Onko mahdottomia ite Kymen laaksolainen mies 58
Kokemuksia pohjalaisista naisista
43
397
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mitään "pohjalaista" naista. Pohjois-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa, Etelä-Pohjanmaa ja Pohjanmaa on kulttuurisesti kaikki erilaisia keskenään.
- Anonyymi
Luulen et etelä itse oon kaakko kymenlaaksolaisen ja 1/8 suomen ruotsalainen sipoosta
- Anonyymi
Mä oon 50% pohjalainen. Ihan täys lunatic.
- Anonyymi
minä en naisiin sen kummemmin ota kantaa, mutta maakuntana tämä on suomen rikollisin ja moraaliltaan mädin. mainittakoon, että pohjanmaan poliisilaitos on mafiassa mukana.
Interpol- Anonyymi
Ai oot sä se bändi
- Anonyymi
Eräät pohjaaalaiset tekee hyvää kontsaa youtubeen! Olen vakkari tillaaja! Kontentti on aitoa mistä isot pojot!
- Anonyymi
Ei taas of läppiä
- Anonyymi
Liian ylpeitä
- Anonyymi
Jos ylpeitä haluaa, kannattaa mennä etsimään Uudeltamaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ylpeitä haluaa, kannattaa mennä etsimään Uudeltamaalta.
Uusimaa niiiin nähty
- Anonyymi
Pohjalaisissa on paljon lahkolaisia. Esim lestadiolaisia. Niillä on tarkkoja käytössääntöjä ja paljon lapsia.
- Anonyymi
Hmmm hän vaikuttaa aika vapaamieliseltä mutta eihän sitä tiedä. … Itse kaakkois Kymen laaksolaisena olen working class ja 4. polven kommunisti. Myös 1/8 suomen ruotsalaisia perimää ovat vaatimattomista oloista esim kalastajia ja maanviljelijöitä mutta ei hihhulointia suvussa vaan enemmän snapsi lauluja etc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm hän vaikuttaa aika vapaamieliseltä mutta eihän sitä tiedä. … Itse kaakkois Kymen laaksolaisena olen working class ja 4. polven kommunisti. Myös 1/8 suomen ruotsalaisia perimää ovat vaatimattomista oloista esim kalastajia ja maanviljelijöitä mutta ei hihhulointia suvussa vaan enemmän snapsi lauluja etc
Mitä sääntöjä
- Anonyymi
Ei sovi yhteen
- Anonyymi
Ööbbb
- Anonyymi
Etelä- pohjanmaan miehet tappoi ja lynkkasi punaisia ilman että siihen olisi puututtu. Vähön kuin mafia. Toisten ihmisten kunnioitus ja arvostus 0. Oman käden oikeus.
Naisista en tiedä- Anonyymi
Näinhän se on
- Anonyymi
Näihin eteläpohjanmaan mafiamiehiin en koskisi pitkällä tikullakaan.
Pohjois-ja keskipohjanmaan naiset työteliäitä ja selkörankaisia. - Anonyymi
Tämän takia ajatus että muuttaisin etelä- pohjanmaalle on aina tuntunut mahdottomalta.
Eipä siellä kyllä kukaan muukaan asu. Harvaan asuttua puukkojunkkarien aluetta. - AnonyymiUUSI
Ei sitte ihme et punaiset haamut kilju mun nimeä yhes paikassa jossa olin haamujahdis.
Tietävät mihin mihin mun malkoisiactäynnäboleva suku osallistui ..
Kiitos tiedosta... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitte ihme et punaiset haamut kilju mun nimeä yhes paikassa jossa olin haamujahdis.
Tietävät mihin mihin mun malkoisiactäynnäboleva suku osallistui ..
Kiitos tiedosta...Ihmisten lahtaaminen ja kyyditykset on niin lähihistoriaa.
- Anonyymi
On kokemusta ja on
- Anonyymi
Eroon ei pääse
- Anonyymi
Kiiltävän perään
- Anonyymi
varmaan rivoja ja villejä
- Anonyymi
Johtuu varmaan uskonnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu varmaan uskonnosta
Kalvinismi
- AnonyymiUUSI
Vanhoissa pohjalaisissa naisissa asuu kaikki viisaus.
On ne vähän mahtaviakin. Emäntiä. Ne tietää mitä miehet tarttee ja mitä ne ei tartte. Parhaimmillaan pitää perheensä koossa kun miehet tappelee ja juopottelee. Pohjalainen nainen on hyvä jos sille ollaan hyviä. Ne on innovatiivisia,ahkeria ja menestyviä. Kokeile!!! - AnonyymiUUSI
jaislaa v'ro' ka luöö' v po pööa ,urluööost'lom--- k''teöoss' å''rum' pm p,a sipsollomo
... niin väreissä jos luomivärinä joku koboltin sininen on myrkyllinen kuin on myös joku ultramarin. - AnonyymiUUSI
Mahdottoman tahdot ni ota paljasjalkanen hesalainen ei vaatimukset ainakaan tule loppumaan kesken
- AnonyymiUUSI
S’oo stadilainen. Meitä syntyperäisiä natiiveja vähän. Vielä vähemmän niitä, jotka useamman polven.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
S’oo stadilainen. Meitä syntyperäisiä natiiveja vähän. Vielä vähemmän niitä, jotka useamman polven.
Stadilainen on sana, joka ei istu meidän ei-helsinkiläisten suuhun. Hesalainen on paljon parempi.
sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Stadilainen on sana, joka ei istu meidän ei-helsinkiläisten suuhun. Hesalainen on paljon parempi.
sivuHämeentiellä elämän aloittaneena sana Hesa vaan tuntuu jotenkin oudolta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hämeentiellä elämän aloittaneena sana Hesa vaan tuntuu jotenkin oudolta
En tiedä missä Hämeentie on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä missä Hämeentie on.
Se on hämäläisten härkätie. Sitä pitkin tuotiin perunat myyntiin Hakaniemen torille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on hämäläisten härkätie. Sitä pitkin tuotiin perunat myyntiin Hakaniemen torille
Tos https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pitkäsilta
- AnonyymiUUSI
Aikamoiseen mankeliin sut tunkee. Only the stroong sörvaiv https://youtu.be/ce_DFjJMG04?si=cZyAQGcjUSn9EqqP
- AnonyymiUUSI
Aika gangstoi on joo
- AnonyymiUUSI
Pohjalaisia naisia pitää pelätä
- AnonyymiUUSI
Mä ainakin pelkään. T ap
- AnonyymiUUSI
Öööååå
- AnonyymiUUSI
Etelä-pohojalaaset naiset ei sitten kuvia kumartele, lukuunottamatta tietysti omaa peilikuvaansa
- AnonyymiUUSI
Joo, tiedetään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428