Huomenna maanantaina selviää, asettuuko Hesari lopullisesti sodan puolelle.
Vai siirtyykö vihdoin rauhan asialle yli kolmen vuoden odottelun jälkeen.
Luemme analyysit Ukrainan iskujen seurauksista tarkkaan.
(Löytyykö Suomesta yhtään eteenpäin näkevää kirjoitusta mistään? Sekin selviää huomenna.)
Huomenna on Hesarin ratkaisun päivä
7
213
Vastaukset
- Anonyymi
Kahden päivän jälkeen ratkaisu on selvä: sota edellä mennään ja siitä iloitaan täysin rinnoin.
Hyökkäys ydinaseen tuntumaan oli lehdelle positiivinen ja ryhdistävä uutinen: Hesari ylisti paikoin hurmoksellisesti Ukrainaa, kuten se on viime vuodet tehnyt.
Tilanteen merkitys sodankäynnin jatkolle ja koko maailmalle ei erityisemmin lehteä kiinnostanut, vaikka tässä otettiin sotavuosien toistaiseksi pisin askel kohti maailmansotaa. - Anonyymi
Iloisia tunnelmia on muissakin lehdissä. Ehkä yhdellä lauseella niissä yritetään avata tilanteen vakavampaa merkitystä.
- Anonyymi
Rauhanneuvotteluja käydään ajoittain, mutta sodan osapuolten ehdoista ei meillä paljoa kerrota.
- Anonyymi
Rauha on niin laast siison. Meillä on Naton paukut ja pommit, jee!
- Anonyymi
Hesari ja koko suomalaismedia valitsi sen saman vaihtoehdon kuin koronakriisissäkin, eli pelon levittämisen ja kasvattamisen.
- Anonyymi
Häh, koronavarovaisuus oli höpsis-tason juttu tappamisleikkiin osallistumiseen verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161