainen ettei oikein hahmotu? Ei ole tunteita sinua kohtaan ja yksipuolista on vaikerointisi otappa nyt siis ihan iisisti ja kun vähän petraat järjenjuoksuasi niin ehkä se siitä vielä iloksi muuttuu sinullakin vaikka höntti oletkin.🙄
- Anonyymi
Älä oo katkera
- Anonyymi
Miksi palstalutka poistit mun viestin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418