Kysyn , kävikö teille ,niinkuin minulle. En tuntenut juhlissa paljon ketään, vaikka olisi kyllä pitänyt. Siis oli tuttuja , nähty kyllä n5 v sitten , mutta lienee muisti mennyt. Mies kyllä tunsi heidät paljon paremmin. Minulla on mennyt kasvomuisti ainakin . Huolestuttavaa.!
Jos/kun olitte yo-tms juhlissa?
5
170
Vastaukset
- Anonyymi
Kasvotunniste ei liity muistiin
Olen testattu supertunnistaja
Viimeksi tunnistin tämä vuonna vaalilistalta pihakaverin jonka olin nähnyt nuorena aikuisena 1970-luvulla
Tämä on synnynnäinen ominaisuus ei liity muistiin - Anonyymi
Minulla ei vielä muistihäiriöitä ole ollut. Mutta kasvomuisti on aina ollut erittäin huono. Minua on moitittu usein liian ylpeäksi kun en ole moikannut jotain tuttavaani jonka naamaa en yhdistä mitenkään mihinkään henkilöön. Aika noloa joskus.
- Anonyymi
kasvotunniste ei liity muistiin mutta ymmärryshäiriö sinulla on
- Anonyymi
Juhlissa isäntäväen pitäisi esitellä vieraat toisilleen. Ainakin siinä tapauksessa, että vieraat eivät tee sitä itse ja esittäydy toinen toisilleen.
- Anonyymi
Se on esim ylioppilasjuhlissa vähän hankalaa toteuttaa tuo esittely, kun ihmisiä tulee ja menee eri aikoina. On isot tilat, ollaan ulkona ja osa sisällä. Isäntäväen pitää oll vastaanottamassa vieraita, seurustella heidän kanssaan , katsoa tarjoilupöytien perään, että kaikki kondiksessa ect,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun432994Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081867Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171850- 171454
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si741443Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431328- 241285
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?791225- 311058
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1001048