Kysyn , kävikö teille ,niinkuin minulle. En tuntenut juhlissa paljon ketään, vaikka olisi kyllä pitänyt. Siis oli tuttuja , nähty kyllä n5 v sitten , mutta lienee muisti mennyt. Mies kyllä tunsi heidät paljon paremmin. Minulla on mennyt kasvomuisti ainakin . Huolestuttavaa.!
Jos/kun olitte yo-tms juhlissa?
5
167
Vastaukset
- Anonyymi
Kasvotunniste ei liity muistiin
Olen testattu supertunnistaja
Viimeksi tunnistin tämä vuonna vaalilistalta pihakaverin jonka olin nähnyt nuorena aikuisena 1970-luvulla
Tämä on synnynnäinen ominaisuus ei liity muistiin - Anonyymi
Minulla ei vielä muistihäiriöitä ole ollut. Mutta kasvomuisti on aina ollut erittäin huono. Minua on moitittu usein liian ylpeäksi kun en ole moikannut jotain tuttavaani jonka naamaa en yhdistä mitenkään mihinkään henkilöön. Aika noloa joskus.
- Anonyymi
kasvotunniste ei liity muistiin mutta ymmärryshäiriö sinulla on
- Anonyymi
Juhlissa isäntäväen pitäisi esitellä vieraat toisilleen. Ainakin siinä tapauksessa, että vieraat eivät tee sitä itse ja esittäydy toinen toisilleen.
- Anonyymi
Se on esim ylioppilasjuhlissa vähän hankalaa toteuttaa tuo esittely, kun ihmisiä tulee ja menee eri aikoina. On isot tilat, ollaan ulkona ja osa sisällä. Isäntäväen pitää oll vastaanottamassa vieraita, seurustella heidän kanssaan , katsoa tarjoilupöytien perään, että kaikki kondiksessa ect,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154168Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692675Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932391- 472323
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321551Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5301347Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751263
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176